Poll voor nieuwe wedstrijd (lees even het bijgaande bericht)
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Ok dames, tijd voor de poll over het nieuwe thema.
Ik heb een aantal groepen gemaakt van thema's. Kies er 1 uit die je het meest aanspreekt, dan houden we over een paar dagen een poll over de inhoud van dat thema dat het meest populair is.
Hier vind je de inhoud van de thema's:
Kleur/combi/nuance (1,2,3 kleuren)
Vorm (a symmetrisch, lang, royaal of juist minimaal, geometrische vormen)
Materiaal (veter, jasseron, fimo enz)
Feest/sfeer (feestelijk, romantisch, 1001 nacht, klassiek, erotisch, bruidsketting, halloween)
Doelgroep (mannen, kinderen, tieners, oudere)
Thema (bijv beestenboel, mysterieus, sport, speels, wild, jungle, tropisch, koninklijk, imitatie, eten enz?.)
Ik heb een aantal groepen gemaakt van thema's. Kies er 1 uit die je het meest aanspreekt, dan houden we over een paar dagen een poll over de inhoud van dat thema dat het meest populair is.
Hier vind je de inhoud van de thema's:
Kleur/combi/nuance (1,2,3 kleuren)
Vorm (a symmetrisch, lang, royaal of juist minimaal, geometrische vormen)
Materiaal (veter, jasseron, fimo enz)
Feest/sfeer (feestelijk, romantisch, 1001 nacht, klassiek, erotisch, bruidsketting, halloween)
Doelgroep (mannen, kinderen, tieners, oudere)
Thema (bijv beestenboel, mysterieus, sport, speels, wild, jungle, tropisch, koninklijk, imitatie, eten enz?.)
Lekker dwalen tussen de kralen....
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
vind het zelf persoonlijk met heel weinig speelruimte het aller leukst. Aanleiding was hetzelfde maar toch anders en met veel beperkingen nog met allemaal andere dingen aankomen is wel een extra uitdaging.....vind de poll super opgezet zo trouwens goed gedaan!
ben ook weer voor thema gegaan...ben benieuwd naar de concrete inhoud, hoelang mag er gestemd worden?
ben ook weer voor thema gegaan...ben benieuwd naar de concrete inhoud, hoelang mag er gestemd worden?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
- Naomi
- Bead Producer
- Contacteer:
hihi, ik wilde ook aan onderwater meedoen en had al idee?n en alles uitgewerkt, maar het was zo snel 12 augustus dat ik het helemaal vergeten was! Had ook best wel veel aan me kop. Ik twijfelde wel tussen feest(sfeer) en thema, maar in de feestafdeling maak ik vrij veel, dus een thema vind ik uitdagender.
liefs,
Naomi
Naomi