kralenshoppen in Utrecht!

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
annuh
Bead Interested
Berichten:122
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 01:31
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door annuh » wo 06 sep 2006 11:44

Ik hoorde dat de Kralenwinkel in Den Bosch ook al dicht is. Niet dat ik er vaak kwam, vond het te ver fietsen :wink: en ze hadden iet echt mijn soort kraaltjes.

Maar zo blijft er Utrecht weinig over. Ik glip soms nog wel eens bij beadies naar binnen, omdat ik er dan langsloop. Soms hebben ze wat mij aanstaat, maar soms ook niet. Maar dat heb je denk ik wel bij alle kralenwinkels.
Beter een gat in je hand, dan geen hand!

Gebruikersavatar
Caatje
Bead Fan
Berichten:312
Lid geworden op:wo 24 dec 2003 15:03
Locatie:Nieuw-Vennep
Contacteer:

Bericht door Caatje » za 09 sep 2006 15:22

Een leuk stad Den Bosch en ik zag nog een kralenwinkel......maar ik had geen tijd :( ik heb een stadswandeling gemaakt en een rondvaart door de Binnen Dieze!! Super was het.
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

daph23
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:do 05 okt 2006 12:42
Locatie:spijkenisse

Bericht door daph23 » di 10 okt 2006 08:13

even een tipje als jullie naar Utrcht gaan, dan moet je zeker Pink Pepper (http://www.pinkpepper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) bezoeken, heb ik gewerkt, leuke kralenwinkel en veel accesoires!

groeten, Daphne

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » vr 04 mei 2007 17:07

Pink pepper is inderdaad leuk!
Ik ben er vandaag geweest, ook bij Beadies geweest dat is ook wel leuk. Verder gingen we naar BeadsEnzo, we kwamen er aan en er hing een bordje 'gesloten' het pand was leeg, op een plant, een hals met een ketting, en heel veel stof na. Dus ik denk dat ze daar weg zijn.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 04 mei 2007 18:56

Tamara, is Beadsenzo vlak bij Beadies, of vlak bij de lapjesmarkt? Wel erg snel trouwens dat ze weg zijn. Ze zijn toch nog geen jaar open geweest? En bestaat "de kralenwinkel" nog?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » vr 04 mei 2007 19:24

Uhm.. de kralenwinkel heb ik niet gezien ;)
En BeadsEnzo zit in een zijstraat beetje uit het centrum vlakbij het Neude, ik denk inderdaad de lapjesmarkt

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » vr 04 mei 2007 19:31

La Bigiotteria di Esther schreef:Wel erg snel trouwens dat ze weg zijn. Ze zijn toch nog geen jaar open geweest?
Ik moet zeggen dat het ook niet echt een heel gezellig buurt is, eerlijk gezegd ;)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 04 mei 2007 19:31

Dank je, dan weet ik waar ik niet meer naar toe hoef te gaan. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Nessae
Bead Lover
Berichten:493
Lid geworden op:di 21 nov 2006 13:37
Locatie:Breukelen

Bericht door Nessae » vr 04 mei 2007 20:46

in utrecht heb je alleen nog de beadies en de pipoos en ergens nog in de prederik breedstraat ofzo iets.

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » za 05 mei 2007 07:26

Beads Enzo, bij de lapjesmarkt en op de Predikherenstraat is eind april gesloten.... Erg jammer, ik kwam er graag, ondanks dat ze toch wel duur waren. Zehadden altijd wel aparte kralen. Gelukkig heb ik er nog mijn slag kunnen saan voor ze dicht gingen!
In Utrecht zitten nu dus nog Beadies, PinkPepper en Pipoos... Erg weinig voor en stad als Utrecht vind ik!

greeny
Bead Interested
Berichten:157
Lid geworden op:do 05 apr 2007 16:08
Locatie:hilversum(NL)

Bericht door greeny » za 05 mei 2007 09:01

T@mara schreef:Pink pepper is inderdaad leuk!
Ik ben er vandaag geweest, ook bij Beadies geweest dat is ook wel leuk. Verder gingen we naar BeadsEnzo, we kwamen er aan en er hing een bordje 'gesloten' het pand was leeg, op een plant, een hals met een ketting, en heel veel stof na. Dus ik denk dat ze daar weg zijn.
waar zit die pink pepper :o want ik kom zoveeel in utrecht en zie die kralen winkels nooit, is die nieuw?

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » za 05 mei 2007 09:12

De Pink Pepper zit op een hoekje, best opvallend.
Lichte Gaard 1
3511 KT Utrecht
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, want ik kom er zelf ook niet zo veel. Maar het is niet zo ver uit het centrum. Anders moet je eventjes op google maps kijken, dan kan je een plattegrondje zien ;)

Gebruikersavatar
Nessae
Bead Lover
Berichten:493
Lid geworden op:di 21 nov 2006 13:37
Locatie:Breukelen

Bericht door Nessae » za 05 mei 2007 13:46

pink pepper is toch bij de dom in de buurt??

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » za 05 mei 2007 14:09

Ja, pinkpepper zit op de hoek van dat kleine straatje naar de Dom toe. Een erg klein winkeltje maar met hele leuke spulletjes, en niet alleen kralen! Op zaterdag overdag puilt het er wel altijd uit!

Gesloten