Winkelen Amsterdam
weetje...ik wil eigenlijk ook wel mee.....lijkt me erg leuk
ik woon in emmen, dus is a'dam wel erg ver, maar misschien kan ik bij een vriendin in utrecht slapen....als er optijd beslist word kan ik op mn rooster voor oktober die zaterdag wegstrepen (bij mn vakantie werk bij dierentuin in emmen)hihi, ik stem wel ff, maar eigenlijk kan ik altijd wel.
liefs lieselot (als ik mee mag natuurlijk)
ik woon in emmen, dus is a'dam wel erg ver, maar misschien kan ik bij een vriendin in utrecht slapen....als er optijd beslist word kan ik op mn rooster voor oktober die zaterdag wegstrepen (bij mn vakantie werk bij dierentuin in emmen)hihi, ik stem wel ff, maar eigenlijk kan ik altijd wel.
liefs lieselot (als ik mee mag natuurlijk)
leave me the birds and the beads....
winkelen amsterdam
hALLO,
Ik ben nieuw op het forum.
Winkelen in Amsterdam, erg leuk. Gaan we dan alle kralenwinkels af of zo.
Ik ben nieuw op het forum.
Winkelen in Amsterdam, erg leuk. Gaan we dan alle kralenwinkels af of zo.
Groetjes Monica
-
- Bead Starter
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Even nog mijn bevindingen over kralenshoppen in Amsterdam.
In mijn vakantie ben ik op 8 juli naar Amsterdam geweest, slecht weer gehad, maar voor kralenshoppen maakt dat niet uit.
Ben als eerste toen ook bij Coppenhagen geweest.
Mijn bevindingen waren ook dat ik het zeer duur vond (ik heb een idote prijs betaald voor een slotje, pure afzetterij) en ik vond dat meisje daar zeer klantonvriendelijk.
Daarna ben ik nog bij een winkeltje aan een zijstraat van de grote winkelstraat, niet het Damrak, waar ook De Slegte zit, het zaakje zit tegenover een pannekoekzaak, in een zeer nauw steegje.
Leuk zaakje, zit er nog niet zo lang, knus, goed geholpen en in die zin veeeeeel beter dan Coppenhagen.
Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen en welke zaakjes er nog meer zijn.
P.S. Wij hebben een paar uur rond de Rozengracht gelopen, bleek dat dat bijna pal achter de Dam lag
Groetjes,
Ria
Even nog mijn bevindingen over kralenshoppen in Amsterdam.
In mijn vakantie ben ik op 8 juli naar Amsterdam geweest, slecht weer gehad, maar voor kralenshoppen maakt dat niet uit.
Ben als eerste toen ook bij Coppenhagen geweest.
Mijn bevindingen waren ook dat ik het zeer duur vond (ik heb een idote prijs betaald voor een slotje, pure afzetterij) en ik vond dat meisje daar zeer klantonvriendelijk.
Daarna ben ik nog bij een winkeltje aan een zijstraat van de grote winkelstraat, niet het Damrak, waar ook De Slegte zit, het zaakje zit tegenover een pannekoekzaak, in een zeer nauw steegje.
Leuk zaakje, zit er nog niet zo lang, knus, goed geholpen en in die zin veeeeeel beter dan Coppenhagen.
Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen en welke zaakjes er nog meer zijn.
P.S. Wij hebben een paar uur rond de Rozengracht gelopen, bleek dat dat bijna pal achter de Dam lag

Groetjes,
Ria
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Pfft ik krijg 't nog druk dat weekend van het kralenshoppen!
Vrijdags ben ik jarig en vier ik mijn verjaardag in Brabant (wat laat kan worden).
's Zaterdags moet ik mijn vriend vroeg uit mijn bed trommelen die mij dan in Amsterdam af mag zetten en zelf naar Zaandam gaat.
Die avond vier ik dan ook mijn verjaardag in Zaandam.
's Zondags viert mijn opa zijn 94ste verjaardag (in Brabant) en heb ik ook nog 's middags een feestje in Belgie dat ik eigenlijk niet wil missen!
Hoe doe ik dat allemaal???

Vrijdags ben ik jarig en vier ik mijn verjaardag in Brabant (wat laat kan worden).
's Zaterdags moet ik mijn vriend vroeg uit mijn bed trommelen die mij dan in Amsterdam af mag zetten en zelf naar Zaandam gaat.
Die avond vier ik dan ook mijn verjaardag in Zaandam.
's Zondags viert mijn opa zijn 94ste verjaardag (in Brabant) en heb ik ook nog 's middags een feestje in Belgie dat ik eigenlijk niet wil missen!
Hoe doe ik dat allemaal???

- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Haha dat m??n je niet!Victoria schreef:ok een ander voorstel (want anders wordt Pluisje helemaal gek
zullen we dan 16 oktober gaan, dat is namelijk nummer 2 uit de polldan kan pluisje dat weekend feesten

Volgens mij ben ik er ook nog elke keer bij geweest. Misschien ??n keertje niet.
Het zou wel top zijn! Maar als het niet gaat, gaat het niet.
Ik wacht af

- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
nou er is al vaak aangegeven dat meerdere mensen ook andere datums kunnen, dus we kijken gewoon wie er kunnen en wie nietpluisje schreef:Haha dat m??n je niet!Victoria schreef:ok een ander voorstel (want anders wordt Pluisje helemaal gek
zullen we dan 16 oktober gaan, dat is namelijk nummer 2 uit de polldan kan pluisje dat weekend feesten
![]()
Volgens mij ben ik er ook nog elke keer bij geweest. Misschien ??n keertje niet.
Het zou wel top zijn! Maar als het niet gaat, gaat het niet.
Ik wacht af

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)