Winkelen Amsterdam
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Goed plan! Want weet nog niet of ik dan mee ga naar de sieradenbeurs.sandra schreef:tipje: anders gaan jullie eerst winkelen, degenen die nog naar sieradenbeurs willen kunnen er dan samen heen na het winkelen. je kan trein nemen naar rai (moet je overstappen in duivendrecht) of je neemt metro of bus (dat zal wel het gemakkelijkste zijn).
Waar hadden we de vorige keer ook weer afgesproken???

- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
Aan het water tegenover het station is een ouderwets theehuis idd. Met een terras aan het water enzo. Ik geloof dat het wit geschilderd is. Daar zit ook de VVV met een winkeltje. Zullen we daar afspreken? De trap af beneden waar je kan zitten.
Hoe laat zullen we daar afspreken? tussen 10 en half 11? of eerder? tussen half tien en 10? Dan heeft iedereen ook een beetje speling met de trein. en we kunnen er warm en droog wachten. (met iets warms of zo)
Hoe laat zullen we daar afspreken? tussen 10 en half 11? of eerder? tussen half tien en 10? Dan heeft iedereen ook een beetje speling met de trein. en we kunnen er warm en droog wachten. (met iets warms of zo)
liefs,
Naomi
Naomi
Is goed, welke tijd? Moet zeker wel mijn wandelschoenen aandoen ipv mijn naaldhakken? Hihi, ik vermoed dat we een heel eind verlopen.pluisje schreef:Ok?!Jacqie schreef:Klinkt goed hoor. Sil zullen wij dan wat op station Zaandam afspreken?Gewoon bij de kaartjes automaten? Zo groot is't station niet in Zaandam
Is goed, welke tijd? Moet zeker wel mijn wandelschoenen aandoen ipv mijn naaldhakken? Hihi, ik vermoed dat we een heel eind verlopen.pluisje schreef:Ok?!Jacqie schreef:Klinkt goed hoor. Sil zullen wij dan wat op station Zaandam afspreken?Gewoon bij de kaartjes automaten? Zo groot is't station niet in Zaandam
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
je hebt er zin in JacqieJacqie schreef:Is goed, welke tijd? Moet zeker wel mijn wandelschoenen aandoen ipv mijn naaldhakken? Hihi, ik vermoed dat we een heel eind verlopen.pluisje schreef:Ok?!Jacqie schreef:Klinkt goed hoor. Sil zullen wij dan wat op station Zaandam afspreken?Gewoon bij de kaartjes automaten? Zo groot is't station niet in Zaandam

whahahahahha, 3x

enne 10:30 is toch vroeg genoeg

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:

Ik baal enorm.

Zit me al weken te verheugen op winkelen in Amsterdam.
Is mijn teen nagel van mijn rechtervoet omdat mijn linker enkel gebroken is geweest helemaal de weg kwijt geraakt en nog verder dan anders gaan ingroeien.
We, pedicure en ik, hadden hem helemaal onder controle
Nu wordt volgende week vrijdag (15 de) de teennagel verwijderd.
Heb gevraagd of ik er dan de volgende dag goed op kon lopen maar het eerlijke antwoord was nee niet echt.

Zit ook nog eens te wachten op een operatie aan mijn enkel maar die kan eerst waarschijnlijk ook nog niet door gaan aangezien ik een ontsteking heb bij mijn teen

Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje