Geen eigen website en toch je fotos laten zien

Hier vind je de spelregels en tips m.b.t. het gebruik van dit forum. Heb je nog vragen over het gebruik van dit forum, dan kun je ze hier ook stellen.
Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:
Geen eigen website en toch je fotos laten zien

Bericht door hennie » di 02 aug 2005 18:30

Als je geen eigen site hebt kun je hier toch een foto laten zien.
Je gaat eerst naar http://imageshack.us/" onclick="window.open(this.href);return false;. Daar kan je je plaatje via 'Bladeren' opzoeken. Klik dan op 'Host it' en kopieer de link die helemaal onderaan staat. Die plak je hier weer tussen img.

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt ook makkelijk een plaatje plaatsen met http://tinypic.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Klik op bladeren en dan op upload
Kopieer deze link

Afbeelding

en plak hem in je bericht. Je hoeft geen img aan weerskanten te zetten die staan er al

Afbeelding
Laatst gewijzigd door hennie op wo 31 okt 2007 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door Beadiful » di 02 aug 2005 19:06

Wat een goede tip! Kan ik eindelijk weer eens iets laten zien! Sinds eigensite vanalles veranderd heeft kon ik dat nl niet meer....bedankt Hennie!

Gebruikersavatar
dani263
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:ma 18 jul 2005 21:27
Locatie:Leuven, België
Contacteer:

Bericht door dani263 » di 02 aug 2005 21:50

Ik gebruik http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false; om mijn dingetjes hier te tonen. Da's 't zelfde principe, maar je kopieert de URL die je van photobucket krijgt naar de url die je vindt bij de instructiepagina hier over hoe een foto hier te zetten.

Photobucket maakt je foto's al kleiner zodat ze niet te veel Mb innemen en je kan het ook gebruiken als fotoalbum.
Gabba Gabba Hey
Danielle

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Heel handig

Bericht door T@mara » za 22 okt 2005 13:11

Die imageshack is inderdaad errug handig...
Ik had het eerst op mijnalbum.nl geprobeerd maar deze is veel handiger..
Bedankt!! :)

Groetjes T@mara

Gebruikersavatar
JMWV
Bead Discoverer
Berichten:31
Lid geworden op:za 26 mei 2007 14:05
Contacteer:

Handig!

Bericht door JMWV » za 26 mei 2007 18:37

Bedankt voor de tip!

groetjes Judith

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 26 mei 2007 18:41

Let er wel op dat deze sites niet meer gebruikt mogen worden voor het tonen van eigen creaties :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 31 okt 2007 10:29

Ik schop even deze topic omhoog, voor degenen die foto's van bv restjes verkopen of foto's van kinderen of bv jezelf willen uploaden, en niet weten hoe het moet. Als iemand anders nog tips heeft welke sites makkelijk werken, wil ik jullie graag vragen dat hier te posten. Alvast bedankt!
Nog even voor de duidelijkheid: foto's van eigen creaties die je wil laten zien bij 'show je eigen creaties' upload je naar kralen.com via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle overige foto's upload je naar je eigen website of een gratis fotossites, zoals imageshack of mijnalbum.

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Bericht door Vita » wo 31 okt 2007 15:36

Dat ga ik ook eens uitproberen.dank2

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 31 okt 2007 20:09

Ik heb mijn uitleg nog iets duidelijker gemaakt.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 30 nov 2007 23:40

hennie schreef:Ik heb mijn uitleg nog iets duidelijker gemaakt.
Ik heb 'm een klein beetje aangepast omdat het niet meer is toegestaan om imageshack oid te gebruiken bij "eigen creaties".
~Audrey~

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 30 nov 2007 23:42

Nou dit was niet bedoeld voor eigen creaties maar voor restjes verkopen enz. zoals Sandra hierboven zei. Daarom had ik het hier nog wat bewerkt. En daarvoor is imageschack wel toegestaan had ik begrepen.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 30 nov 2007 23:58

Ja Hennie dat klopt, maar er stond letterlijk in de titel: "Geen eigen website en toch je creaties laten zien".
Dus ik heb het woord "creaties" veranderd in "fotos".
~Audrey~

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » za 01 dec 2007 00:09

O prima, ik snapte al niet wat je had veranderd :)

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re:

Bericht door claudy » vr 09 okt 2009 09:28

Sandra, ik krijg via de link geen URL die ik kan plaatsen. Ik selecteer 3 foto's uit mijn eigen map, die lijkt ie te uploaden (zandlopertje) en vervolgens springt ie weer naar stap 1 (selecteer aantal foto's)

Wat doe ik niet goed?

Sandra schreef:Ik schop even deze topic omhoog, voor degenen die foto's van bv restjes verkopen of foto's van kinderen of bv jezelf willen uploaden, en niet weten hoe het moet. Als iemand anders nog tips heeft welke sites makkelijk werken, wil ik jullie graag vragen dat hier te posten. Alvast bedankt!
Nog even voor de duidelijkheid: foto's van eigen creaties die je wil laten zien bij 'show je eigen creaties' upload je naar kralen.com via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle overige foto's upload je naar je eigen website of een gratis fotossites, zoals imageshack of mijnalbum.
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Geen eigen website en toch je fotos laten zien

Bericht door Sandra » vr 09 okt 2009 10:57

Je kan het beste 1 foto proberen, ipv 3. Het kan zijn dat je bestanden erg groot zijn, bv 5 mb per foto. Je probeerd dan in 1x 15 Mb te uploaden, kan zijn dat het dan te lang duurt en de script het zeg maar opgeeft. Door het 1 voor 1 te uploaden, of eerst zelf iets te verkleinen en dan te uploaden, zal het wel goed gaan denk ik.

Gesloten