Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Sandra » di 19 okt 2010 14:27

Is dat de enige foutmelding? Ik heb namelijk wel al aanmeldingen van anderen ontvangen....let je op dat je bij die met radiobuttons 2x moet selecteren, namelijk zowel 'het maken van dit soort creaties is' en 'ik ben vooral trots op'?

Gebruikersavatar
miran66
Bead Designer
Berichten:917
Lid geworden op:vr 23 mar 2007 22:25
Locatie:Maastricht

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door miran66 » di 19 okt 2010 19:42

Oeps...ja...ja , ik ben duidelijk blond en dan zeg ik tegen mijn zoon dat hij als hij iets leest het GOED moet lezen. :oops:
Bedankt!
Groetjes Miran

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Kralenbloempje1 » di 19 okt 2010 19:53

oh dat is goed dat ik dat lees dat je het een maand verlengt.
Ik had er zelf helemaal niet meer aan gedacht, dus ga van de week ff kijken welke ik kan inzenden.
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Hannelies » di 19 okt 2010 21:04

miran66 schreef:Ik begrijp het niet, heb nu op 3 verschillende dagen enkele keren proberen iets te uploaden maar krijg steeds een foutmelding dat ik niet alles ingevuld heb,terwijl ik dat wel gedaan heb :(
Jaaah, dat had ik ook! Bij mij zat het bij het kopje hoe lang je al met sieraden maken bezig bent en direct daaronder (lijkt net 1 vraag maar het zijn er 2!) de vraag waar je trots op bent (ontwerp, techniek etc.) Bij beiden moet je iets aanvinken.

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Hannelies » di 19 okt 2010 21:19

Wat raar, ik zie nu pas dat er al (eerder) gereageerd was... met precies hetzelfde als ik dus schreef :mrgreen: :oops:

Gebruikersavatar
miran66
Bead Designer
Berichten:917
Lid geworden op:vr 23 mar 2007 22:25
Locatie:Maastricht

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door miran66 » di 19 okt 2010 21:35

Hannelies schreef:Wat raar, ik zie nu pas dat er al (eerder) gereageerd was... met precies hetzelfde als ik dus schreef :mrgreen: :oops:
Blij dat ik niet de enige ben die blond is hahaha :D
Groetjes Miran

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Hannelies » di 19 okt 2010 22:15

miran66 schreef:
Hannelies schreef:Wat raar, ik zie nu pas dat er al (eerder) gereageerd was... met precies hetzelfde als ik dus schreef :mrgreen: :oops:
Blij dat ik niet de enige ben die blond is hahaha :D
Hoe weet jij dat ik blond ben? :mrgreen:

Gebruikersavatar
miran66
Bead Designer
Berichten:917
Lid geworden op:vr 23 mar 2007 22:25
Locatie:Maastricht

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door miran66 » wo 20 okt 2010 07:46

Hannelies schreef:
miran66 schreef:
Hannelies schreef:Wat raar, ik zie nu pas dat er al (eerder) gereageerd was... met precies hetzelfde als ik dus schreef :mrgreen: :oops:
Blij dat ik niet de enige ben die blond is hahaha :D
Hoe weet jij dat ik blond ben? :mrgreen:
haha ...gokje! :D
Groetjes Miran

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Sandra » wo 20 okt 2010 09:46

In ieder geval bedankt voor jullie berichtjes, ik heb de formulier nu gewijzigd zodat ze allemaal via 'pulldown' (hoe noem je dat eigenlijk in het nederlands...) getoond wordt. Hierdoor is het meteen duidelijk als eentje nog niet is ingevuld.

