Volgende datum samen shoppen?
-
- Bead Starter
Ha Festerke,
Die kralen/fourniturenwinkel heet het Smitje en ligt in de Kleine berg en dat is dus achter het Kralenatelier welke in de Grote berg ligt. Ik zeg eerlijk je moet er niet veel van verwachten als je het Kralenatelier bent gewend, maar ze hebben daar weleens wat leuke en aparte dingetjes en soms vind je kralen die goedkoper zijn als het kralenatelier. Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar die nieuwe kralenwinkel, hij schijnt wel leuk te zijn las ik hier ergens op het forum. En ja Festerke, wie weet kom ik je wel een keertje tegen!! Ken je in iedergeval nog van gezicht... hihihi!!
Die kralen/fourniturenwinkel heet het Smitje en ligt in de Kleine berg en dat is dus achter het Kralenatelier welke in de Grote berg ligt. Ik zeg eerlijk je moet er niet veel van verwachten als je het Kralenatelier bent gewend, maar ze hebben daar weleens wat leuke en aparte dingetjes en soms vind je kralen die goedkoper zijn als het kralenatelier. Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar die nieuwe kralenwinkel, hij schijnt wel leuk te zijn las ik hier ergens op het forum. En ja Festerke, wie weet kom ik je wel een keertje tegen!! Ken je in iedergeval nog van gezicht... hihihi!!
Veel liefs,
Marlies
Marlies
-
- Bead Starter
Tja ik en nog steeds voor Amsterdam hoor !! En dat idee van Victoria is ook goedddddddddd !! Amsterdam is leuk kun je ook nog lekker shoppen naast alleen het kralenshoppen......Ik ben zelf ook helemaal verslaafd aan kleding,laarzen en tassen dus Amsterdam is voor mij een paradijsje...
En dan ook nog eens leuke kralenwinkels.....Kom maar op !! Alleen tja wel hopen dat ik dan wat centjes heb.....
En dan ook nog eens leuke kralenwinkels.....Kom maar op !! Alleen tja wel hopen dat ik dan wat centjes heb.....
-
- Bead Starter
Ik heb een auto, maar ben afhankelijk van kinderen die wij (Michael en ik) om de 2 weken hebben. Als wij dat weekend geen kinderen hebben dan kunnen wij wel met mijn auto gaan. Onze kinderen moeten namelijk naar korfbal. En dat is nog vaak bij een andere vereniging buiten de stad. Misschien dat ik niet goed heb opgelet maar hebben wij al een datum?
Liefs,
Sandra
Sandra
Hoi Victoria,
Ik zou wel met jou mee willen rijden als dat kan??
Kom namelijk uit Oss. Ik durf eerlijk gezegd zelf niet naar Amsterdam te rijden want dat is me veel te druk dat verkeer. Ben een keer naar Den Haag geweest en wist niet waar ik het had Brrr... (ja ben een schijterd). Uiteraard betaal ik wel mee met de benzine. Ik hoor het wel.
Kom namelijk uit Oss. Ik durf eerlijk gezegd zelf niet naar Amsterdam te rijden want dat is me veel te druk dat verkeer. Ben een keer naar Den Haag geweest en wist niet waar ik het had Brrr... (ja ben een schijterd). Uiteraard betaal ik wel mee met de benzine. Ik hoor het wel.
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
is goed hoor MarliesMarlies schreef:Hoi Victoria,

whahahhahahahahahhahahha

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)