Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » ma 24 jul 2006 22:23

Je bent ook helemaal niet verplicht om mee te gaan Sara :wink:
We zullen wel zien of we een groepje bij elkaar krijgen en ik zeg altijd :
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » di 25 jul 2006 12:01

Madelief heeft wel gelijk hoor, als we samen gaan dan bedoel ik meer een paar keer die dag samen komen om iets te gaan drinken ofzo. Met een groepje lijkt dat me best irritant :lol: Als er telkens 1 iemand een kraampje wil bekijken dan ben je savonds nog bezig :lol:

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » di 25 jul 2006 13:00

Haematodipsia schreef:Madelief heeft wel gelijk hoor, als we samen gaan dan bedoel ik meer een paar keer die dag samen komen om iets te gaan drinken ofzo. Met een groepje lijkt dat me best irritant :lol: Als er telkens 1 iemand een kraampje wil bekijken dan ben je savonds nog bezig :lol:
Welja, dat bedoel ik, en iedereen wilt graag andere kraampjes zien of ergens anders wat langer bij stilstaan... en sommigen willen alleen kralen zien, anderen ook andere hobby's...

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 25 jul 2006 17:23

Dan snap ik de bedoeling niet van samen naar de hobbybeurs te gaan hoor :?

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 26 jul 2006 10:20

Het kan een soort kleine meeting worden, als we daar dan op zo een soort terras afspreken kan je iedereen eens leren kennen enz. Allemaal samen alle kraampjes afgaan is niet te doen hoor :lol:

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » wo 26 jul 2006 10:26

je spreekt bijvoorbeeld af, buiten om eens kennis te maken en bijvoorbeeld iets samen gaan drinken, maar op de beurs doe je elk je toer en als je iemand tegen komt, geef je tips door, zeg je waar je zeker moet gaan en waar zeker niet, ....


@ Madelief, ik doe dat ook het liefst. Ik ga nog gaan kijken voor borduren, voor decoupage, ... overal waar ik iets moois vind, ...
Zo'n hobbybeurs is om iets nieuws te leren kennen, workshops te volgen, ... veel geld te verdoen en gepakt en gezakt weer naar huis te trekken

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 26 jul 2006 10:56

Inderdaad, ik denk dat jullie dan beter gewoon afspreken bij het begin en dan ieder z'n eigen weg gaat naar de kraampjes die jou interesseren. Stel je voor dat jullie met z'n 10en zouden zijn, als je dan elke keer op iedereen moet wachten. Je kan bv. wel afspreken om rond 12u samen te komen in de cafetaria om samen te eten (en te kletsen).
Als jullie dat moesten doen kom ik ook wel af hoor!
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
klavertje
Bead Professional
Berichten:1608
Lid geworden op:ma 28 mar 2005 19:26
Locatie:België-Zemst
Contacteer:

Bericht door klavertje » wo 26 jul 2006 11:00

Madelief schreef:Ik heb dan ook stage hoor, maar ik ga dan gewoon na mijn stage direct door... voor mij is dat wel makkelijk te doen, ik passeer er dan gewoon :wink: En zo'n drukke beurs doe ik eigenlijk ook liever in mijn eentje dan met een groep mensen :oops: :oops:
eerlijkgezegd doe ik dat ook liever :oops:
creatief saxofonistje ;)

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 20 aug 2006 22:45

Nog verdere ontwikkelingen??? :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 21 aug 2006 11:07

Ik heb al gelezen dat velen hier op woensdag zouden gaan maar anderen dan weer niet dus misschien is dat al moeilijk. Ik ga waarschijnlijk woensdag of zaterdag.

Misschien kan de rest posten wanneer zij gaan?

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » ma 21 aug 2006 12:32

Als ik kan ivm mijn stage, ga ik op woensdagnamiddag, de nekker is vlak achter mijn stageschool dus dat komt goed uit.

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » ma 21 aug 2006 13:07

Madelief schreef:Als ik kan ivm mijn stage, ga ik op woensdagnamiddag, de nekker is vlak achter mijn stageschool dus dat komt goed uit.
ik ben nu op zoek naar een parttime job en dan zien we wat mijn uren zijn hé
maar ik ga in het uiterste geval de zaterdag

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » ma 21 aug 2006 16:00

Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » ma 21 aug 2006 16:19

poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
De beurs is in Mechelen hé :) En als je in station Nekkerspoel afstapt, is het korter dan in het groot station van Mechelen. Als je wilt, bezorg ik je een wandelroute naar de beurs. Het is dan nog wel een heel eind stappen hoor...

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » ma 21 aug 2006 16:30

Madelief schreef:
poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
De beurs is in Mechelen hé :) En als je in station Nekkerspoel afstapt, is het korter dan in het groot station van Mechelen. Als je wilt, bezorg ik je een wandelroute naar de beurs. Het is dan nog wel een heel eind stappen hoor...

ik vind dat het nog meevalt, samen met mijn vriend doen we de wandeling van het station naar de nekkerhallen als we naar het tuningsalon gaan
en bij de hobbybeurs kun je een combiticket kopen waar gratis bus bij zit

Gesloten