te koop

Hier vind je de spelregels en tips m.b.t. het gebruik van dit forum. Heb je nog vragen over het gebruik van dit forum, dan kun je ze hier ook stellen.
Gesloten
ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:
te koop

Bericht door ellybudding » zo 23 nov 2008 20:53

Sandra,

Ik heb een letterkast te koop, kun je mij aangeven waar ik deze het beste kan en mag plaatsen op het forum?

Bedankt alvast voor jouw reactie.

Groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: te koop

Bericht door Sandra » zo 23 nov 2008 21:32

tja restjes verkopen he....waar anders. ;) weliswaar geen restje maar gaat wel over dat je iets wil verkopen...

kralenkaatje
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:zo 23 nov 2008 14:24

Re: te koop

Bericht door kralenkaatje » zo 23 nov 2008 22:46

:-DD

Het zit blijkbaar in de lucht ik heb ook een letterzetkast en nog een heleboel stempels voor glaskralen maken, is er nog iemand die..........

Ik weet niet hoe ik deze dingen op internet moet brengen, misschien marktplaats?
Oh ik zie bij restjes, 't is wel een groot restje maar inderdaad een idee.
Carla

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: te koop

Bericht door ellybudding » zo 23 nov 2008 22:52

Sandra schreef:tja restjes verkopen he....waar anders. ;) weliswaar geen restje maar gaat wel over dat je iets wil verkopen...
Sandra,

Bedankt voor jouw antwoord, ik zal het morgen op restjes zetten. marktplaats heb ik al een tijdje geprobeerd maar iedereen wil 'm voor weinig....welke nederlander niet...

Groetjes
Elly

kralenkaatje
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:zo 23 nov 2008 14:24

Re: te koop

Bericht door kralenkaatje » vr 28 nov 2008 22:44

Ik wilde even zeggen dat Ellen de kast wil dus de letterzetkast gaat naar haar,leuk dat ze de kast met haar man komt halen, ik verheug me er op.
Groetjes Kralenkaatje.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: te koop

Bericht door Sandra » za 29 nov 2008 19:32

beiden ex-eigenaars hebben hun mooie letterkasten overgedragen aan een nieuwe eigenaar die zal zorgen dat het gevuld zal worden met de allermooiste kralen. deze topic sluit ik daarom. ;)

Gesloten