Enneh iedereen bedankt voor de inzendingen, ik ben blij dat ik het heb verlengd! Blijft opvallen hoe het daarna dan meteen weer even binnenstroomt. ;)

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Maddy » do 21 okt 2010 12:28

Mayella schreef:Ik vind het maar lastig om iets te kiezen :oops: Ik heb al gemerkt dat dingen die ik zelf 'wel aardig' vind door anderen soms veel hoger gewaardeerd worden, en dingen waar ik zelf helemaal weg van ben, dat daar juist weer niet zo positieve reacties op komen. En dan ga je twijfelen, want tja, wat is dan 'je mooiste creatie'? En dan nog vind ik het moeilijk. Ik heb nog niet zo heel veel gemaakt en ben er nog niet zo heel lang mee bezig, en om dan nu al 'm'n mooiste creatie' te gaan uitzoeken, dat voelt heel raar.
Het is ook lastig kiezen hoor...ik heb zelf in de loop van de jaren al zoveel gemaakt, dat ik eerst ook absoluut niet wist welke te kiezen....toen ben ik gaan kijken naar dát sieraad waarvan ik zelf het meest verrast was door het eindresultaat en wat ik persoonlijk om die reden mijn mooiste creatie vind en het is toch niet in te schatten of anderen dat ook zo zien! Zoals je zelf al aangeeft iedereen beoordeelt het toch nét weer anders dan je denkt! Kies iets waar je zelf 'net ietsje meer mee hebt' in vergelijking tot andere dingen die je gemaakt hebt, of misschien voor iets wat voor jou een speciale waarde of betekenis heeft!
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Sandra » vr 22 okt 2010 14:45

Maatje A. schreef:....
toen ben ik gaan kijken naar dát sieraad waarvan ik zelf het meest verrast was door het eindresultaat en wat ik persoonlijk om die reden mijn mooiste creatie vind en het is toch niet in te schatten of anderen dat ook zo zien! Zoals je zelf al aangeeft iedereen beoordeelt het toch nét weer anders dan je denkt! Kies iets waar je zelf 'net ietsje meer mee hebt' in vergelijking tot andere dingen die je gemaakt hebt, of misschien voor iets wat voor jou een speciale waarde of betekenis heeft!
Zo denk ik ook eigenlijk als ik eentje aan het kiezen ben. Ik ga zelf waarschijnlijk eentje kiezen die qua techniek niets voorstelt maar die ik veel mooier dan verwacht vindt door de kleurcombinatie en die ik het meeste draag, terwijl ik niet eens zo vaak de moeite neem eentje om te doen. ;) Er zijn ook creaties waar ik trots op ben door het techniek, maar die draag ik dan bv weer nooit.

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door trutdelamode » vr 29 okt 2010 14:48

Ik heb zojuist geprobeerd iets te uploaden, maar zodra ik op verzenden klikte liep de site vast (of iets dergelijks) en kreeg ik een wit scherm. Ik heb nu dus geen flauw idee of mijn foto is aangekomen :cry:

Kralenbloempje1
Bead Professional
Berichten:1637
Lid geworden op:ma 08 feb 2010 15:03
Locatie:Ergens in de achterhoek

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Kralenbloempje1 » vr 29 okt 2010 14:51

Tot wanneer kun je nu je mooiste creatie uploaden?
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door Sandra » vr 29 okt 2010 15:27

trutdelamode schreef:Ik heb zojuist geprobeerd iets te uploaden, maar zodra ik op verzenden klikte liep de site vast (of iets dergelijks) en kreeg ik een wit scherm. Ik heb nu dus geen flauw idee of mijn foto is aangekomen :cry:
hij is niet aangekomen, server was ineens uit helaas vanmiddag :( :( kun je het alsjeblieft opnieuw proberen?

@Kralenbloempje: ik moet nog steeds nieuwsbrief sturen om iedereen weer 'wakker' te maken....anders gewoon nog een volledige maand ofzo? of anders 25 november uiterlijk? dat er gestemd kan worden zodra volgende nieuwsbrief gestuurd wordt, dat zou over ongeveer 'n maand moeten zijn...

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: Je kunt nu 'jouw mooiste creatie' uploaden!

Bericht door trutdelamode » vr 29 okt 2010 15:31

Sandra schreef:
trutdelamode schreef:Ik heb zojuist geprobeerd iets te uploaden, maar zodra ik op verzenden klikte liep de site vast (of iets dergelijks) en kreeg ik een wit scherm. Ik heb nu dus geen flauw idee of mijn foto is aangekomen :cry:
hij is niet aangekomen, server was ineens uit helaas vanmiddag :( :( kun je het alsjeblieft opnieuw proberen?
Tuurlijk D:

Gesloten