Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 21 aug 2006 19:36

poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
Als je een b-dagtripticket koopt naar de hobbybeurs, zit trein, bus én beurs in. der zit veel volk op de bus maar der komen er héél veel aan aan het station en....véééél vriendelijker dan in Gent!!!!
Wij waren het eerste jaar met 2 buggy's en we konden niet opstappen, de persoon die de bussen moet controleren op tijd heeft direct een lagevloersbus aangevraagd en die wisten zelfs dat wij 's avonds terug moesten en we konden dus ook weer gelijk mee.
En dit jaar gingen we gewoon Mechelen gaan bezoeken met de trein én der liep iemand aan de trein die ons meenam naar de lift!!!! We hadden het zelfs niet gevraagd. Hier bij ons in Gent willen ze zelfs niet helpen met je op de bus te helpen als je problemen hebt.

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » di 22 aug 2006 12:30

Fanny schreef:
poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
Als je een b-dagtripticket koopt naar de hobbybeurs, zit trein, bus én beurs in. der zit veel volk op de bus maar der komen er héél veel aan aan het station en....véééél vriendelijker dan in Gent!!!!
Wij waren het eerste jaar met 2 buggy's en we konden niet opstappen, de persoon die de bussen moet controleren op tijd heeft direct een lagevloersbus aangevraagd en die wisten zelfs dat wij 's avonds terug moesten en we konden dus ook weer gelijk mee.
En dit jaar gingen we gewoon Mechelen gaan bezoeken met de trein én der liep iemand aan de trein die ons meenam naar de lift!!!! We hadden het zelfs niet gevraagd. Hier bij ons in Gent willen ze zelfs niet helpen met je op de bus te helpen als je problemen hebt.

Fanny
Mechelaars zijn lieve mensen :wink: :oops:

Diana
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:ma 23 okt 2006 16:44
Locatie:Mechelen
Contacteer:

Bericht door Diana » do 14 dec 2006 18:34

Madelief schreef:
Fanny schreef:
poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
Als je een b-dagtripticket koopt naar de hobbybeurs, zit trein, bus én beurs in. der zit veel volk op de bus maar der komen er héél veel aan aan het station en....véééél vriendelijker dan in Gent!!!!
Wij waren het eerste jaar met 2 buggy's en we konden niet opstappen, de persoon die de bussen moet controleren op tijd heeft direct een lagevloersbus aangevraagd en die wisten zelfs dat wij 's avonds terug moesten en we konden dus ook weer gelijk mee.
En dit jaar gingen we gewoon Mechelen gaan bezoeken met de trein én der liep iemand aan de trein die ons meenam naar de lift!!!! We hadden het zelfs niet gevraagd. Hier bij ons in Gent willen ze zelfs niet helpen met je op de bus te helpen als je problemen hebt.

Fanny
Mechelaars zijn lieve mensen :wink: :oops:
Daar mag je zeker van zijn madelief.
We mogen toch ook eens stoeffen hé als mechelaars :lol:

Gebruikersavatar
Gimli
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:56
Locatie:Leuven, België

Re: Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Bericht door Gimli » ma 15 sep 2008 17:02

Heey,

Ik heb eventjes al jullie reacties geleven ivm het shoppen in Antwerpen. Dat zou ik ook wel eens graag willen meedoen :wink: En ook ik ga naar de Hobbybeurs in Mechelen :D waarschijnlijk op zaterdag.
Groetjes,
Inge

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Bericht door hadewijch » ma 15 sep 2008 18:38

ik dacht dat ik op de site had gelezen dat er geen pendelbus meer was naar het salon
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Bericht door hadewijch » ma 15 sep 2008 18:39

op mij moeten jullie niet rekenen
ik ga op woensdag mijn man heeft speciaal een dag verlof genomen zodat ik kan gaan,(had anders geen auto)en dan wil ie mee natuurlijk,en zoonlief ook

ik hoop da da goekomt,want veel geduld heeft ie nie
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:

Re: Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Bericht door rafael » za 13 sep 2014 16:13

Ik ga met de bus van Lauwers voor 11 €. Heen en terug. Geen miserie om over te stappen met de trein. Gewoon 2 uren in de bus op je gemak zitten. Er zijn verschillende opstapplaatsen

Gesloten