samen shoppen en freubelen?

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gesloten
Riantje
Bead Fan
Berichten:395
Lid geworden op:di 02 sep 2003 21:37
Locatie:Rijswijk Zuid Holland

Bericht door Riantje » ma 29 sep 2003 16:59

Nou ik ken ook niet alles in dh hoor sayagadis!
Ik ken de bija vanaf cs pakken we tram 3 rijdt er zowat langs!
De kraal en mineraal in de rijswijk en de boogaard ken ik!
Kralendoos", "Au Bon Cote en ik niet...
De derde weet ik nog wel te vinden, heb namelijk het adres....

Ik denk ook dat het beter is om alleen dh te doen en ander keer zoetermeer!
Nou laat het me maar weten!
Groetejs Rianne
Groetjes Rianne!

Gebruikersavatar
SayaGadis
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:wo 10 sep 2003 13:28
Locatie:Den Haag

Bericht door SayaGadis » ma 29 sep 2003 18:03

Oh haha nou ik dacht Rijswijk, die kent DH ook vast wel goed haha maar je hebt gelijk ik had helemaal niet aan lijn 3 gedacht joh ! Die gaat toch naar Loosduinen die kant ? Hij rijdt idd door het centrum en dan is het n?g korter lopen naar Bija (thx for the tip dus haha)

Ik vind wel dat deze topic errug lang wordt.......en er weinig concreet iets gepland wordt. Het is pas voor de 15e (toch ?) maar t lijkt me toch handig om een beetje een kleine planning te maken en te kijken wat redelijk is qua tijd enzo (welke kralenwinkels je wil bezoeken). Ik denk dat je er niet meer dan 3 moet gaan bekijken want dat red je gewoonweg niet.

Ik wil wel even wat plannen, maar dan moeten we wel weten welke winkels we gaan zien. IIG Bija ! En dan kan ik wel kijken welke trams we moeten pakken en w??r.

En als iedereen even mailt of ie daadwerkelijk mee gaat (dus gewoon de 15e vrijhouden dan !!) naar mij, of Rianne (is dat goed ?), dan weten we hoeveel mensen het zijn en of we moeten opsplitsen. Het is moeilijk steeds deze hele topic bij te houden en dat lijkt mij dus wel handig.

Goed idee ?

Groetjes,
Karin

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 29 sep 2003 18:58

Ik blijf liever zelf idd ook alleen in Den Haag...maare p de vorige pagina gaat het ineens over 12:30 maar t was toch 11:30?
Ik zal jullie morgen wel mailen...heb net gewerkt tot 6 uur dus ga zo lui op de bank hangen :wink:

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 29 sep 2003 19:46

Marije schreef:maare de vorige pagina gaat het ineens over 12:30 maar t was toch 11:30?
Haha da's waar ja! We hadden toch half12 in de planning? Dat is wel te halen voor iedereen toch? Anders hebben we echt tijd te kort!!! En haastig kralen kopen gaat echt niet :wink:

Het wordt dan Bija en "De kraal en mineraal" en ????

Dan gaan we een andere keer naar Zoetermeer en sieraden maken oke?

Dan moeten we nu inderdaad even een definitieve planning maken anders wordt deze topic ontzettend lang! hihi
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Riantje
Bead Fan
Berichten:395
Lid geworden op:di 02 sep 2003 21:37
Locatie:Rijswijk Zuid Holland

Bericht door Riantje » ma 29 sep 2003 22:31

Ja das waar!
Ik heb er 12.30 perongeluk van gemaakt!
Het moet 11.30 uur zijn anders heb je te weinig tijd want ik ben laatst bij bija geweest en ik heb 2,5 uur in de winkel gelopen...
wen het is er klein!
sayagadis, wil jij een plan maken????
Ben niet zo super in plannen...

Dus nummer 1 is Bija
nummer 2 is kraal en mineraal in Rijswijk?
nummer 3.......????

