Secret Swap Cancelled!

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:
Secret Swap Cancelled!

Bericht door Frutsel » ma 11 okt 2010 11:58

Vanwege gebrek aan communicatie komt deze swap te vervallen.
Ik kan en wil niet de deelnemers achternamailen om de benodigde info te verkrijgen.
Aan mij gestelde vragen zijn beantwoord, en ik weiger om te vragen hoe we er nu voor staan.

Je doet mee, en dan graag, en dan zorg je dat ik weet wat ik weten moet, of je doet niet mee.
Als er nu al alleen maar communicatie van mijn kant is hou ik mijn hart vast hoe dat straks moet als de pakketjes afgestuurd moeten gaan worden.
Ik heb er geen vertrouwen in dat één en ander vlekkeloos verloopt en ik wil ook niet dat de deelnemers teleurgesteld gaan worden.

Ik heb er alle begrip voor dat niet iedereen elk dag achter zijn komputer zit, maar als je je ergens voor opgeeft hou je dat in de gaten en zorg je dat alles geregeld is.

Wie zich geroepen voelt staat het vrij om een swap te organiseren, kopieren en plakken van mijn dichtsels is bij deze toegestaan.


*****

Wie mee wil doen stuurt EEN EMAIL naar bentley***@planet.nl sterretjes weglaten dit is om spammachines te misleiden.

Vermeld je adres
Vermeld wat je zou willen ontvangen.

Sluitingsdatum maandag 18 oktober, een week na nu.
19 oktober krijg je van mij een adres met 'verlanglijstje'.

Lees onderstaande nog even goed door. Vragen wil ik altijd beantwoorden. Ik zie dat er dames gegoogeld hebben, maar ik volg onderstaande regels en niet datgene wat Google je laat zien. Als je met onderstaande niet eens bent vraag ik je niet mee te doen.
NA 19 OKTOBER KAN NIEMAND MEER MEE DOEN, ook niet je aardige buurvrouw of je schoonmoeder die net met kralen begonnen is. Wijzigingen tot/met 18 oktober!!

15 november stuur je je swap present naar je ontvanger. Anoniem! Zonder afzender, zonder hint.
SECRET!
Ik ga nog aan Sandra vragen hoe je je presentjes kunt laten zien, als follow up hier of in een aparte post, graag allemaal tesamen.

België en andere buitenlanden mogen ook meedoen, je loopt dus het risico meer te moeten betalen aan postzegels. Ik ga ervan uit dat we alleen Nederlandse en Belgische deelnemers hebben.

Waarde 7 euro plus porto.

*****

Nog een keer alles uitgelegd:
Een swap:
Je spreekt af wat (bijvoorbeeld een armsieraad) en de prijs (bijvoorbeeld €7) en je maakt er EEN.
De organisator van de swap ontvangt van elke deelnemer zijn adres en bijvoorbeeld zijn lievelingskleur (alles behalve rose, liefst zilverkleur).
De organisator geeft elke deelnemer EEN adres en de deelnemer stuur EEN armsieraad naar degene van wie hij het adres heeft gekregen. Dit doet iedereen.
Er zijn bijvoorbeeld 75 deelnemers, je maakt EEN sieraad, je krijgt EEN sieraad.
Je stuurt geen rotzooi waar je zelf ook geen blijf meer mee weet.
Wie niet binnen de afgesproken tijd zijn verrassing krijgt, neemt kontakt op met de organisator, die weet wie in gebreke is gebleven of wiens pakketje verloren is gegaan. De organisator heeft de taak dit op te lossen.
Je zet geen afzender op je pakje, zodat de ontvanger niet weet van wie het afkomsgtig is.
Krijg je echt onacceptabele rotzooi, dan meld je dit bij de organisator en dan kan de betreffende afzender geweerd worden bij een volgende gelegenheid.
Je weet dus nooit wat je krijgt, en ook niet van wie. We doen niet aan vriendjes, de organisatie staat niet open voor voor vragen om een een bepaalde persoon te 'mogen'sturen.

Ik wil wel organiseren :roll: :roll: :roll: , en vragen wil ik ook wel beantwoorden, en als iemand anders wil organiseren: Be my guest (ga je gang).
Ik ben vast nog wel wat vergeten.

Bedenk: wat swap je (losse materialen, sieraad), hoe duur, en wanneer (Kerst, halloween.....)
Bedenk: wat jij allemaal voor €7 euro op de groothandel kan kopen, iemand anders moet met die €7 euro misschien naar een dure speciaalzaak. Dus je kan niet vergelijken of iets ook echt €7 waard is. En goedkoop materiaal waar 3 weken aan gefrutseld is..... Je snapt wel wat ik bedoel.
De portokosten komen er nog bij. In het ene geval zal een postzegel genoeg zijn, in het ander geval moet je er misschien wel 2 euro opplakken.

Sommige mensen zullen teleurgesteld worden, anderen zullen een hele leuke meevaller krijgen.
Je krijgt ook niet altijd wat je vraagt, soms kan de afzender gewoon niet aan jouw liefste kleur of materiaal voldoen.

Nog even een opmerking: degene naar wie je stuurt is niet degene van wie je krijgt.
Laatst gewijzigd door Frutsel op za 16 okt 2010 10:20, 3 keer totaal gewijzigd.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door beertje » ma 11 okt 2010 12:24

ik doe mee :-DD

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Ines83 » ma 11 okt 2010 17:47

Ik ook, mail je direct! :D

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Frutsel » wo 13 okt 2010 14:51

Dames, met z'n tweeën lukt het niet.

