samen shoppen en freubelen?
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
15 november, maar hoe laat danRiantje schreef:Oke!
Dus de datum dat we afspreken is 15 November
Maar hoe en waar spreken we af?
Ik zat te denken aan hollandspoor of centraal station?
Of bij een zaak?
Groetjes Rianne
Helaas ken ik nog niemand dus eerug spanmnend!!

en ik ben ook niet bekend in Den Haag, dus als het kan centraal station.
enne Rianne, ik ken ook niemand

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
C.S. - Zoetermeer
Nou ja, had ik net een berichtje gemaakt, ben ik hem kwijt. Dan maar weer opnieuw.
Ik wilde jullie even zeggen, dat wanneer jullie eerst naar Zoetermeer willen gaan (had ik uit vorige berichtjes begrepen) je het beste op C.S. kunt afspreken. Er gaat daar een trein (de sprinter) naar Zoetermeer. Wanneer je dan uitstapt op station Centrum West dan gaat daar weer een bus naar de wijk Noordhove. Als jullie willen kan ik uitzoeken welke bus...
Trouwens, als jullie willen freubelen, de tafel in de winkel staat tot jullie beschikking, daar is hij tenslotte voor. Hij is voor 8 personen, maar er kunnen er ook nog wel 2 extra bij.
Laat maar weten of ik moet uitzoeken wat voor een bus.
Groetjes,
Ellen
Branello Kralen & Sieraden
Ik wilde jullie even zeggen, dat wanneer jullie eerst naar Zoetermeer willen gaan (had ik uit vorige berichtjes begrepen) je het beste op C.S. kunt afspreken. Er gaat daar een trein (de sprinter) naar Zoetermeer. Wanneer je dan uitstapt op station Centrum West dan gaat daar weer een bus naar de wijk Noordhove. Als jullie willen kan ik uitzoeken welke bus...
Trouwens, als jullie willen freubelen, de tafel in de winkel staat tot jullie beschikking, daar is hij tenslotte voor. Hij is voor 8 personen, maar er kunnen er ook nog wel 2 extra bij.
Laat maar weten of ik moet uitzoeken wat voor een bus.
Groetjes,
Ellen
Moeten we wel nog even met elkaar beslissen welke winkels we aan gaan doen!
Misschien kan iedereen een top 3 plaatsen van winkels die zij wilt bezoeken en dat we daar dan een dag mee vol plannen?
Groetjes Rianne.
O?ja ik zal geen top 3 maken i.v.m dat ik hier in de buurt woon en alleen op m?n fietsje hoef te stappen om ergens heen te gaan... !
Misschien kan iedereen een top 3 plaatsen van winkels die zij wilt bezoeken en dat we daar dan een dag mee vol plannen?
Groetjes Rianne.
O?ja ik zal geen top 3 maken i.v.m dat ik hier in de buurt woon en alleen op m?n fietsje hoef te stappen om ergens heen te gaan... !
Groetjes Rianne!
ze had per ongeluk nieuwe topic gemaakt, ik kopieer het hier ff:
ellenn schreef:Hallo allemaal,
Mag ik me er even mee bemoeien?
Omdat ik had begrepen dat jullie "misschien" eerst naar Zoetermeer wilden komen raad ik jullie aan op C.S. af te spreken, er vertrekt vanaf daar een trein (de sprinter) naar Zoetermeer. Vanaf station Centrum West in Zoetermeer vertrekt een bus naar de wijk Noordhove, welke weet ik niet precies, maar als jullie het willen kan ik dat wel uitzoeken.
Trouwens, als jullie freubelen, dat mag aan mijn tafel hoor. Is een 8 persoons tafel maar er kunnen ook wel 10 man (vrouw) aan.
Ik hoor wel als ik het bus verhaal moet uitzoeken.
Groetjes,
Ellen