Volgende datum samen shoppen?
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Verder zit er Beadies. Erg duur maar ze hebben zo'n leuke bedels!!! En die prijs daarvan valt dan wel mee. Ik zou alleen echt niet meer weten waar die winkel ook weer zat, haha.
Ook ben ik toen ene keertje geweest bij Coppenhagen 1001 maar dat vond ik niks. Dat waren ook allemaal van die jampotjes en verder hadden ze niks apparts. Ook geen tussenzeltsels en kastjes enzo. Tenminste... niet gezien!
Beadies en Beadazzled lijkt me dan wel wat. Voor dat ene dagje mag 't dan wel weer wat centjes kosten, haha.
Ik zal wel vast sparen dan! Maar ik ga ook vooral voor de gezelligheid mee!
Maar Beadazzled staat nog niet bij de adressen of wel?
Wie is er bekend in A'dam?
Ook ben ik toen ene keertje geweest bij Coppenhagen 1001 maar dat vond ik niks. Dat waren ook allemaal van die jampotjes en verder hadden ze niks apparts. Ook geen tussenzeltsels en kastjes enzo. Tenminste... niet gezien!
Beadies en Beadazzled lijkt me dan wel wat. Voor dat ene dagje mag 't dan wel weer wat centjes kosten, haha.
Ik zal wel vast sparen dan! Maar ik ga ook vooral voor de gezelligheid mee!
Maar Beadazzled staat nog niet bij de adressen of wel?
Wie is er bekend in A'dam?

Groetjes Silvia

- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
http://www.beadazzled.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.beadies.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is niet te lopen naar mekaar toe denk ik. Maar dat komt wel goed!
Dat is niet te lopen naar mekaar toe denk ik. Maar dat komt wel goed!

Groetjes Silvia

OO!!
Ik zie dat jullie hier al een topic hadden over de volgende shopdag!!
Was bij een andere topic er ook al over begonnen. In Eindhoven zitten 3 kralenwinkels (1'tje is niet zo groot en verkoopt ook fournituren) en de andere is een grote winkel met zitplaatsen en tafels en de derde ben ik nog niet geweest, is namelijk pas nieuw!! Uiteraard is een andere plaats ook goed. Ik hoor het wel.....
Ik zie dat jullie hier al een topic hadden over de volgende shopdag!!
Was bij een andere topic er ook al over begonnen. In Eindhoven zitten 3 kralenwinkels (1'tje is niet zo groot en verkoopt ook fournituren) en de andere is een grote winkel met zitplaatsen en tafels en de derde ben ik nog niet geweest, is namelijk pas nieuw!! Uiteraard is een andere plaats ook goed. Ik hoor het wel.....
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Hee Marliesje
Waar ligt die derde dan? Die waar ze ook fournituren verkopen? Ik wil binnenkort ook eens een kijkje gaan nemen in die nieuwe. Wie weet komen we elkaar nog es tegen daar. Kralenatelier vind ik trouwens echt een aanrader, ook vanwege de zitplaatsen en de handige indeling.
Groetjes Festerke (heb een beetje melige zin zo vroeg in de morgen)
Waar ligt die derde dan? Die waar ze ook fournituren verkopen? Ik wil binnenkort ook eens een kijkje gaan nemen in die nieuwe. Wie weet komen we elkaar nog es tegen daar. Kralenatelier vind ik trouwens echt een aanrader, ook vanwege de zitplaatsen en de handige indeling.
Groetjes Festerke (heb een beetje melige zin zo vroeg in de morgen)