sieradenwedstrijd

Hier vind je de spelregels en tips m.b.t. het gebruik van dit forum. Heb je nog vragen over het gebruik van dit forum, dan kun je ze hier ook stellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede
sieradenwedstrijd

Bericht door estherwijma » ma 08 feb 2010 11:28

Ik heb afgelopen week (4 feb) foto's geplaatst van mijn cabochonarmband, maar als ik nu kijk bij de sieradenwedstrijd van de week, dan staat ie er niet tussen. Mijn vraag is waarom niet?
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: sieradenwedstrijd

Bericht door Sandra » ma 08 feb 2010 11:32

Als ik naar http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... stherwijma" onclick="window.open(this.href);return false; kijk zie ik geen creatie van je...heb je het wel geupload via het uploadformulier?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: sieradenwedstrijd

Bericht door Sandra » ma 08 feb 2010 11:33

Ben even snel gaan kijken, heb viewtopic.php?f=14&t=37393&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden. Je hebt het geupload naar tinypic.com, mag eigenlijk niet, je moet het uploaden naar Kralen.com. Link naar uploadformulier vind je vanzelf als je bij subforum show je eigen sieraden bent. Je kan 1 van de foto's uploaden naar kralen.com, rest kan je bij tinypic laten -> als je immers 5 foto's upload gaat het stemmen niet goed, aangezien de 1 op foto1 en de ander bv op foto3 stemt.

De wedstrijd wordt dus automatisch aangemaakt en die is niet slim genoeg om uit alle topics foto's te filteren en die mee te tellen. ;) Vandaar dat alleen creaties die zijn geupload via het formulier meetellen.

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: sieradenwedstrijd

Bericht door estherwijma » ma 08 feb 2010 11:49

Bedankt!
Was alweer even geleden dat ik mee had gedaan...was dus vergeten hoe het werkte :)
Dan doe ik volgende week mee!
Groetjes Esther

Gesloten