Ja ik denk dat het idd beter is als we aanmeldingen doen via e-mail.
Mijn e-mail mag gebruikt worden hoor!
Voor degenen waar die nog niet bekend is:
rian_mich@wanadoo.nl

Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Gebruikersavatar
SayaGadis
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:wo 10 sep 2003 13:28
Locatie:Den Haag

Bericht door SayaGadis » di 30 sep 2003 13:31

Hoi hoi

Ja ik maak wel een plan. Bija doen we sowieso, ik wil zelf ook wel naar de 2e vestiging want die heb ik nog niet gezien, maar dat is meer iets voor als er tijd over is. Ik hoorde laatst over een goede winkel in de omgeving van Statenkwartier, maar dan zou ik eerst zelf een kijkje moeten gaan nemen. Waarschijnlijk ben ik binnenkort weer eens een dagje of een paar in Den Haag en dan kan ik gaan kijken wat het meest de moeite waard is. Alhoewel ehhh....met de tram naar Delft heeft ook wel wat !! Beads en bangels ligt daar.....moet ook leuk zijn.

Dus het wordt 11.30, dat is een prima tijd ! Idd anders heb je nauwelijks tijd en bij Bija ben je zeker een tijd aan het kijken en uitzoeken !!! haha.
En we willen ook gezellig ergens wat eten of drinken toch ?

Jaaaaaaaa dat brengt me meteen op een super 2e idee. Ik ken een onwijs leuk Haags tentje genaamd '' de Haagse lounge''. Een ontzettend leuk lounge caf? waar je super relax zit en waar ze onwijs lekkere pikante broodjes hebben. Wel wat prijzig maar super gezellig. En het is niet ver van Bija vandaan. Misschien leuk voor tussen de middag !? Wat vinden jullie ervan ?

Diegene die zeggen definitief mee te gaan mogen mij mailen op rene.vergoossen@consunet.nl. Maar dan moet je die datum ook ?cht vrijhouden !!

Ik heb er zinnnn in !! hihi

Groetjes Karin :wink:

Gebruikersavatar
Jolanda
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:ma 05 mei 2003 18:52
Locatie:Delft
Contacteer:

Bericht door Jolanda » di 30 sep 2003 19:15

Hoi,

weer eens een berichtje van mij. Ik moest eerst gewoon drie pagina's bijlezen. Ik ga nog steeds mee hoor!

half 12 is prima. Boven aan mijn lijstje staat Bija. de rest maakt mij niet zo uit. Zoetermeer vind ik nog steeds wel een optie. Is echt heel dichtbij den Haag en op weg naar Utrecht. het liefst zoveel mogelijk onbekende winkels.

Kraal en mineraal vind ik niet zo bijzonder. rommelige potjes, donker geen uitgebreide collectie alleen wel een beetje veel zilver. Beads en bangles is bij mij om de hoek dus daar kom ik ??n keer per week. maar als jullie willen ga ik mee.
Ik hoor het wel!
Gr Jolanda

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » di 30 sep 2003 19:18

Ik wil best ergens wat gaan eten..zolang we overal maar komen waar we willen komen toch? haha

xxx Marije

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » di 30 sep 2003 19:41

Ik heb net even met Silvia op msn erover gehad...en wij d8en het volgende:

15 November, om 11:30 op Den Haag CS.
Dan gaan we naar Bija en naar andere kralenwinkels in Den Haag. En dan blijven we gewoon de hele dag in Den haag.
De tijd vliegt toch als een gek en dan moet je mensen gaan zeggen dat ze moeten gaan afrekenen enzo en dan moet je je gaan haasten en dat is ook niet leuk.
Is iedereen het hiermee eens?

xxx Marije

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 30 sep 2003 19:45

Jaaa go Marije! :lol:

Het wordt vast gezellie! Op z'n tijd wat eten en drinken dan komt 't goed!

