Samen Shoppen
Ja is ook een goed idee maar wie willen er naar de creabeurs in de darling market???
Of we splitzen in 5 en 5 en de een gaat eerst naar bija en het andere groepje gaat eerst naar die winkel in de frederick straat....
Ik weet niet of iemand weet waar die winkel zit?
Ik niet namelijk...
Weet wel waar de bija zit (kom er ook te vaak!)
Groetjes Rianne
Of we splitzen in 5 en 5 en de een gaat eerst naar bija en het andere groepje gaat eerst naar die winkel in de frederick straat....
Ik weet niet of iemand weet waar die winkel zit?
Ik niet namelijk...
Weet wel waar de bija zit (kom er ook te vaak!)
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Ik kan niet mee de 15e !! Echt erg.......Ik zit dan middenin mijn verhuizing naar de andere kant van het land weer........Bovendien kan ik de eerste tijd geen geld meer uitgeven aan sieraden. Moet nu meubels gaan kopen en heb dadelijk een lening van 6000 euro bij de bank, dus het zit er even niet in.
Allemaal vrij onverwacht gegaan afgelopen week, en ook erg snel ! Binnen een dag hoorde ik dat ik de baan had, en 2 dagen later had ik gelijk een mooi appartement in hartje Den Haag !!
Maar daardoor red ik het dus niet de 15e, terwijl ik me er z? op verheugd had !!
Maar in ieder geval, mochten er mensen zijn die z? enthousiast worden van de Bija dat ze vaker naar Den Haag willen gaan, dan is iedereen natuurlijk van harte welkom om bij mij te komen freubelen in m'n nieuwe appartementje, waar ik h??l trots op ben !!
In ieder geval wens ik iedereen al h??l veel plezier voor de 15e !
Groetjes Karin
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
oei.......dat is echt &%&*(#&%*(&%*%&*(%& voor je........
nou wij willen best ff langskomen om onze nieuwe aanwinsten te laten zien
en misschien wat dozen binnen te sjouwen voor je.......
tis maar een suggestie
nou wij willen best ff langskomen om onze nieuwe aanwinsten te laten zien

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
Hahaha nou eh Victoria laat ajb die aanwinsten maar lekker voor mij verborgen. Het is al moeilijk genoeg dat ik voorlopig mijn kralenhobby op een wat lager pitje moet zetten.En op zich kan ik de 15e wel tijd maken om mee te gaan. Ik kan namelijk ook nog op een andere dag spullen sjouwen...Maar dan zou ik niks kunnen uitgeven, en dat is dus ''KILLING'' !
Maar als er nog mensen interesse hebben om een muur te witten, graag ! hahaha nee hoor just kiddin'.....
Maar als er nog mensen interesse hebben om een muur te witten, graag ! hahaha nee hoor just kiddin'.....