kralenshoppen in Utrecht!

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:
kralenshoppen in Utrecht!

Bericht door Tessa » wo 23 aug 2006 15:13

Hoihoi,

Ik ben er nog nooit geweest om kralen te shoppen. In Utrecht, wel gewinkelkeld maar nooit in de kralenwinkels.

Ik zou het wel eens leuk vinden om te doen, dus dacht ik, misschien is het leuk als er meer kralengekken mee willen gaan!?

Het liefst op een zaterdag, ik voor de meeste denk ik gunstiger.

Dus, laat je horen als je wilt en kan 1 van de komende zaterdagen!
Niet over een paar maanden, dat duurt me te lang! haha

Groeten Tessa
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door Lavilia » wo 23 aug 2006 18:46

Klinkt gezellig! Als ik kan en geld heb ga ik zeker mee!
groetjes ikke
Afbeelding

Patricia!
Bead Reader
Berichten:20
Lid geworden op:ma 21 aug 2006 15:41

Bericht door Patricia! » do 24 aug 2006 21:24

Ik wil ook wel mee hoor :)
Leef je Dromen...

Gebruikersavatar
Caatje
Bead Fan
Berichten:312
Lid geworden op:wo 24 dec 2003 15:03
Locatie:Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door Caatje » za 26 aug 2006 21:34

ik wil ook mee hoor......of AMSTERDAM
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Bericht door Tessa » za 26 aug 2006 22:03

Amsterdam lijkt me ook wel wat jah. Maar eens wil ik toch naar utrecht!

Nou dames...welke zaterdag kunnen jullie? Volgende maand ergens??
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Caatje
Bead Fan
Berichten:312
Lid geworden op:wo 24 dec 2003 15:03
Locatie:Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door Caatje » za 26 aug 2006 22:12

lijkt mij een leuk idee, Tessa. Waar woon je in Amersfoort? Mijn nichtje woont in die nieuwbouwwijk bij de snelweg.
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Bericht door Tessa » di 29 aug 2006 20:44

Ik woon in zuid. Andere kant van amersfoort. Maar werk er wel vlakbij.

Misschien moeten we het toch even opschuiven...geld zit niet mee opt moment... :lol:
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Brennie
Bead Interested
Berichten:115
Lid geworden op:ma 27 feb 2006 16:05
Locatie:Utrecht

Bericht door Brennie » za 02 sep 2006 16:30

Hoi, ik hoef niet mee te winkelen, ik kom elk weekend in de stad in utrecht, maar ik wilde jullie even zeggen dat ik gisteren las dat de kralenwinkel (op de oudegracht vlakbij de beadies) vandaag voor het laatst open was. Dan weten jullie dat alvast, scheelt weer een teleurstelling als je er voor een dichte deur staat he.... ik vind het zelf wel jammer, de kralen waren er echt anders dan bij de beadies en de pipoos, en ze verkochten ook heel veel losse swarovski kralen en plaksteentjes voor heel redelijke prijzen. echt een verlies voor kralend utrecht, maar ze zullen er wel goede een (waarschijnlijke financiele) reden voor hebben...
Groetjes,
Brenda

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » zo 03 sep 2006 10:52

Winkelen? Altijd! Maar krijg zometeen 3 weken vakantie, dus kan voorlopig niet... Als jullie willen gaan (en het is na mijn vakantie) wil ik graag mee. Lijkt me alleen al leuk om andere "verslaafden" te ontmoeten!

groetjes,
Loura

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Bericht door Tessa » zo 03 sep 2006 11:00

Wat jammer dat de kralenwinkel weg is. Dat is al een winkel minder. Helaas. Welke blijven en dat nog over? Alleen beadies? Pipoos hebben we hier ook wel, daarvoor hoef ik niet naar Utrecht.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » zo 03 sep 2006 11:05

Brennie schreef:las dat de kralenwinkel (op de oudegracht vlakbij de beadies) vandaag voor het laatst open was.
Even off topic, maar in Den Bosch is de Kralenwinkel ook al gesloten. Was twee weken geleden nog in de kralenwinkel in Utrecht en dat meisje had het erover, dat ze het in Den Bosch niet konden bol werken. Dan in Utrecht dus ook niet. Erg jammer, waren wel leuk winkeltjes.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
Brennie
Bead Interested
Berichten:115
Lid geworden op:ma 27 feb 2006 16:05
Locatie:Utrecht

Bericht door Brennie » zo 03 sep 2006 11:06

Je hebt ook nog de Beads enzo, daar heb ik wel een keertje een paar kralen gekocht maar ik vind ze erg duur (misschien nog duurder dan de Beadies) en ze hebben niet erg veel vind ik persoonlijk. Maar goed, dat kan ook aan mijn smaak liggen, ik houd ook niet erg van de kralen van de Beadies en als je dat wel leuk vindt dat vind je de Beads enzo vast ook wel meer dan ik. Op de oudegracht is nog wel een ander winkeltje op de hoek naar het straatje wat van de oudegracht naar de Dom loopt, ik weet de naam zo even niet, maar dat is helemaal klein en idem qua prijs en kralenassortiment wat mij betreft. Maar nogmaals, als je helemaal weg bent van de Beadies-stijl dan kun je je verslaving niet de baas in Utrecht hoor! :D
Groetjes,
Brenda

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » zo 03 sep 2006 11:14

Joyce27 schreef:Even off topic, maar in Den Bosch is de Kralenwinkel ook al gesloten. Was twee weken geleden nog in de kralenwinkel in Utrecht en dat meisje had het erover, dat ze het in Den Bosch niet konden bol werken. Dan in Utrecht dus ook niet. Erg jammer, waren wel leuk winkeltjes.
Den Bosch ook al weg? Balen! Daar kwam ik nog wel eens. Zat niet echt lekker in de stad, dus als je het niet weet, kom je er ook niet langs. Misschien dat dat een oorzaak is? Kun je nog wel bestellen via de site? (bij mij werkt de site namelijk ook niet?).

Je hebt in Utrecht ook een winkeltje gehad in een kelder, volgens mij is die verhuisd... En ik geloof dat er nog ergens eentje zit... Heb even gezocht: dat is Pink Pepper. Zit in de buurt van de Dom.

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » zo 03 sep 2006 11:17

Brennie schreef: Maar goed, dat kan ook aan mijn smaak liggen, ik houd ook niet erg van de kralen van de Beadies en als je dat wel leuk vindt dat vind je de Beads enzo vast ook wel meer dan ik.
Was me net voor, doordat ik even moest zoeken... Maar ben het eens over Beadies. Ook niet echt een winkel voor mij...

Mia
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:ma 04 sep 2006 19:44

Bericht door Mia » wo 06 sep 2006 11:07

Brennie schreef: maar ik wilde jullie even zeggen dat ik gisteren las dat de kralenwinkel (op de oudegracht vlakbij de beadies) vandaag voor het laatst open was.
[...] echt een verlies voor kralend utrecht, maar ze zullen er wel goede een (waarschijnlijke financiele) reden voor hebben...
Ik stond toevallig voroge week in die winkel (aan de Lijnmarkt) toen iemand de eigenaresse zocht. Die bleek er niet te zijn, maar de verkoopster die er stond vertelde dat de eigenaresse naar het buitenland gaat emigreren en daarom zou de winkel afgelopen zaterdag voor het laatst open zijn.

Erg jammer want nu blijft er inderdaad niet veel meer over.
AfbeeldingAfbeelding

Gesloten