samen shoppen en freubelen?
Oke is prima sylvia!!
Dus als er veel meiden zijn die willen moeten we maar groepjes maken van denk 5/6 personen...
En uiteraard later samen komen!
Wie is er verder bekend in den haag?
Zoetermeer ken ik niet echt...
We moetenn dus maar even goed kijken wie er mee gaan!
Ik had begrepen dat Sayagadis, Sylvia, Jolanda, Marije, Ester, christina en victoria meegaan.
En Marlies kan pas 2 weken van te voren melden of ze mee kan...
Groetjes Rianne
Dus als er veel meiden zijn die willen moeten we maar groepjes maken van denk 5/6 personen...
En uiteraard later samen komen!
Wie is er verder bekend in den haag?
Zoetermeer ken ik niet echt...
We moetenn dus maar even goed kijken wie er mee gaan!
Ik had begrepen dat Sayagadis, Sylvia, Jolanda, Marije, Ester, christina en victoria meegaan.
En Marlies kan pas 2 weken van te voren melden of ze mee kan...
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
Haha ik ben trouwens ook hyper de hyper allergisch voor katten ! zelfs een uurtje overleef ik niet ben ik bang (astma...
)
Anyway nogmaals ik ben dus ook bekend in Den Haag, ken de tramlijnen op m'n duimpje, en weet de bekende kralenwinkels ook te vinden. Handig om te weten als we groepjes moeten maken, dat er bij elk groepje iemand is die er goed de weg weet. Want het kan anders een ramp worden haha in Den Haag kan je best wel verdwalen !
Ik heb er zinnn in !!!
Oja, kunnen we niet eerder naar DH ? Ik heb net een opdracht gekregen voor een ketting te maken en heb onderdelen nodig die ik alleen bij Bija kan krijgen !! Nouja, anders ga ik wel 2 x !! hihi.....wel auwa voor mijn geld !
Groetjes !!

Anyway nogmaals ik ben dus ook bekend in Den Haag, ken de tramlijnen op m'n duimpje, en weet de bekende kralenwinkels ook te vinden. Handig om te weten als we groepjes moeten maken, dat er bij elk groepje iemand is die er goed de weg weet. Want het kan anders een ramp worden haha in Den Haag kan je best wel verdwalen !
Ik heb er zinnn in !!!
Oja, kunnen we niet eerder naar DH ? Ik heb net een opdracht gekregen voor een ketting te maken en heb onderdelen nodig die ik alleen bij Bija kan krijgen !! Nouja, anders ga ik wel 2 x !! hihi.....wel auwa voor mijn geld !
Groetjes !!

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Ben wel niet allergies voor katten, heb er namelijk zelf 3Riantje schreef:Dan gaan we alleen shoppen en ergens wat drinken en kijken of we daar wat kunnen freubelen toch?
Er zijn meerdere allergies voor katten namelijk....
Groetjes Rianne

Maar ergens wat drinken is toch ook gezellie.
Maar hebben we al een datum !!!
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Is 15 november een optie?
1 november kan ik ook wel, maar dan gaat Ellen's winkel in Zoetermeer pas open en dan zal ze 't wel te druk hebben
8 november kan ik zelluf niet, dan ga ik een mozaiek workshopje volgen.
Alleen wat drinken is ook gezellie! Als we aan een grote tafel gaan zitten dan kunnen we misschien daar ook wel onze kraaltjes tevoorschijn halen, hahaha
1 november kan ik ook wel, maar dan gaat Ellen's winkel in Zoetermeer pas open en dan zal ze 't wel te druk hebben

8 november kan ik zelluf niet, dan ga ik een mozaiek workshopje volgen.
Alleen wat drinken is ook gezellie! Als we aan een grote tafel gaan zitten dan kunnen we misschien daar ook wel onze kraaltjes tevoorschijn halen, hahaha

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaaaa hebben we wel een grote tafel nodigpluisje schreef: Alleen wat drinken is ook gezellie! Als we aan een grote tafel gaan zitten dan kunnen we misschien daar ook wel onze kraaltjes tevoorschijn halen, hahaha

Ik kan beide datums..

Groetjes Victoria,
Ja tuurlijk!
Even kijken hoor wie gaan er mee...
Ik had begrepen dat Sayagadis, Sylvia, Jolanda, Marije, Ester, christina, Victoria en Wendy....
Dus 9 personen.
Euhmmm waar op centraal station dan?
Voor de bruna?
Tenminste, ik geloof dat daar een bruna zit.
Of zal ik met een bordje omhoog gaan staan met hier sta ik?
hahaha
Even kijken hoor wie gaan er mee...
Ik had begrepen dat Sayagadis, Sylvia, Jolanda, Marije, Ester, christina, Victoria en Wendy....
Dus 9 personen.
Euhmmm waar op centraal station dan?
Voor de bruna?
Tenminste, ik geloof dat daar een bruna zit.
Of zal ik met een bordje omhoog gaan staan met hier sta ik?
hahaha
Groetjes Rianne!