Word-document toevoegen

Hier vind je de spelregels en tips m.b.t. het gebruik van dit forum. Heb je nog vragen over het gebruik van dit forum, dan kun je ze hier ook stellen.
Gesloten
poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)
Word-document toevoegen

Bericht door poppemieke » ma 08 nov 2010 19:33

Hallo allemaal
Ik had in deze thread (viewtopic.php?f=38&t=39825" onclick="window.open(this.href);return false;) mijn vraag al gesteld, maar misschien is het daar niet echt duidelijk omdat het ergens op de tweede pagina staat.
Ik wil graag een Word-document posten met m'n vooruitgang tot nu toe ( :wink: ), maar dit lukt mij niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Tips, hints en feedback zijn in de andere thread ook zeer welkom!
Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Word-document toevoegen

Bericht door Sandra » ma 08 nov 2010 19:43

Je kunt geen .doc bestanden als bijlage toevoegen aan dit forum. Enige oplossing die ik kan bedenken is het op je eigen site zetten en het url daarvan hier posten. Of de inhoud van de .doc kopieren en dat hier posten.

Of als je eenmaal klaar bent en het dus eenmalig wil delen mail je het naar mij, zet ik het op mijn server en post ik het url bij je topic. Dat gaat alleen niet als je het regelmatig wil updaten.

poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)

Re: Word-document toevoegen

Bericht door poppemieke » ma 08 nov 2010 20:05

Bedankt voor je snelle reactie! Is het mogelijk om het in een ander programma op te slaan en dan te posten? Paint of zo? Ik zeg maar iets? Want waarschijnlijk zal het wel een paar keer ge-update worden dus het is niet m'n bedoeling dat jij het dan telkens moet regelen. En ik kan de inhoud hier ook niet echt posten want het zijn 18 fotootjes of zo :)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Word-document toevoegen

Bericht door Sandra » ma 08 nov 2010 20:52

Ik heb even gekeken of ik kan instellen dat .doc toch geaccepteerd wordt maar kom er niet uit helaas....Ik weet daarom ook niet welke bijlagen je wel/niet kan toevoegen. PDF geprobeerd, werkt ook niet. Je zou er 1 grote jpg van kunnen maken maar dat is niet echt handig als bijlage....kortom enige oplossing dat ik kan bedenken is het naar andere website uploaden en daar url van posten hier. Of zoek naar een site waar je eenvoudig pdf bestanden kan delen, bv
http://www.keepandshare.com/htm/file_sh ... _files.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.doocu.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
even snel gevonden bij google via pdf share, weet niet welke het handigst is enzo.

poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)

Re: Word-document toevoegen

Bericht door poppemieke » ma 08 nov 2010 21:55

Ik denk dat het gelukt is. Heel erg bedankt!

Gesloten