Shoppen Amsterdam 7 feb!!!!!
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
Er zijn op het ogenblik erg veel werkzaamheden in het CS en de grote hal waar ook het tijdenbord hing is grotendeels afgezet.
Ik denk dat we het beste bij de loketten kunnen afspreken. Er is nog maar 1 kaartverkooppunt (aantal loketten naast elkaar), dus dat moet wel goed komen. Tegenover de theewinkel.
Ik denk dat we het beste bij de loketten kunnen afspreken. Er is nog maar 1 kaartverkooppunt (aantal loketten naast elkaar), dus dat moet wel goed komen. Tegenover de theewinkel.
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Meiden,
Ik heb toch maar besloten om met de trein te komen.
Ben wel langer onderweg en zal veel vroeger mijn bed uit moeten maar uiteindelijk ben ik dan toch een stuk voordeliger uit.
Ik neem mijn freubelspullen gewoon in een kleine hoeveelheid mee in de trein zodat ik mij niet hoef te vervelen.
Maar dan nu mijn vraag is er misschien nog iemand uit de richting Hengelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort met als eind bestemming Amsterdam. Want met z'n tweeen of meer reizen is natuurlijk veel gezelliger.
Ik heb toch maar besloten om met de trein te komen.
Ben wel langer onderweg en zal veel vroeger mijn bed uit moeten maar uiteindelijk ben ik dan toch een stuk voordeliger uit.
Ik neem mijn freubelspullen gewoon in een kleine hoeveelheid mee in de trein zodat ik mij niet hoef te vervelen.
Maar dan nu mijn vraag is er misschien nog iemand uit de richting Hengelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort met als eind bestemming Amsterdam. Want met z'n tweeen of meer reizen is natuurlijk veel gezelliger.
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Marcellalouise schreef:Ik had een verzoekje gekregen betreft die 11:00 uur, ben even vergeten van wie, omdat degene zo ver moest rijden.
Mij maakt het niet uit, vroeger is altijd handiger, omdat het na 12:00 uur altijd overal zo druk is in Amsterdam;-)
Wat vinden jullie van de tijd????
Marcella
Hoi Hoi,
Dat verzoekje was van mij

Aangezien ik de avond ervoor zekrs nog tot 2 uur op mijn werk moet zijn en omdat het in ieder geval al 2 uur treinen is en dan nog een half uur voor ik bij het station ben.
Hoop niet dat jullie het heel erg vinden.
Als iedereen liever 10 uur heeft ben ik ook van de partij maar het heeft niet mijn voorkeur

Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje