Shoppen Amsterdam 7 feb!!!!!
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Mooi, daar wil ik dus ook heen!!! Mee eens meiden???mariska schreef:Voor de mensen die in Amsterdam willen shoppen, die nieuwe kralenwinkel heet Beads Department en zit op Sint Luciensteeg 22.
De steeg zit aan de Kalverstraat, vlakbij de blokker(maar dan aan de andere kant). Ben er net geweest en vind het een leuke zaak.
Ze zijn trouwens veel goedkoper dan beadies.

- Christina
- Bead Believer
- Contacteer:
Ja dat bedoel ik ...Hoe ik nou weer aan Kraal en ''boedel'' kom.....zeker verkeerd gehoord..ze zij dat wij 5%korting kregen.... maar ik weet ook dat zij niet altijd daar staat...hmmm zal wel ff bellen hoe of wat..wantte die korting komt altijd van pas!!!mariska schreef:Voor de mensen die in Amsterdam willen shoppen, die nieuwe kralenwinkel heet Beads Department en zit op Sint Luciensteeg 22.
De steeg zit aan de Kalverstraat, vlakbij de blokker(maar dan aan de andere kant). Ben er net geweest en vind het een leuke zaak.
Ze zijn trouwens veel goedkoper dan beadies.
Liefs Christina
Love For Beads

Love For Beads

- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Marcella,Marcellalouise schreef:Hi Dieuwertje,
als je met de auto komt, is het misschien een idee om die bij mij neer te zetten. Is goedkoper dan in het centrum en dan kunnen we samen met de tram naar het CS als je dat wilt.
Groeten!
Dit vind ik een prima idee.
Ik zal je een PB-tje sturen voor jouw adres.
Misschien heb je dan ook nog enkele route tips.
Is het bij jouw in de buurt overigens veilig voor een auto met een duitskenteken

Groetjes Dieuwertje
PS als er eventueel iemand wil meerijden om treinkosten uit te sparen dan hoor ik het wel. ik heb de route Oldenzaal - Deventer - Apeldoorn - Amsterdam
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: Shoppen Amsterdam 7 feb!!!!!
Gaat dit nog door? 11uur? En wat is precies loket 1?11 uur vind ik een mooie tijd
Groetjes Dieuwertje
Ps centraal station ter hoogte van loket 1 lijkt mij het handigste afspreken

Ik kom dan precies om 1 minuut voor 11 aan als het goed is

- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
Pluisje,
ja hoor alles gaat nog gewoon door. Zoals ik het begrepen heb gaan we naar 3 winkels en zijn er verschillende die erna nog willen winkelen;-)
Ik heb met Dieuwertje en Victoria afgesproken bij mijn huis, want zij komen met de auto. Dan gaan we met zijn 3tje met de tram of bus naar het cs en zien we jullie daar.
Marcella
ja hoor alles gaat nog gewoon door. Zoals ik het begrepen heb gaan we naar 3 winkels en zijn er verschillende die erna nog willen winkelen;-)
Ik heb met Dieuwertje en Victoria afgesproken bij mijn huis, want zij komen met de auto. Dan gaan we met zijn 3tje met de tram of bus naar het cs en zien we jullie daar.
Marcella
- Marcellalouise
- Bead Starter
- Contacteer:
Dieuwetje en Victoria
Ik heb jullie een PBTje gestuurd met de routebeschrijving naar mijn huis. Ook de info wat het parkeren kost e.d.
Marcella
Marcella