swap 2012?

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
CreaSyl
Bead Interested
Berichten:151
Lid geworden op:ma 03 okt 2011 19:05
Locatie:heerhugowaard
swap 2012?

Bericht door CreaSyl » za 19 mei 2012 10:48

komt er dit jaar nog een swap?

ik heb geen ervaring hiermee, maar het lijkt me wel erg leuk.

iemand ideeen voor een thema??

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: swap 2012?

Bericht door OrnamentoPuella » za 19 mei 2012 14:07

Wat is eigenlijk in godsnaam een swap?!? :roll: :oops: :? Ik zie dat hier overal staan maar ik heb geen idee wat het betekent. :oops: :?
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: swap 2012?

Bericht door nienkesieraden » za 19 mei 2012 14:42

misschien wel weer eens een idee. En dan met het thema holland/oranje :)

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: swap 2012?

Bericht door OrnamentoPuella » za 19 mei 2012 15:40

En wat moet ik daar als Vlaming dan op zeggen...? :? :lol:
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: swap 2012?

Bericht door nienkesieraden » za 19 mei 2012 15:52

JA! leuk idee zeg je dan:P de meesten hier zijn nederlands he

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: swap 2012?

Bericht door OrnamentoPuella » za 19 mei 2012 16:12

Ja, ik hoor het al, via democratie gaan we er dus niet komen... :lol: [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: swap 2012?

Bericht door Mar-JoYa » za 19 mei 2012 16:30

Kan me heel goed voorstellen dat het thema niet voor iedereen leuk is ;)

Er is toch een EK op komst, om het voor iedereen leuk te houden, dan kun je dit als thema gebruiken, zodat iedereen gewoon voor een land kan kiezen waar hij iets mee heeft, omdat hij er vandaan komt, er woont, er familie heeft, er een jaar gestudeerd heeft ;) is dat een idee :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: swap 2012?

Bericht door OrnamentoPuella » za 19 mei 2012 16:32

Klinkt allemaal wel heel leuk hè :D maar wat is nu eigenlijk een swap?!? :roll: :oops: :?
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: swap 2012?

Bericht door Mar-JoYa » za 19 mei 2012 16:35

OrnamentoPuella schreef:Wat is eigenlijk in godsnaam een swap?!? :roll: :oops: :? Ik zie dat hier overal staan maar ik heb geen idee wat het betekent. :oops: :?
Dit is een manier:

We sturen een cadeautje twv 10,- laat ook even weten of je 1 of 2 swap partners wilt.

Even een uitlegje voor de meiden die het nog niet weten:
Je begint met een lijstje te maken van dingen die jij leuk vind om te krijgen aan kralen, bijvoorbeeld Wel: rocailles Niet: kunstof kralen. maar dit mag veel uitgebreider, je kunt je natuurlijk ook laten verrassen.
Deze mag je naar mij in pb sturen met je adres erbij.
Na de inschrijf datum ga ik je een swappartner sturen met het lijstje en het adres van haar.
Nu ga je een cadeautje samenstellen voor haar naar aanleiding van het lijstje wat je hebt ontvangen. Dit moet ter waarden zijn van 10,- hier komen de verzendkosten nog bij.

Het kan ook een swap zijn zonder losse kralen of kadootjes, maar dat je iets voor elkaar maakt en dat gaat swappen ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: swap 2012?

Bericht door sanegdokter » za 19 mei 2012 16:41

Houdt er wel even rekening mee dat het geheel op eigen risico is en wanneer je met brievenbuspost stuurt de kans bestaat dat het pakketje zoek raakt, is wel eens voorgekomen. Ook voor de Belgjes is het duurder verzenden naar Nederland. Verder wens ik jullie veel plezier!!! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: swap 2012?

Bericht door OrnamentoPuella » za 19 mei 2012 16:57

Ah, eindelijk eens een duidelijk antwoord zie. 8) Dankjewel! :D :wink:
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: swap 2012?

Bericht door Algante » za 19 mei 2012 17:46

OrnamentoPuella schreef:Ah, eindelijk eens een duidelijk antwoord zie. 8) Dankjewel! :D :wink:
Fijn, dat je er blij mee bent. Hartstikke lief van Mar-Joya het aan je uit te leggen :bedankt:
Een tipje voor een volgende keer als je iets (meer) wilt weten van het reilen en zeilen op het forum: linksboven kun je via het zoekschermpje informatie vinden. Als je daar bijvoorbeeld 'swap' had ingevuld, had je een heleboel pagina's gekregen waar het uitbundig uitgelegd wordt. Ook als je iets wilt weten over bepaalde technieken of materiaal, of zo, kun je op die manier snel(ler) te weten komen wat je wilt weten.
nienkesieraden schreef:JA! leuk idee zeg je dan:P de meesten hier zijn nederlands he
Natuurlijk staat het forum open voor alle wereldburgers :D Het is juist heel erg leuk om je te laten inspireren door 'grenzeloze' creaties ♥

Zoals sanegdokter al opmerkte kan het probleem bij swaps of ruilingen tussen Nederland en België inderdaad zijn dat er hoge(re) portokosten zijn voor verzenden tussen de buurtjes en dat de kans op kwijtraken hoger lijkt te zijn.

In ieder geval: heel veel plezier toegewenst bij eventuele swap!
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: swap 2012?

Bericht door OrnamentoPuella » za 19 mei 2012 18:23

Bedankt voor de info over de zoekfunctie. :D Ik gebruik ze eigenlijk inderdaad maar amper... :oops: :?
Carpe Diem
Leer uit je fouten

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: swap 2012?

Bericht door daisy81 » zo 20 mei 2012 07:15

lijkt me wel leuk een swap , maar ik werk alleen met myuki en toho
eerlijk gezegd spreekt t thema oranje me niet zo aan ben bang dat er dan al gauw allemaal oranje en rood wit blauw kraaltjes in zitten

KimLee
Bead Believer
Berichten:206
Lid geworden op:di 27 mar 2012 18:41
Contacteer:

Re: swap 2012?

Bericht door KimLee » zo 20 mei 2012 10:52

Ja ik vind swappen ook erg leuk, heb het al best vaak gedaan maar dan niet echt op een kralen forum... maar nu ik lekker in to mijn kraaltjes ben heb ik daar zeker ook wel zin in.. alleen moet ik ook toegeven dat ik het thema, holland, of oranje ook niet zo zie zitten, dan zit ik hier straks met een berg aan rood,witte,blauwe en oranje kralen, waar ik bijna, denk ik, niets mee doe, dat zou ik erg zonde vinden...

Maar is het dan de bedoeling dat je alleen maar kraaltjes krijgt? of mogen er ook cadeautjes tussen zitten?

En hoe trekken jullie de lootjes? ik heb vaak een prive swap gedaan, en ik heb het al een paar keer gedaan via swap bot, dat wordt dan random gedaan door de computer zelf, maar ook via Loontjes.nl kan het, dan schrijft iedereen zich in, en dan kan je een verlang lijstje maken, met daarin ook je adres, dat lijstje krijgt alleen je partner te zien...

Wat ik wel evt zou willen is, dan het thema Holland, maar dat het dan wel profiel gericht is, en dat er dan bijv. 2 a 3 dingen in het thema Holland in moeten zitten, bijv. euhm.. ik noem nu maar wat he.. 1 meter oranje lint, of een stukje stof, of iets gekocht of zelf gemaakt, met het thema Holland, of in die kleuren...

Nou ik vind het iig een super leuk idee om een swap te doen, dus ik houd dit topic in de gaten...
Liefs,
Kimmie

Gesloten