Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » vr 29 aug 2003 14:20
Hahaha ja ik weet het ik maak me veel te druk (om niets...) maar goed dat is er zo ingeslopen (heeft met vroeger te maken) en dat gaat er niet zo makkelijk uit.. Ik wacht toch nog maar op de volgende meeting.. en dan maar hopen dat ik het dan wel doe
Maare wel bedankt voor de reacties!

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » vr 29 aug 2003 15:06
zeker weten? lees mijn antwoord op
http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=970" onclick="window.open(this.href);return false; eens....
bij de vorige meeting waren er 3 vrouwen die in hun eentje kwamen en sindsdien zie ik ze alle 3 om de week, onze eigen 'kralenclub' zeg maar.

keer in mijn 1tje naar zo 'n jongerenweekend gegaan, nou dat had mijn leven al helemaal veranderd. maar goed, ik hou maar op met zeuren.

-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » vr 29 aug 2003 16:31
Ja ik weet het zeker.. nou ja bijna zeker dan. Nee ik ben echt te schijterig hiervoor..

erg he? Denk dat het er ook moeilijk zal uit gaan...
-
sweety
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door sweety » vr 29 aug 2003 16:37
Ik zou dat ook wel eens een keertje willen doen, lijkt me leuk. Maar ik kom uit Belgi?, en dat is zo ver!
-
Annemieke
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Annemieke » vr 29 aug 2003 16:59
Naatjuh, gewoon komen hoor! Echt waar, het valt alles mee.
Moest vorig jaar (en dit jaar ook trouwens) ook alleen en zag er ook als een gigaberg tegenop maar je wordt bij de deur al opgevangen door Esther/Sandra en de rest gaan gewoon vanzelf!
Echt waar, de drempel wordt alleen maar groter volgend jaar.
Als je in de buurt woonde, kwam ik je wel halen maar ik woon in Gorinchem en ben een schijterd in de auto als ik in grote steden moet rijden. Je mag wel naar Gorinchem komen met de trein dat ik je daar ophaal!
Echt waar, gewoon proberen!!!
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » za 30 aug 2003 19:30
Annemieke wat een lief aanbod van je

.. maar ik ben toch echt bang dat ik het moet afslaan...

-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » za 30 aug 2003 20:21
O,O naatjuh, bij mij durf je wel langs te komen ( zie vaals), maar niet naar de kralenmeeting? Kom dan langs op Utrecht Centraal

-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » za 30 aug 2003 20:34
Da's een goeie Hennie!
Ik heb de discussie over Vaals niet gevolgd, maar als ik het goed begrijp dan durft ze wel met jou in Vaals af te spreken? Dan is de stap om in Utrecht op het Centraal Station af te spreken toch niet zo veel groter?
Dus nogmaals voor iedereen die eigenlijk wel wil komen maar niet durft: luister naar Hennie en spreek met haar of iemand anders uit jouw omgeving af. Hennie is vorige keer ook in haar uppie geweest en vond het leuk, bovendien hebben jullie steun aan haar juist omdat ze al een keertje geweest is, dus D O E N!!!!!
E.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » za 30 aug 2003 22:08
Nou dat van Vaals was een beetje anders, maar naatjuh begrijpt het wel. Bedankt voor je kaartje, ik heb nu ook het volledige adres voor mensen die het in het stratenboek willen opzoeken :
De Brink, Parelduiker 13, 3435EP Nieuwegein
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » zo 31 aug 2003 08:32
Dat van vaals is idd heel anders maar ik snap wat je bedoeld hennie...

-
Karine
- Bead Interested
Bericht
door Karine » zo 31 aug 2003 13:38
Tot wanneer kan je je inschrijven voor de kralenmeeting, of gewoon tot het vol is?
Judith gaat namelijk misschien met mij mee

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » zo 31 aug 2003 14:36
eigenlijk gewoon tot het vol is. beetje jammer: velen schrijven zich in maar betalen niet. dus met andere woorden: wie het eerst betaald die heeft het eerste plaats.

er is nu nog genoeg plaats.
-
Marike
- Bead Believer
Bericht
door Marike » wo 03 sep 2003 11:18
Hallo Esther en Sandra!
In mijn beleving heb ik vorige week dinsdag het bedrag overgemaakt, maar ik heb er nog niets van gehoord (geen plaatgrondje); komt het nu wel goed?????
Wil nl. wel graag komen op de meeting!
groetjes
Marike
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » wo 03 sep 2003 11:30
esther regelt de betaling, zij zal dit wel binnenkort lezen, maar het komt vast wel goed.

-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » wo 03 sep 2003 18:32
Marike, wat is je achternaam? Dan kijk ik even op mijn lijst of ik van jou al geld gekregen heb. Maar misschien lopen ze een beetje achter bij de postbank, dan krijg ik jouw betaling deze zaterdag pas. Maar geef me even je achternaam, dan kijk ik het voor je na.
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.