Foto niet meer te zien

Hier vind je de spelregels en tips m.b.t. het gebruik van dit forum. Heb je nog vragen over het gebruik van dit forum, dan kun je ze hier ook stellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
José
Bead Fan
Berichten:350
Lid geworden op:za 24 okt 2009 06:57
Locatie:Den Haag
Contacteer:
Foto niet meer te zien

Bericht door José » zo 03 jan 2010 22:15

Goeieavondd,

Allereerst nog de beste wensen voor 2010 en een voorspoedig kralenjaar!

Ik heb even een vraagje, ik heb op het forum bij show je sieraden een foto geplaatst en daar ook leuke reacties op gekregen. Als ik nu nog eens wil kijken, dan is de foto niet meer zichtbaar.
Heb ik iets fout gedaan of is er een andere reden dat de foto niet meer te zien is?

Ik was ook in de veronderstelling dat als ik daar een foto plaatst ik dan automatisch meedoe aan de sieradenwedstrijd van de week, maar dat zie ik ook niet terug, misschien heb ik daar ook iets fout gedaan maar ik weet alleen niet wat.

Groeten,

José van Leeuwen
Herinneringen voor later maak je vandaag.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Foto niet meer te zien

Bericht door Sandra » ma 04 jan 2010 11:00

Ik heb even gekeken, op http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... =Jos%C3%A9" onclick="window.open(this.href);return false; zie ik de foto nog wel. Ik herken hem, je had hem per ongeluk stuk of 4x geupload, ik had alleen de eerste 3 verwijderd, ging er vanuit dat de laatst geuploadde foto getoond is.

Op sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; ben je te zien op 10de plaats, je doet dus wel automatisch mee met de wedstrijd.

Ik heb nu even geen tijd verder maar zal later vandaag je bericht wijzigen zodat foto weer te zien is.

Gesloten