update/verversing nieuwe berichten

Hier vind je de spelregels en tips m.b.t. het gebruik van dit forum. Heb je nog vragen over het gebruik van dit forum, dan kun je ze hier ook stellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Crearen
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:ma 15 mei 2006 21:56
Locatie:Ten Boer (groningen)
Contacteer:
update/verversing nieuwe berichten

Bericht door Crearen » wo 03 dec 2008 17:58

Tegenwoordig lees ik de forumberichten via Toon nieuwe berichten. Lekker handig!
Ik merk echter dat ik veel mis, of is het een hersenspinsel van mij?
Kun je iets vertellen over deze feature?
Wanneer is de update/ verversing. Wanneer zie je het als nieuw bericht?
Misschien stomme vraag, maar ik heb het idee dat ik op verschillende tijdstippen van de dag meer of minder berichten in Toon nieuwe berichten heb...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: update/verversing nieuwe berichten

Bericht door Sandra » wo 03 dec 2008 22:30

Als ik het goed heb mis je niet snel nieuwe berichten.
Kijk stel je logt vanochtend in, log niet uit, maar doe ook niets, dan log je na 'n tijd vanzelf uit. Het zou kunnen zijn dat je bv om 10.00 het laatst keek, om 10.30 automatisch uitlog en niet de berichten tussen 10.00 en 10.30 zie. Zou kunnen, weet het niet zeker.
Ik weet wel dat je via toon nieuwe berichten alleen nieuwe berichten zie sinds laatste bezoek. Als je langs de subforums surf kan het zijn dat je veel meer berichten als ongelezen zie: dat komt dan omdat je die gewoon nog niet heb bezocht sinds laatste post. Hij houdt dus goed bij welke je wel en welke je niet heb gelezen. Je kan als je bij de startpagina ben bovenaan een link vinden 'markeer alles als gelezen', dan heb je daar geen 'last' meer van.

Gesloten