Ik heb die avond pas om half 12 een feestje dus tijd zat! :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » di 30 sep 2003 19:46

Hahaha okey dan,

Ik heb savonds ook nog niks staan dus :wink:
Heb er nu al zin in!

xxx Marije

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » di 30 sep 2003 20:25

Marije schreef:Ik heb net even met Silvia op msn erover gehad...en wij d8en het volgende:

15 November, om 11:30 op Den Haag CS.
Dan gaan we naar Bija en naar andere kralenwinkels in Den Haag. En dan blijven we gewoon de hele dag in Den haag.
De tijd vliegt toch als een gek en dan moet je mensen gaan zeggen dat ze moeten gaan afrekenen enzo en dan moet je je gaan haasten en dat is ook niet leuk.
Is iedereen het hiermee eens?

xxx Marije
jaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ikke vind alles ok....... als ik maar kan kopen, kopen, kopen........ :lol:

maar kan ik ook parkeren in den haag........ik ben namelijk helemaal niet bekend daaro
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gebruikersavatar
SayaGadis
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:wo 10 sep 2003 13:28
Locatie:Den Haag

Bericht door SayaGadis » di 30 sep 2003 20:35

Dag meiden,

Ik kom even met een klein voorstel:

* Deze topic gaan we langzaam sluiten......hij wordt erg lang en er wordt
erg veel dubbelop gezegd.......maakt verder niet uit maar maakt t
onoverzichtelijk

* Mensen die mee gaan mailen mij of Rianne (zie bovenstaande voor
de adressen)

* Kun je onverhoopt toch niet dan laat je dit per mail weten, liefst ruim
van te voren tenzij je ineens ziek bent (ik persoonlijk vind het erg
balen en irriterend als mensen gewoon toch niet komen opdagen...
jullie ?)

* Jullie mailen mij als je nog eventueel suggesties hebt voor de dag

* Ik maak 2 of 3 dagplanningen en mail deze naar iedereen die
zich heeft opgegeven. Dan kijken wat jullie het beste voorstel vinden.
Eventueel groepjes maken als mensen een ander 'dagprogramma'
willen.....

Tja ik ben zelf iemand van een beetje plannen en wat duidelijkheid dus dit lijkt mij handig. Als iemand vindt dat ik teveel de regelrol op me wil nemen, just let me know !!

Verder voor diegene die het leuk vinden kunnen we evt ook een avondprogramma maken. Ik kan misschien wel slaapplek regelen, zodat er eventueel op stap gegaan kan worden. Maar ja dat idee gaat misschien een beetje ver, ik ken zelf nog niet eens iemand van het forum !! haha
Maar ja misschien wordt het wel z? gezellig haha.

Anyway, suggesties, opgeven voor de dag enz.......mail me maar ! Geef ook even aan waar je vandaan komt en of je OV hebt. Zo kan ik zien of sommige mensen misschien met elkaar kunnen reizen i.v.m kosten wanneer je geen ov hebt.

Groetjes Karin

p.s Rianne, jij woont ook in de buurt van DH en ik geloof Twinkelstar uit Delft......Lijkt het jullie leuk om eens samen wat winkels te gaan keuren om een goede planning vd dag te maken, zodat we iedereen meer dan tevreden stellen en dus niet in knullige winkels belanden ?

Let me know !!

ellenn

Tot een volgende keer

Bericht door ellenn » wo 01 okt 2003 08:09

Hallo allemaal,

Ik lees dat jullie hebben besloten alleen in Den Haag te blijven, lijkt mij (niet echt commercieel van me :? :? :wink: , maar goed) een goed idee. Weet uit ervaring hoelang je in een kralenwinkel kan doorbrengen. En als je de ook nog naar andere plaatsen moet gaan reizen, wordt het allemaal wel heel krap.

Ik hoop wel dat jullie nog eens langskomen, lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten :) .

Succes en veel plezier de 15-de met shoppen.

Groetjes,

Ellen
Branello Kralen & Sieraden

Gebruikersavatar
SayaGadis
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:wo 10 sep 2003 13:28
Locatie:Den Haag

Bericht door SayaGadis » wo 01 okt 2003 12:03

Hoi Ellen,

Nou ik denk zelf zo '' hoe meer kralenshopdagjes, hoe beter" hahaha, dus ik denk wel dat we ook een keer richting jou komen !! Lijkt mij iig nog altijd ook heel erg leuk. En dan gewoon elke maand een kralenwinkelshopdag organiseren, steeds in een andere stad ofzo........
SUPER IDEE
hahaha

Groetjes !

Gesloten