secret ! swap gesloten

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:
secret ! swap gesloten

Bericht door beertje » za 16 okt 2010 12:03

ik neem deze de swap graag over omdat ik het zonde vind ,dat dit leuks voorbij zou gaan! dus bij deze wil je mee doen ?zet je naam hier neer. en geef mij een pb. met je wensen e,d en je adres natuurlijk !
heb je nog andre idee,s geef ze door aan mij ! dit is voor mij de eerste keer. ik weet er nog niet zoveel van maar ga mijn best doen om dit zo goed mogelijk teregelen .
dus wil je mee doen geef je gevens door .
Wie mee wil doen stuurt Vermeld je adres
Vermeld wat je zou willen ontvangen.
en pb je email adres dit omdat je adres gevens via de email gaan

Sluitingsdatum zaterdag 17, oktober
17 oktober krijg je van mij een adres met 'verlanglijstje'.

Lees onderstaande nog even goed door. Vragen wil ik altijd beantwoorden. . Als je met onderstaande niet eens bent vraag ik je niet mee te doen.
NA 17 oktober KAN NIEMAND MEER MEE DOEN, ook niet je aardige buurvrouw of je schoonmoeder die net met kralen begonnen is. Wijzigingen tot/met 20 oktober!!

7 november stuur je je swap present naar je ontvanger. Anoniem! Zonder afzender, zonder hint.
SECRET!
Ik ga nog aan Sandra vragen hoe je je presentjes kunt laten zien, als follow up hier of in een aparte post, graag allemaal tesamen.

België en andere buitenlanden mogen ook meedoen, je loopt dus het risico meer te moeten betalen aan postzegels. Ik ga ervan uit dat we alleen Nederlandse en Belgische deelnemers hebben.

Waarde 7 euro plus porto.

*****

Nog een keer alles uitgelegd:
Een swap:
Je spreekt af wat (bijvoorbeeld een armsieraad) en de prijs (bijvoorbeeld €7) en je maakt er EEN.
De organisator van de swap ontvangt van elke deelnemer zijn adres en bijvoorbeeld zijn lievelingskleur (alles behalve rose, liefst zilverkleur).
De organisator geeft elke deelnemer EEN adres en de deelnemer stuur EEN armsieraad naar degene van wie hij het adres heeft gekregen. Dit doet iedereen.
Er zijn bijvoorbeeld 75 deelnemers, je maakt EEN sieraad, je krijgt EEN sieraad.
Je stuurt geen rotzooi waar je zelf ook geen blijf meer mee weet.
Wie niet binnen de afgesproken tijd zijn verrassing krijgt, neemt kontakt op met de organisator, die weet wie in gebreke is gebleven of wiens pakketje verloren is gegaan. De organisator heeft de taak dit op te lossen.
Je zet geen afzender op je pakje, zodat de ontvanger niet weet van wie het afkomsgtig is.
Krijg je echt onacceptabele rotzooi, dan meld je dit bij de organisator en dan kan de betreffende afzender geweerd worden bij een volgende gelegenheid.
Je weet dus nooit wat je krijgt, en ook niet van wie. We doen niet aan vriendjes, de organisatie staat niet open voor voor vragen om een een bepaalde persoon te 'mogen'sturen.

Ik wil wel organiseren , en vragen wil ik ook wel beantwoorden, en als iemand anders wil organiseren: Be my guest (ga je gang).
Ik ben vast nog wel wat vergeten.

Bedenk: wat swap je (losse materialen, sieraad), hoe duur, en wanneer (Kerst, halloween.....)
Bedenk: wat jij allemaal voor €7 euro op de groothandel kan kopen, iemand anders moet met die €7 euro misschien naar een dure speciaalzaak. Dus je kan niet vergelijken of iets ook echt €7 waard is. En goedkoop materiaal waar 3 weken aan gefrutseld is..... Je snapt wel wat ik bedoel.
De portokosten komen er nog bij. In het ene geval zal een postzegel genoeg zijn, in het ander geval moet je er misschien wel 2 euro opplakken.

Sommige mensen zullen teleurgesteld worden, anderen zullen een hele leuke meevaller krijgen.
Je krijgt ook niet altijd wat je vraagt, soms kan de afzender gewoon niet aan jouw liefste kleur of materiaal voldoen.

Nog even een opmerking: degene naar wie je stuurt is niet degene van wie je krijgt.
Laatst gewijzigd door beertje op zo 17 okt 2010 18:41, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: overname swap

Bericht door nienkesieraden » za 16 okt 2010 12:46

ik doe mee. je hebt pb

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: overname swap

Bericht door Ines83 » za 16 okt 2010 12:52

Ik ook! Pb je nu :D

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: overname swap

Bericht door beertje » za 16 okt 2010 16:44

nienkesieraden schreef:ik doe mee. je hebt pb
mag ik nog wel jou email adres dit omdat de adressen via mail gaan

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door Nightvamp » zo 17 okt 2010 14:06

ik heb je pb beantwoord :D

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door beertje » zo 17 okt 2010 15:32

zou er nog 1 mee willen doen dit omdat ik ook graag mee doe en dit ga niet omdat erdan 5 zijn en ik buiten de boot val het lijkt me leuk om ook mee tedoen vandaar dat ik dit heb overgenomen omdat het voor me zelf ook leuk leek en ik nu waarscheinlijk naast de boot pis

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door nienkesieraden » zo 17 okt 2010 15:37

ja, het zou leuk zijn als er nog iemand mee doet. maar je weet dan wel van wie je rijgt en aan wie je stuurt he :P

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door beertje » zo 17 okt 2010 15:41

nienkesieraden schreef:ja, het zou leuk zijn als er nog iemand mee doet. maar je weet dan wel van wie je rijgt en aan wie je stuurt he :P
dat is waar maar ik heb dit overgenomen om het door telaten gaan en ook voor mezelf en nu zou ik ernaast zitten dit is voor mij niet leuk ! ik had het ook zo kunnen laten toen ze zij van het is gecanceld en had niemand wat het is nu een maal anders gelopen en ja ik weet wie het dan is het is niet anders

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door beertje » zo 17 okt 2010 17:58

ik ben er uit en stuur de adressen door

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door nienkesieraden » zo 17 okt 2010 18:14

dan moet je even in de titel zetten dat de swap gesloten is, want nu kan niemand zich emer opgeven omdat alle adressen al uit zijn gedeeld.

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: secret ! swap je kan tot 23 okt op geven daarna niet meer

Bericht door Nightvamp » zo 17 okt 2010 18:43

beertje schreef:ik ben er uit en stuur de adressen door
heb hem ontvangen!

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: secret ! swap gesloten

Bericht door beertje » zo 17 okt 2010 18:44

7 november uitwisseling van de swap sorry het gaat een beetje rommelig dit is voor mij ook de eerste keer maar doe het met plezier

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: secret ! swap gesloten

Bericht door Ines83 » zo 17 okt 2010 20:26

Bedankt voor het adres!
Heb je nog een vraagje gestuurd over m'n swap-partner ( :wink: )

Je doet het goed meid! hug2
Laatst gewijzigd door Ines83 op ma 18 okt 2010 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: secret ! swap gesloten

Bericht door nienkesieraden » zo 17 okt 2010 20:28

je doet het goed hoor, echt super dat je t over hebt genomen, want was erg jammer dat het niet doorging. thnx

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: secret ! swap gesloten

Bericht door Nightvamp » ma 18 okt 2010 17:26

Iedereen veel plezier met het maken! :D

Gesloten