Met de nachttrein naar Starabeads.cz

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gebruikersavatar
tinus
Bead Designer
Berichten:959
Lid geworden op:ma 11 okt 2004 11:25
Locatie:Heerhugowaard

Bericht door tinus » do 09 dec 2004 11:28

Wat ook nog een optie zou zijn is met de auto gaan!!!!
Als je met z'n vieren gaat kan je de benzine delen, is nml ongeveer 200 euro voor op en neer...
En dat is minder lange reistijd dan met de trein!!
't is maar een ideetje....

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » wo 12 jan 2005 13:08

Saartje schreef:Meiden, ik wil jullie niet ontmoedigen, maar als je alleen naar Praag gaat om te kralenshoppen is het niet echt de moeite. Ik ben er vorige maand geweest, maar bijster veel was het niet. 'Starbeads' is een h??l klein winkeltje met redelijk veel facetkralen en swarovski is er enorm duur!!
De andere kralenwinkel (Miss Bijoux) is erg duur en daar staat bovendien alles achter slot, dus moet je alles vragen, je kan zelf niks vastpakken.
Moest je nou in Praag zijn is het dan wel tof om er eens binnen te wandelen, maar speciaal er naartoe rijden om eens een 'goeie deal' te doen is het ook weer niet... :?
Verder zijn er wel andere leuke winkels natuurlijk, en is het een mooie stad!!! :wink:

saartje heeft gelijk als je alleen voor de kralen gaat is het niet de moeite
wij gaan daar naartoe in hoofdzaak voor de reptielen en dan nemen we de kralen er bij naturlijk
in maart gaan we waarschijnlijk weer

alhoewel ik starbeads dan weer heeel goedkoop vind en ik werk veel met de kralen die ze daar verkopen
maar zoals ik al eens eerder heb vermeld het is een heeeel klein en zeg maar heel klein winkeltje hoor je kan er met 4 amper binnen
en swarovski koop ik daar ook niet
wij rijden er met de auto 10 uur op
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gesloten