Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Sandra » za 01 jan 2011 21:12

snoep schreef:....
iedereen verdient wel punten
:D Gelukkig kan dat nu ook!

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door beertje » za 01 jan 2011 21:36

alleen ik heb 1 opmerking en dat is dat je je tijd in moet in vullen hoe lang je al in de kralen zit maar hier wordt niet naar gesuereerd iemand die bijvoorbeeld 2 jaar of langer deze hobby heeft kan het natuurlijk veel mooier dan iemand die net begonnen is ik vind dit heel erg jammer want iemand die net is begonnen heeft zo totaal geen kans tegen de gevorderden en vergevorderden waarom dan neer zetten hoe lang je deze hobby doet dat heeft dan toch geen functie ? ik zie ook in de lijst van genomineerde alleen mensen die dit 2 jaar en langer dit doen niet eerlijk voor de beginners zelfs met een kleurplaten wedstrijd gaat op leeftijd waarom dit dan niet beginner ,gevorderden , vergevorderden is wel zo eerlijk !

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Sandra » za 01 jan 2011 21:58

Je hebt mensen die al 4 jaar bezig zijn en zeer wisselvallig bezig zijn en mensen die nog maar 1 jaar bezig zijn maar wel iedere week. Kortom het gaat niet alleen om hoe lang je al bezig bent, maar ook om hoe vaak. Ik heb daarom de 'bead-aholic-meter': hoe langer de streep hoe meer ervaring de persoon heeft. Dus als iemand 'n korte streep heeft heeft die nog niet zoveel ervaring, en iemand met 'n lange streep heeft wel veel ervaring. Dit toon ik dus bewust zodat starters wellicht minder kritisch bekeken worden / sneller punten krijgen. Dat staat ook uitgelegd bij de stempagina:
De bead-aholic-meter geeft aan hoe lang en hoe vaak de persoon met kralen bezig is en dus hoeveel ervaring zij al heeft. Korte meter = beginner met weinig ervaring. Lange meter = kralenverslaafde met veel ervaring.

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Moon » za 01 jan 2011 22:32

beertje schreef:alleen ik heb 1 opmerking en dat is dat je je tijd in moet in vullen hoe lang je al in de kralen zit maar hier wordt niet naar gesuereerd iemand die bijvoorbeeld 2 jaar of langer deze hobby heeft kan het natuurlijk veel mooier dan iemand die net begonnen is ik vind dit heel erg jammer want iemand die net is begonnen heeft zo totaal geen kans tegen de gevorderden en vergevorderden waarom dan neer zetten hoe lang je deze hobby doet dat heeft dan toch geen functie ? ik zie ook in de lijst van genomineerde alleen mensen die dit 2 jaar en langer dit doen niet eerlijk voor de beginners zelfs met een kleurplaten wedstrijd gaat op leeftijd waarom dit dan niet beginner ,gevorderden , vergevorderden is wel zo eerlijk !
Ik vind je kritiek niet echt terecht. Ik vind het een heel goed idee en heel fijn dat er aan alle creaties punten gegeven kunnen worden en dat je niet hoeft te kiezen voor maar 3 creaties bijvoorbeeld. Ook kun je inderdaad beoordelen aan de hand van de beadaholic meter hoeveel ervaring iemand heeft. Tenslotte las ik ook nog dit in de nieuwsbrief:
De drie creaties met meeste punten zullen een waardebon van CreaDream krijgen. Vervolgens zullen er tussen de top 4 - top 50 5 prijzen verloot worden. En daarna tussen de top 50 en 111 3 prijzen verloot worden.
Dus iedereen heeft de mogelijkheid om een prijs te winnen ook al zit je niet bij de beste 3. Dat vind ik echt super!
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door sam » zo 02 jan 2011 10:09

En dan moeten we nog kiezen ook? :shock: Ik ga eens even rond kijken.

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Hannelies » zo 02 jan 2011 10:16

Ik heb kunnen stemmen maar nu kan ik niet zien hoe de stand is. Als ik probeer erop te komen, moet ik weer stemmen. Is er ergens een link naar de pagina met de sieraden die al punten gehad hebben?

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door createss » zo 02 jan 2011 10:46

Hannelies schreef:Ik heb kunnen stemmen maar nu kan ik niet zien hoe de stand is. Als ik probeer erop te komen, moet ik weer stemmen. Is er ergens een link naar de pagina met de sieraden die al punten gehad hebben?
Vlak boven de eerste foto staat een regel: "Klik hier als je reeds hebt gestemd en graag de stemresultaten wil bekijken." Als je daar op klikt en je email-adres invult, kun je de resultaten bekijken.
Je komt dan op deze pagina.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Sandra » zo 02 jan 2011 11:42

Hannelies schreef:.... Als ik probeer erop te komen, moet ik weer stemmen. Is er ergens een link naar de pagina met de sieraden die al punten gehad hebben?
Je kan overigens maar 1x stemmen, dus nog 'n keer stemmen is niet mogeilijk.

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Hannelies » zo 02 jan 2011 13:28

Je hebt gelijk. Het was even zoeken maar nu zie ik die regel die je bedoelt :-) Dank!

Gebruikersavatar
Josje
Bead Dreamer
Berichten:660
Lid geworden op:di 06 apr 2010 08:48
Locatie:Groningen

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Josje » zo 02 jan 2011 21:58

Jemig, wat is dat moeilijk zeg!
Ik zou alle creaties wel 5 punten willen geven, maar daar schiet je natuurlijk niks mee op...
Er zitten zoveel mooie dingen tussen.. Ik ga er morgen of overmorgen maar even goed voor zitten.

Ik vind die aardbei van swarovski kristallen trouwens helemaal geweldig!

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door ladylisa1991 » zo 02 jan 2011 22:24

Ik krijg ook een foutmelding, wat nu?

Groetjes!
"Live your dreams, like no other"

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Sandra » zo 02 jan 2011 22:32

wat voor foutmelding krijg je? dat je mailadres niet correct is? je kunt alleen stemmen als je ook bent aangemeld voor de nieuwsbrieven.

edit: heb je mailadres toegevoegd, hopelijk heb je de pagina met alle punten nog open...

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door ladylisa1991 » zo 02 jan 2011 22:38

Thnx! Had die inderdaad nog open staan haha!

Groetjes!
"Live your dreams, like no other"

sriwi
Bead Believer
Berichten:295
Lid geworden op:ma 13 jul 2009 13:34
Locatie:plekje aan het IJsselmeer

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door sriwi » ma 03 jan 2011 12:06

Hoi Sandra,

Wilde net gaan stemmen, maar ik krijg ook een foutmelding, kent mail-adres niet. Ik dacht dat ik mij al eerder had aangemeld voor de nieuwsbrieven, gisteravond toch maar over nieuw gedaan....

groetjes,

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Re: Stemmen wedstrijd 'mooiste creatie' nu mogelijk!

Bericht door Mieke » ma 03 jan 2011 12:23

Ik heb dus wel gestemd, wat een geweldige dingen zaten ertussen. Superidee om het zo te doen.
Die bead-a-holic-meter vind ik ook geweldig leuk.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gesloten