Kralen Trend Shop in Heesch

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Marina

Bericht door Marina » za 10 jun 2006 10:14

Hoi Hoi,

Hier een beginnende kralenfan!! Ik ga toevallig vanmiddag naar die winkel in Heesch toe, ben heel erg benieuwd...ik lees a dat de meningen over de winkel in Heesch erg verdeeld zijn, maar dat geeft niet... ga het vanmiddag zelf ondervinden :lol: Gezellig dat er meerdere mensen uit Oss en Omg. hier op het forum zitten :o Anyway, zal strax me verslag uitbrengen

Kiss kiss Marina

Wicked Flower
Bead Dreamer
Berichten:542
Lid geworden op:di 28 feb 2006 20:12
Locatie:Puiflijk, Gelderland
Contacteer:

Bericht door Wicked Flower » za 10 jun 2006 10:55

ik woon net over de maas dus denk dat ik ook maar eens ga kijken in heesch... volgende week een paar dagen vrij.
...:::Floortje:::...

Marina

Bericht door Marina » zo 11 jun 2006 10:01

Mijn Verslagje!!!!

Na een zoektochtje had ik het eindelijk gevonden hahahaha, het ligt dus heel afgelegen tussen de bossen en weilanden (lol).
Kei leuk winkeltje idd. in het poppenmuseum, trapje op en meteen loop je tegen een etalage aan met allemaal kettingen, armbanden en meer snuisterijen!!! Rechts loop je het winkeltje in, redelijk klein, het is meer een vergroote zolderkamer maar kralen.... teveel om op te noemen!!! :roll: :roll: Persoonlijk vindt ik ze wel aan de prijzige kant met het materiaal daar (i'net is goedkoper, maar dat is over het algemeen met alles).

Ik heb in ieder geval een leuke winkelmiddag gehad en heb lekker ingeslaan, dus kan lekker vooruit met me creaties.....

Ik vindt het zeker de moeite waard om er eens heen te gaan en ben je klaar met winkelen kan je er lekker op het terras een wijntje nemen :wink: (of iets fris :D )

Kiss kiss Marina

Als er mensen zijn in de buurt die er eens heen gaan, ik houdt me aanbevolen je gezelschap te houden ( :lol: :lol: )

troeletje
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:za 25 feb 2006 21:30
Locatie:Varsseveld

Bericht door troeletje » di 25 jul 2006 18:43

even een paar vragen, omdat ik en mijn moeder er heen willlen, maar mijn moeder is nogal fors gebouwd(lees: zwaar overgewicht) maar nu de vragen
- zijn er daar van die gammele trapjes???
- is het er klein???
- kun je ook als je fors bent gewoon zonder moeilijkheden komen, overal daar.???
- en zit het in de buurt van een station, of gat er ook een pus heen?
-en waar ligt het precies??? is het makkeijk om er te komen???
alvast heel erg bedankt voor alle reacties!!!!!

groetjes jasmijn
De ware pubertijd duurt je hele leven lang!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » di 25 jul 2006 18:50

De trap daar is gewoon een goede trap en er zit een liftje waar je op kunt zitten aan de trap (ben even de naam kwijt). Het zit niet echt in de buurt van het station, maar in Oss (en da's wel weer vlakbij wel) en er gaat een bus naar Heesch. Als je op de site kijkt (http://www.poppenhuismuseum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) zie je een kopje routebeschrijving en daar staat ook de routebeschrijving per openbaar vervoer bij. In Heesch zelf moet je dan nog wel 10-15 minuten lopen.
Verder is alles goed begaanbaar, hoor.

Succes, en als je gaat, veel plezier.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

troeletje
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:za 25 feb 2006 21:30
Locatie:Varsseveld

Bericht door troeletje » vr 28 jul 2006 09:23

hallo,

ik heb een vraagje aan mensen uit de achterhoek!!!maar ook anderen mogen reageren hoor ;)
ik wil graag naar kralentrendshop Heesch, maar mijn moeder kan niet mee i.v.m lichamelijke problemen. nu wil ik er heeeel graag heen, maar mijn moeder ziet mij niet alleen gaan treinen. nu wil ik vragen: Komen er hier mensen uit de achterhoek, of uit gelderland en zouden die daarna toe gaan, kunnen ze mij dan ook misschien meenemen!!!!???? want ik wil er zoo graag naartoe, maar minj ouders kunnen beide niet!!! oja, even voor de duidelijkheid: ik ben 16 jaar, woon in Varsseveld(kennen de achterhoekers wel;)) en wil best bijv. naar arnhem met de trein gaan ofsow!!! dat ik vanaf daar meega, maar ik wil er zo graag heen!!!! zou iemand mij misschien mee kunnen nemen????
oja, ik wou graag volgende week gaan!!!!

groetjes jasmijn
De ware pubertijd duurt je hele leven lang!!!

Afbeelding

Gesloten