We zullen wel zien of we een groepje bij elkaar krijgen en ik zeg altijd :
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Welja, dat bedoel ik, en iedereen wilt graag andere kraampjes zien of ergens anders wat langer bij stilstaan... en sommigen willen alleen kralen zien, anderen ook andere hobby's...Haematodipsia schreef:Madelief heeft wel gelijk hoor, als we samen gaan dan bedoel ik meer een paar keer die dag samen komen om iets te gaan drinken ofzo. Met een groepje lijkt dat me best irritantAls er telkens 1 iemand een kraampje wil bekijken dan ben je savonds nog bezig
eerlijkgezegd doe ik dat ook lieverMadelief schreef:Ik heb dan ook stage hoor, maar ik ga dan gewoon na mijn stage direct door... voor mij is dat wel makkelijk te doen, ik passeer er dan gewoonEn zo'n drukke beurs doe ik eigenlijk ook liever in mijn eentje dan met een groep mensen
![]()
De beurs is in Mechelen hépoing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!
Madelief schreef:De beurs is in Mechelen hépoing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!En als je in station Nekkerspoel afstapt, is het korter dan in het groot station van Mechelen. Als je wilt, bezorg ik je een wandelroute naar de beurs. Het is dan nog wel een heel eind stappen hoor...