samen shoppen en freubelen?

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.
Gesloten
Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo 24 sep 2003 09:24

Voor mij is 15 november geen probleem.
Ik heb er nu al zin in!

Ellen, ik lees net je berichtje.
Ik ben wel eens kralen wezen kopen bij je thuis op zolder (in je nieuwe huis). Leuk dat je de stap gezet hebt om van je hobby je werk te maken en een winkel te openen! :D Wanneer is het zo ver? en waar open je je winkel; in het centrum van Zoetermeer of vlakbij je huis?
Gr Jolanda

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 24 sep 2003 09:36

Voor Mij is 15 nov uitstekend !!!:lol: Hahihaha op die datum is het payday voor mij, :banaan: ik vind alles best! ps: ..leuk die kralenkorting Ellen Liefs Christina
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

ellenn

Heb geen zolder

Bericht door ellenn » wo 24 sep 2003 09:40

Hallo Jolanda,

Weet je zeker dat je bij mij geweest bent en niet bij een andere Ellen? Ik heb n.l. geen zolder, wel sinds 2 jaar een nieuw huis.

De winkel komt in de wijk Noordhove, waar ik zelf ook woon. Het is ongeveer 5 minuten bij mijn huis vandaan, dus lekker dichtbij. De bedoeling is om 1 november open tegaan, maar ik hou nog een beetje een slag om de arm. Komt veel bij kijken.

Als je het leuk vindt om op de opening te komen, stuur me dan even een mailtje op e.m.peelen@branello.com, dan hou ik je op de hoogte, dit geldt trouwens voor iedereen natuurlijk.

Groetjes,

Ellen

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 24 sep 2003 09:49

Van Branello.com? Dat is van die geknoopte kettingen die ik zo gaaf vind :D
Ik bedoel DK218. Maar de andere sieraden zijn ook errug tof! :applaus:

Ik zal het eens overleggen of we een bezoekje kunnen brengen. Erg lief ook van die 10% :roll:

Groetjes!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 24 sep 2003 10:10

Zou 15 november heel graag mee willen, maar kan het helaas pas ongeveer 1 a 2 weken van te voren zeggen. En Den Haag vind ik ook prima en naar Ellen eventueel ook klinkt leuk, alleen vind ik Den Haag ook heel erg leuk om met de auto door te rijden (bleeh)
Veel liefs,
Marlies

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » wo 24 sep 2003 10:18

Mag ik ook mee................... :oops: :lol:
Ikke wil ook kopen..... kopen........ kopen........ :banaan:

Victoria
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

SayaGadis
Bead Believer

Bericht door SayaGadis » wo 24 sep 2003 13:04

Het is me wel even onduidelijk onder welke topic dit nu eigenlijk verder gaat. Zoals ik al op de andere 'wie gaat er mee' heb gezegd lijkt het mij persoonlijk handig om niet met T? grote groepjes tegelijk alle kralenwinkels af te lopen, omdat die meestal toch vrij klein zijn en dat kan erg onhandig zijn.
Zoetermeer vind ik zelf ook een leuk idee. Met de trein ben je er zo vanuit Den Haag (minuutje of 10 geloof ik). Dus als we op tijd beginnen met shoppen kunnen we ?n naar Zoetermeer en lekker door Den Haag crossen. En naar Bija moeten we absoluut !!
15 nov is voor mij prima denk ik, al is het wel nog ver weg ik wil dat wknd wel vrij houden. Kan natuurlijk altijd iets tussenkomen nog maar in principe is het mij oke.
Zullen we onder deze topic verder praten ?

Groetjes Karin :wink:

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo 24 sep 2003 13:45

Ik zie inderdaad dat er blijkbaar twee topics zijn gestart over hetzelfde onderwerp. Sandra, misschien verstandig om die andere hierbij te voegen.

Ellen, ik denk dat ik me dan vergist heb. Extra reden dus om langs te komen in Zoetermeer. Ik zal je nog eenmailtje sturen want ik wil graag bij je opening zijn.

Het rijtje wordt inderdaad aardig groot. Misschien leuk om vooraf met z'n allen af te spreken en daarna te verdelen in 2 groepjes en achteraf weer met z'n allen samen te komen. Eerst maar eens kijken wie er echt kunnen de 15de.
Gr Jolanda

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 24 sep 2003 13:51

Ja en dan kunnen we desnoods gewoon alleen gaan shoppen en ergens wat gaan drinken/eten.
Want met een groot groepje verschillende kralenwinkels induiken... daar zit ook hoop tijd in! :wink:

Ik heb er in ieder geval nu al zin in!!!

PS. Riantje, als het freubelen niet door gaat wil ik ook best wel een andere keer bij je komen om sieraadjes te maken hoor! :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 24 sep 2003 13:57

Jolanda schreef: ...
Sandra, misschien verstandig om die andere hierbij te voegen.
...
bedankt voor je tip, ik kan het alleen helaas niet verplaatsen naar deze topic. had wel al aan rianne verteld dat je het beter bij 1 topic kan houden, maar voordat je het weet hadden velen daar al bericht geplaatst, waardoor ik het maar open liet.

heb bij de andere topic bericht geplaatst dat ik het eventueel wel kan sluiten, waardoor jullie verplicht hier verder moeten.

in ieder geval veel plezier alvast als jullie dit inderdaad gaan doen. :)

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » wo 24 sep 2003 16:47

Nog personeel nodig?
We zullen het bespreken Ellen!
Bedankt voor de tip!
Groetjes Rianne

(hou ons op de hoogte he?)
Groetjes Rianne!

ellenn

leuk

Bericht door ellenn » wo 24 sep 2003 21:38

Hallo allemaal,

Uit de reacties begrijp ik dat er interesse is. Hou me maar op de hoogte wat betreft datum en tijd. Ben nog niet helemaal uit mijn openingstijden, maar ik wil best wat vroeger uit mijn bed komen hoor. Zet ik voor iedereen een vers kopje koffie.

En pluisje, die geknoopte kettingen (en alle andere) zullen ook in de winkel hangen, dus misschien kan ik je daar wat over uitleggen (of weet je al hoe het werkt?) Het gebruikte leer zal ik in geval in verschillende kleuren te koop zijn.

Ik ben overigens ook bezig met het bestellen van allerlei kralenmixen, ik begreep uit een andere topic dat daar veel interesse naar is.

Jolanda, ik zag net dat ik een mailtje van je had, ik zal je zo terug mailen.

Groetjes,

Ellen

ellenn

And hello again

Bericht door ellenn » wo 24 sep 2003 21:44

Ik zat net dat ik een mailtje van Esther binnen had over de opening en niet van Jolanda... :oops: :oops: :oops: ,..al die namen ook. Het wordt tijd de gezichten erbij te zien.

Groetjes,

Ellen
Branello Kralen & Sieraden (dit wordt trouwens ook de naam van de winkel).

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » do 25 sep 2003 18:07

Ik kan ook wel dan. :lol:

Marije
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Marije » do 25 sep 2003 18:56

Ik denk dat ik ook wel meega :)
Ik moet het ff checken in me agenda enzo maar ik denk t wel.
trouwens...ik ben allergisch voor katten haha maar 1 dagje overleef ik wel...heb het nie zo erg meer :wink:

Gesloten