Wedstrijd 'Jouw land': er kan nu gestemd worden!

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
Yvonne ADD
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 22 jun 2008 11:02
Locatie:Bant
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » vr 08 aug 2008 21:54

En een aantal kettingen die steeds onderaan de lijst stonden zijn opeens heel erg omhoog geschoten.
Groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 08 aug 2008 23:09

Nala schreef:Ik vind het zooo jammer dat de ketting die voor mij nummer 1 is, zo ontzettend is gezakt. Zonde!
tja, iedereen heeft zo zijn eigen smaak....er zullen wel meer mensen zijn die dit denken...
Yvonne ADD schreef:En een aantal kettingen die steeds onderaan de lijst stonden zijn opeens heel erg omhoog geschoten.
tja als er veel mensen ineens gaan stemmen dan kan dat ook gebeuren....het klinkt alsof je het jammer vindt, of begrijp ik het verkeerd?

Het is in ieder geval zo dat alleen mensen die reeds ingeschreven waren voor nieuwsbrief kunnen stemmen....Verder wordt ip-adres ook bijgehouden, als iemand meerdere keren stemt (bv vantevoren aangemeld met meerdere e-mailadressen) dan zie ik het vanzelf. Het stemmen gaat dus in ieder geval eerlijk.

Gebruikersavatar
Yvonne ADD
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 22 jun 2008 11:02
Locatie:Bant
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » za 09 aug 2008 10:41

Nee, niet jammer. Ik vind het juist grappig om te zien dat de redenen voor iemand om op een sieraad te stemmen blijkbaar zo verschillend zijn.

Ben erg benieuwd naar de namen van de maaksters van alle creaties.
Ik heb het idee dat ik er wel een paar herkend heb aan hun stijl.
Groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » za 09 aug 2008 22:14

Sandra schreef:
Nala schreef:Ik vind het zooo jammer dat de ketting die voor mij nummer 1 is, zo ontzettend is gezakt. Zonde!
tja, iedereen heeft zo zijn eigen smaak....er zullen wel meer mensen zijn die dit denken...
Dat is ook zo natuurlijk. En degene die nu bovenaan staat kreeg van mij ook een punt, dus ik ben nog tevreden. :wink:

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » wo 13 aug 2008 17:03

Is het geen tijd voor de uitslag??

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 13 aug 2008 17:06

eigenlijk allang....maar ik kreeg van iemand mail dat ze het idee had dat 2 van dezelfde maker waren, dus moest die mailen, en wacht ook nog van iemand anders op antwoord....maar zal het vanavond iig online zetten.

Gesloten