Shoppen Amsterdam 7 feb!!!!!

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Marcellalouise
Bead Starter
Berichten:71
Lid geworden op:do 13 nov 2003 14:02
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » wo 04 feb 2004 08:50

Ik had mijn nr. al aan victoria en Diewertje gegeven, als er nog meer mensen mijn nr. willen,dan hoor ik het wel. Stuur mij dan ff een PBTJE.

Marcella

Gebruikersavatar
Jacqie
Bead Producer
Berichten:1173
Lid geworden op:vr 03 okt 2003 10:53
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Bericht door Jacqie » wo 04 feb 2004 09:57

Ik wens jullie vast heel veel plezier in Amsterdam, lekker dichtbij voor mij (10 min met de trein) maar ik kan helaas niet. Ben benieuwd naar jullie strooptocht en vooral jullie mening over die nieuwe kralenwinkel. Ben toch echt van plan om even flink te sparen en volgende maand of zo, flink geld uit te geven daar hihi

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 04 feb 2004 10:09

Jacqie schreef:Ik wens jullie vast heel veel plezier in Amsterdam, lekker dichtbij voor mij (10 min met de trein) maar ik kan helaas niet. Ben benieuwd naar jullie strooptocht en vooral jullie mening over die nieuwe kralenwinkel. Ben toch echt van plan om even flink te sparen en volgende maand of zo, flink geld uit te geven daar hihi
dankje Jacqie! Voor mij is het ook dichtbij want ik ga vanaf mijn vriendje in Zaandam :wink:

Ik heb er veel zin in! Moet alleen nog wat geld overzetten want ben bijna blut :?
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
nancy
Bead Starter
Berichten:99
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 19:00
Locatie:Boskoop
Contacteer:

Bericht door nancy » wo 04 feb 2004 19:13

hoi,

Heb erg veel zin in Zaterdag.
Vind het altijd leuk om in andere kralenwinkels te kijken.
Christina ik weet niet hoe jij naar amsterdam gaat. Maar ik ga over Leiden misschien is het gezellig om met ze 2e te gaan.

iedereen tot zaterdag

grt
nancy

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 04 feb 2004 20:01

Ik zei tegen mij vriend dat we met een aantal meiden gaan. Hij zei dat we dan beslist ook even naar het sexmuseum moeten gaan aan het Damrak. Blijkt wel mooi te zijn, haha.

Hij dacht een stelletje van die maffe meiden vinden dat wel leuk :D :lol:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 04 feb 2004 20:29

wat heb jij je vriend toch verteld :shock: maffe meiden :wink: IKKE, echt niet :wink: ben de enige die normaal is :wink: :shock: :twisted: toch :?: :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 feb 2004 21:42

hihi.
jullie hebben nog geen plannen welke winkels enzo?
je hebt in ieder geval coppenhagen, de weg daarheen weet ik wel, onderweg daarnaar kom je ook een leuke winkel tegen die goedkoop sieraden verkoopt en ook wat kralen.
verder heb je beadies en die nieuwe winkel. de weg naar beadies weet ik niet....je zou bv naar die nieuwe kunnen gaan (bead department), vanaf daar richting coppenhagen, dat ligt allemaal beetje in dezelfde regio. zijn sommigen van jullie er trouwens al bekend?
mochten jullie na de kralenwinkels nog verder willen winkelen (voor zover er dan nog tijd over is), dan raad ik de waterlooplein aan, er zijn allerlei leuke stands, waaronder stands met sieraden die je op leuke ideeen kan brengen. ik denk dat je het beste met de tram of metro daarheen kan gaan, anders is het nog best een eind lopen.

Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 04 feb 2004 22:12

sandra schreef:hihi.
jullie hebben nog geen plannen welke winkels enzo?
je hebt in ieder geval coppenhagen, de weg daarheen weet ik wel, onderweg daarnaar kom je ook een leuke winkel tegen die goedkoop sieraden verkoopt en ook wat kralen.
verder heb je beadies en die nieuwe winkel. de weg naar beadies weet ik niet....je zou bv naar die nieuwe kunnen gaan (bead department), vanaf daar richting coppenhagen, dat ligt allemaal beetje in dezelfde regio. zijn sommigen van jullie er trouwens al bekend?
mochten jullie na de kralenwinkels nog verder willen winkelen (voor zover er dan nog tijd over is), dan raad ik de waterlooplein aan, er zijn allerlei leuke stands, waaronder stands met sieraden die je op leuke ideeen kan brengen. ik denk dat je het beste met de tram of metro daarheen kan gaan, anders is het nog best een eind lopen.
Ik weet de weg wel naar Beadies :wink: Wat Coppenhagen betreft vind ik HEEL duur voor de kralen{echt niet normaal}tenminste dat vind ik.. en kwaa ''vriendelijkheid'' mijn ervaring'moet je het ver zoeken daar ga ik niet heen.. Smoek is wel leuk..Sandra die gaf jij ooit als tip vorig jaar ben er toen geweest en hij heeft leuke dingentjes en had toen ook losse kralen :wink: ..6 kettingen voor 12,50 ..lekker uit elkaar halen :wink:Beadies is ook leuk..Een hoop vinden deze ook duur ..maar ik heb 's goed gekeken en valt reuze mee..Beads Department ben ik nog niet geweest..

