Bericht
door ellenn » wo 24 sep 2003 09:12
Hallo allemaal,
OK, eerst een bekentenis. Ik lees regelmatig het forum, maar doe dit altijd op mijn werk (mag niet, wel handig), hierdoor kan ik eigenlijk zelf nooit een berichtje achterlaten. Deze keer maak ik stiekum een uitzondering.
Want, begin november open ik een kralenwinkel in Zoetermeer.
Ik ben al een paar jaar besmet met het kralenvirus. Sinds begin dit jaar organiseer ik workshops sieraden maken en heb al veel mensen ook besmet. Blijft alleen lastig, van huis uit kralen verkopen, vandaar de opening van een winkel.
Omdat Zoetermeer niet ver van Den Haag ligt, dacht ik dat jullie het misschien leuk zouden vinden om een kijkje te komen nemen. Er komt een grote tafel in de winkel te staan, misschien een leuk ontmoetings- of uitrustpunt tijdens jullie kralenstrooptocht. Koffie en thee is altijd aanwezig.
En, omdat ik het zo'n leuk idee vind, bied ik jullie die dag een korting van 10 % per persoon aan op alle kralen en andere materialen.
Ik hoop jullie te ontmoeten in de winkel, mij lijkt het in elk geval leuk de gezichten eens bij de namen te kunnen plaatsen.
Groetjes,
Ellen
Branello Kralen & Sieraden
Dijkmanschans 80 A (wijk Noordhove)
2728 GK Zoetermeer
p.s. Op Branello.com komen binnenkort foto's te staan van de verbouwing van de winkel.