Ik denk wel dat ik jou herken. Heb wel al wat fotootjes gezien van jou in allerlei poses!

Gaat Marlies ook nog mee?
Haha dankje!N schreef:Ik wil jullie alvast veel plezier wensen, dames!![]()
(foto's!)
Foto is altijd leuk, ik heb bij Nicole ook foto's gemaakt van ons 3-en en meestal sta ik er niet op...pluisje schreef:Haha dankje!N schreef:Ik wil jullie alvast veel plezier wensen, dames!![]()
(foto's!)
Maar kweenie of ik mijn fototoestel nu meeneem nu we waarschijnlijk met z'n 2en (misschien 3en) gaan. Dan sta ik steeds foto's te nemen van Fester die aan 't kralensnuffelen is. Zal ze leuk vinden!![]()
![]()
Toch, Esther?
Bedankt! Ja kralenatelief is te lopen opzich. Queens weet ik niet. Maar buslijn 2 zal ik onthouden!Pee schreef:Aangezien ik ook niet mee kon morgen, vond ik het een prima idee om vandaag even te gaan, scheelde me trouwens ook een boel geld! Met ov was het nog gratis... ook hoorde ik nog dat er morgen geen treinverkeer is tussen roosendaal en breda dus ik ben blij dat ik vandaag even geweest ben.
Je kunt naar Queens het beste buslijn 2 nemen en naar Kralenatelier kun je lopen maar wij hebben wederom de bus genomen lijn 19 dacht ik, maar 20 kan ook en 10 ook.