probeerde vanmorgen nog de eigenaresse te bellen i.v.b. met onze korting :wink: Ik neem aan dat we die wel krijgen :wink: Daarvoor ook de reden van mijn bellen...even voor het geheugen :wink: Ik hoop dat ze zaterdag zelf in de winkel staat :D In ieder geval heb ik er zin in :olifant: :wink:!!!!!!!!!!!!
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 feb 2004 22:50

oh ik vind beadies juist weer duur...maar ik ben bij beiden lang niet geweest en het hangt er ook maar net vanaf welke kralen je bekijkt.... maar goed, ik hoor het wel, naar welke winkel jullie het liefst willen. ;)

Gebruikersavatar
Marcellalouise
Bead Starter
Berichten:71
Lid geworden op:do 13 nov 2003 14:02
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » do 05 feb 2004 08:36

Qua logische volgorde kunnen we het beste vanaf het CS naar die nieuwe winkel in de kalverstraat gaan (evt. met de tram als het regent en we niet willen lopen). Vanaf daar door naar de Beadies (ligt achter het Spui) en dan over de grachten naar Copenhagen (is ook leuk om te lopen) en dan kunnen we nog evt. naar die winkel die goedkope sieraden verkoopt. Os ook weer op de route naar het CS;-) of voor degene die bij mij in de burrt parkeren bij de tram;-)

Dat lijkt mij de meest handigste route als we alles willen doen en dat willen we toch wel?!

Marcella

Gebruikersavatar
Marcellalouise
Bead Starter
Berichten:71
Lid geworden op:do 13 nov 2003 14:02
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » do 05 feb 2004 08:48

Ik vind Copenhagen que kralen ook vrij duur, maar de plaksteentjes zijn weer goedkoper dan de Beadies. Bij die nieuwe winkel ben ik nog niet geweest eigenlijk. Dus voor mij ook wat nieuws zaterdag!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 05 feb 2004 08:51

Marcellalouise schreef:Qua logische volgorde kunnen we het beste vanaf het CS naar die nieuwe winkel in de kalverstraat gaan (evt. met de tram als het regent en we niet willen lopen). Vanaf daar door naar de Beadies (ligt achter het Spui) en dan over de grachten naar Copenhagen (is ook leuk om te lopen) en dan kunnen we nog evt. naar die winkel die goedkope sieraden verkoopt. Os ook weer op de route naar het CS;-) of voor degene die bij mij in de burrt parkeren bij de tram;-)

Dat lijkt mij de meest handigste route als we alles willen doen en dat willen we toch wel?!

Marcella
klinkt perfect!! :) en de mensen die verder willen winkelen kunnen vanaf coppenhagen makkelijk verder...je kan vanaf coppenhagen makkelijk richting kalverstraat, en je kan ook bv mee naar het station en vanaf daar metro naar waterlooplein nemen. heb er zin in. :)

Debby
Bead Lover
Berichten:446
Lid geworden op:do 28 aug 2003 10:33

shoppen

Bericht door Debby » do 05 feb 2004 09:50

hoi hoi


hallo allemaal
ik wil jullie allemaal alvast een leuke en gezellige dag wensen, maar dat gaat vast lukken. :lol:
en ik hoop dat er weer foto's genomen wordt, vind ik erg leuk om naar te kijken

veel plezier :P

Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Christina » do 05 feb 2004 13:47

Victoria schreef:
Marcellalouise schreef:ik heb van de eerste aanmeldingen een overzichtje:

Pluisje, Sylvia
Victoria
Christina
Karin
Sandra de Bruin
Marieke
Nancy
Dieuwertje
Miekel, Annemieke
en ikzelf;-)
Klopt dit lijstje nog :lol: want ik heb Sandra de Bruin nog niet gehoord :shock: :wink:

En Karin {Sayagadis}?????
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marcellalouise
Bead Starter
Berichten:71
Lid geworden op:do 13 nov 2003 14:02
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » do 05 feb 2004 14:44

Karin gaat niet mee toch? Volgens mij had ze dat al eerder aangegeven? Tenzij ik haar nu ineens met iemand anders verwar....

Gesloten