Dus 20 juni moet me lukken, anders moet ik spijtig genoeg effe passen

Ik ben ook een paar daagjes op vakantieInes83 schreef:Ik ook maar effe stom vraagje: kunnen we idd 20 juni nemen voor verzenden? Ik ben tussendoor nog paar weekenden en midweek (naar Rome) weg...
Dus 20 juni moet me lukken, anders moet ik spijtig genoeg effe passen
Alle kleuren van de regenboog mogen maar dus geen zwart, wit, grijs, bruin enz. Of je moet die perse willen. Happy Collorsheaven7 schreef:Oh klinkt heel leuk maar newbie dat ik ben weet ik niet wat het precies isIk ben wel dol op regenbogen dus wie licht me in?
Ik vind het prima als jij het pakketje de 12e of 13e opstuurt, weet natuurlijk niet wat de rest vind. En jij hebt dan een verassing als je terug komtnienkesieraden schreef:hmm twijfel of ik mee kan doen, ga 13 juni op vakantie en kom 3 juli pas terug... duurt wel heel erg lang... dan hebk keilaat pakje pashaha.
Hihi, leuk! Ja bij mij komt het ook zo goed uit!moisame schreef:Ik ben ook een paar daagjes op vakantieInes83 schreef:Ik ook maar effe stom vraagje: kunnen we idd 20 juni nemen voor verzenden? Ik ben tussendoor nog paar weekenden en midweek (naar Rome) weg...
Dus 20 juni moet me lukken, anders moet ik spijtig genoeg effe passen![]()
Het komt mij zo precies goed uithaha
Wel je meld je eerst aanheaven7 schreef:Ja maar hoe gaat het dan? Je koopt voor 10 euro in allerlei kleuren kralen en dat stuur je naar 1 iemand anders?
Graag gedaan enheaven7 schreef:Dankje voor de uitgebreide uitleg!Klinkt wel heeeel leuk ja! Ik wil wel meedoen!