Zijn er nog mensen (m/v) die mee willen doen?
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door poing » wo 13 okt 2010 15:40

maar is het de bedoeling dat je een sieraad maakt, en wat voor één dan, of een ander knutselwerkje :D of is het de bedoeling dat je iets koopt? Even een BLONT momentje vrees ik :D
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Frutsel » wo 13 okt 2010 16:22

Blont mag.

Als je je opgeeft kan je erbij zeggen wat je het liefst zou willen krijgen.
Je kan bijvoorbeeld opgeven of je gaatjes in je oren hebt of hoe lang je je ketting of armband wilt, of dat je besist geen parels wil. Of geen hout. Of juist wel.
Je krijgt misschien iets heel anders. Misschien losse kralen, misschien een kant en klaar sieraad.
Het is natuurlijk niet gezegd dat je swap partner kan vinden of maken wat je het liefst zou willen krijgen.
Misschien moet je wel iets kopen voor je swappartner omdat je niet hebt wat ze wil hebben en je het toch wilt geven.
Dat houdt ook in dat jij niet per se krijgt wat je vraagt. Het is een hint, een richtlijn.
Iemand moet ook nog KUNNEN doen wat je graag zou krijgen.
Sommigen willen graag weten waar iemand blij van wordt, andere willen verrast worden.
Misschien wil degen die jij toegewezen krijgt zelf iets maken en wil ze los materiaal. Kan allemaal.

Het is denk ik wel zo leuk dat je als dat allemaal kan, maakt of geeft wat gevraagd wordt.
En zo niet, laat je hartje spreken :wink:

Ik zeg het nog maar een keer: je dozen opschonen en rotzooi sturen mag niet.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Ines83 » wo 13 okt 2010 21:11

Komaan creatievelingen!! Lijkt me echt een leuk idee!! :D

nouschy
Bead Reader
Berichten:15
Lid geworden op:ma 09 aug 2010 01:59

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door nouschy » do 14 okt 2010 00:16

ik doe graag mee maar woon in suriname :( kan ik toch meedoen??

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Frutsel » do 14 okt 2010 07:11

Lieve Nouschy,

Dit is een lastige. Een pakje dat binnen NL (bijv. tot 250 gram) €1,76 aand porto zou kosten, kost binnen de EU €3,08 en daarbuiten €5,70.
Het kan niet anders dan dat je swappartner hier rekening moet houden met de hoge verzendkosten en dat zal gevolgen hebben voor de inhoud van je envelopje. Hetzelfde geldt voor wat jij zelf hierheen stuurt.
De waarde van de inhoud hadden we gesteld op €7.
Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om met jou te swappen maar per mijn eigen regels doen we niet aan voorkeurspartners.

Mijn vraag nu is aan de deelnemers tot nu toe:
Hebben jullie moeite met het sturen van een swap naar Suriname OF is het een idee als Nouschy en ik zelf swappen - maar dan wordt het nooit een secret swap en torpedeer ik mijn eigen regels.
Je mag me hierover mailen als je niet in het openbaar je mening wilt geven.
Bentley***@ planet.nl. Sterretjes verwijderen, dit is om spammachines te misleiden.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door beertje » do 14 okt 2010 07:52

ik heb daar geen moeite mee

Gebruikersavatar
Ines83
Bead Designer
Berichten:890
Lid geworden op:wo 28 apr 2010 19:52
Locatie:België - Antwerpen

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Ines83 » do 14 okt 2010 18:18

Geen probleem want heb dezelfde vraag moeten stellen!! :D

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Frutsel » do 14 okt 2010 18:37

Nouschy, you're in!

Stuur je de benodigde gegevens in een email?
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Nightvamp » do 14 okt 2010 22:15

Ik doe ook graag mee, email is onderweg

Mag je het sieraad ook voor de 15de november versturen of moet het perse op die dag?

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Secret Swap NU ECHT!! Geef je op!!

Bericht door Frutsel » vr 15 okt 2010 08:07

Ervoor lijkt me niet zo hinderlijk, erná was iets anders geweest.
Wil je me laten weten wanneer je denkt te gaan afsturen?
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Secret Swap Cancelled!

Bericht door Frutsel » za 16 okt 2010 10:20

Vanwege gebrek aan communicatie komt deze swap te vervallen.
Ik kan en wil niet de deelnemers achternamailen om de benodigde info te verkrijgen.
Aan mij gestelde vragen zijn beantwoord, en ik weiger om te vragen hoe we er nu voor staan.

Je doet mee, en dan graag, en dan zorg je dat ik weet wat ik weten moet, of je doet niet mee.
Als er nu al alleen maar communicatie van mijn kant is hou ik mijn hart vast hoe dat straks moet als de pakketjes afgestuurd moeten gaan worden.
Ik heb er geen vertrouwen in dat één en ander vlekkeloos verloopt en ik wil ook niet dat de deelnemers teleurgesteld gaan worden.

Ik heb er alle begrip voor dat niet iedereen elk dag achter zijn komputer zit, maar als je je ergens voor opgeeft hou je dat in de gaten en zorg je dat alles geregeld is.

Wie zich geroepen voelt staat het vrij om een swap te organiseren, kopieren en plakken van mijn dichtsels is bij deze toegestaan.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gesloten