Kralen Trend Shop in Heesch

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 31 jan 2005 22:41

Ga ik seker doen, maar waarschijnlijk zal dat pas zaterdag worden en tuurlijk laat ik dat snel weten.
Maaruh zo te zien zijn er nog meer Ossenaren en een Heeschenaar, waar zijn jullie allemaal?????
Veel liefs,
Marlies

Dini
Bead Believer
Berichten:244
Lid geworden op:za 14 jun 2003 20:25

Bericht door Dini » di 01 feb 2005 00:20

hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Evelien
Bead Interested
Berichten:117
Lid geworden op:wo 06 okt 2004 11:02
Locatie:Den Bosch

Bericht door Evelien » wo 02 feb 2005 11:15

Niet Oss of Heesch, maar wel Den Bosch, dus ook behoorlijk dichtbij.
Lijkt me op zich leuk om een keer samen te gaan winkelen daar, maar ik werk onregelmatig, dus is het wel wat lastig afspreken...

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 03 feb 2005 10:14

Nou mijn Mama is er gister geweest en ze vertelde het volgende:

*Best een ruim assortiment met mooie kralen.
*Alles zit in grijze kasten, niet echt overzichtelijk en je kan er dan maar met ongeveer 2 personen in kijken, maar goed ze hebben meerdere kasten.
*Het is binnen in het museum, je moet met een trap omhoog en daar zit een ruimte waar ze de kralen verkopen. Je moet dus goed opletten, want het staat niet aangegeven momenteel.
*Ze dacht dat ze aardig prijzig waren, maar dat zal ik ook weleens bekijken want mijn moeder koopt haast nooit geen kralen.
*Er staat geen tafel binnen.
*Toen ze binnen kwam vroegen ze gelijk of ze konden helpen, daarop zei mijn moeder dat ze rustig rond wilde kijken, de verkoopster daarop begon een heel verhaal uit te leggen over hoe het allemaal moet. Ze hebben daarna met 3 personen mijn moeder in de gaten zitten houden, waarop mijn moeder maar is gegaan want ze voelde zich niet op haar gemak. Dat arme moedertje van mij, wat speciaal voor mij even in die winkel is gaan kijken......

Dat was het interview welke ik met mijn moeder heb gehad.........
Ik denk dat ik zaterdag ook even ga kijken en dan breng ik daarop mijn verslag weer uit. Mochten jullie binnenkort eens met een groepje ( van 4) willen gaan en ik heb de tijd, dan kan ik jullie vanaf het station daar naar toe brengen.
Veel liefs,
Marlies

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » do 03 feb 2005 10:29

hihi ze kan wel 'ns correspondent worden voor het kralenforum! :wink:

Ik wil er ook nog heen voor de scrapbookwinkel. Dus misschien ga ik toch ook een keertje alleen.
Maar in de gaten worden gehouden terwijl ik kralen kijk vind ik maar vervelend! :roll:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 03 feb 2005 12:29

Ja, ik stuur gewoon mijn moeder op onderzoek uit!! hahahaha!!
Veel liefs,
Marlies

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » do 03 feb 2005 12:34

Hai,

Ik woon ook in Oss, maar sta eerlijk gezegd niet zo te popelen om erheen te gaan!!! :shock:

Ze hebben nl. daar ook een scrapbookstore waar ik ooit wel eens ben geweest en die wat ongelooflijk duur!!! :roll:
Ik heb me voorgenomen - zelfbescherming en met name bescherming van de portemonnee :!: - daar niet heen te gaan tot ik hoor dat het wel meevalt en dat ze echt dingen verkopen die je niet zomaar ergens anders kunt kopen.

En ik durf het bijna niet te hopen...dat er hier in de buurt een goede kralenwinkel zou komen...de dichtstbijzijnde is nog altijd in Nijmegen en daar kom ik niet zo vaak...(en anders zorgt mijn man daar wel voor...die stakker...hij staat daar maar 1, soms 2 uur buiten te koekeloeren...tegenwoordig gaat hij al strips lezen in de stripwinkel ernaast...dus dames, mocht je een stripliefhebbende man/vriend hebben...in Nijmegen is het zo slecht shoppen nog niet...kan hij ook lekker even snuffelen!)
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Gebruikersavatar
looijtje
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:za 18 sep 2004 17:10
Locatie:Heesch

Bericht door looijtje » vr 04 feb 2005 17:56

hoihoi
hier spreekt een heeschenaar :lol:
Ik ben er Woensdag geweest en de winkel is hartstikke gaaf!!
Je kunt er prima winkelen!, voor zover ik het weet, hadden ze zelfs dolce luna onderdelen! :) Ik vind het best goedkoop, niet zo goedkoop als de meeste internetsites, maar toch wel betaalbaar. Ik heb er al 1,5 uur rondgelopen :lol: Maar ik heb weinig last gehad van de verkopers, wel dat ze uitlegden hoe je de kralen op moest schrijven. Ik vind het geweldig, een kralenwinkel op nog geen 5 minuten fietsafstand :wink:
voor vragen.... Hier ben ik :D alleen ben ik pas 13 februari thuis, ga lekker op vakantie :D
Groetjes Janniek

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 08 feb 2005 09:52

Ben er nog niet geweest........
Te druk gehad met voorbereidingen voor de carnaval.
Hoop er zaterdag heen te kunnen en mijn verhaal aan jullie te vertellen.

Zeg Mandy, ik lees dat jij meestal naar Nijmegen gaat, maar ben je ook al eens in Den Bosch geweest???
Veel liefs,
Marlies

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » di 08 feb 2005 10:00

Hoi Marlies,

In Den Bosch weet ik alleen Pipoos en De Kwast...is er een kralenwinkel?

(al een tijdje niet in DB geweest, dus, nee.... :lol: )
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 08 feb 2005 10:33

2 of 3 zelfs!!

J.A.F.S. in de Snellestraat en De kralenwinkel (http://www.dekralenwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) in de St. Jorisstraat. Afgelopen zomer zijn we er met een paar dames naar toe geweest. Foto's hiervan op http://www.swadaya.tk" onclick="window.open(this.href);return false; en dan Button kralenshoppen in den Bosch. Wel moet ik zeggen dat de foto's erg traag opladen. (site gaat toch uit de lucht, dus ik doe er niets meer aan).

Moet je echt eens een keer gaan kijken.... Kei Leuk!
Veel liefs,
Marlies

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » di 08 feb 2005 10:47

Hoi Marlies...

Wauw, dat wist ik niet! Is misschien maar goed geweest voor mijn portemonnee ook!!! :wink:

De site met de foto's is al uit de lucht...snif.

Maar ik zal de adressen noteren en zo gauw we in Den Bosch zijn, wil ik daar gaan kijken. Oh jee...heb ik zin in!!! Kan ik beter niet met mijn man gaan als er zoveel zijn...wordt hij helemaal gek als ik hem zo lang laat wachten... :lol:
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Marlies
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 13:36
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 08 feb 2005 11:29

Oops, had ik het dan maar niet gezegd. Hahaha!!

Ik heb de site nog niet uit de lucht gehaald, kijk anders even op
http://www.geocities.com/swadaya3/" onclick="window.open(this.href);return false; Beetje geduld zou wel handig zijn.

Tis gewoon een flut site, meer niet..... hahaha!
Veel liefs,
Marlies

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 08 feb 2005 16:53

Mandy schreef:Hoi Marlies,

In Den Bosch weet ik alleen Pipoos en De Kwast...is er een kralenwinkel?

(al een tijdje niet in DB geweest, dus, nee.... :lol: )

kijk even op kralen.com staan alle adressen... alle winkels zitten in het centrum.. naja net aan de rand...
Liefs
Linda

La Moon
Bead Producer
Berichten:1082
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 12:13
Locatie:Dordrecht
Contacteer:

Bericht door La Moon » di 08 feb 2005 17:17

Waarom woon ik nu zo ver weg :-(( , SNIK!!

Ik wil er eigenlijk wel een keertje langs!In de vakantie effe een chaufeur regelen:D

Gesloten