Nieuwe ruil-uitdaging?

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Jose86
Bead Believer
Berichten:260
Lid geworden op:vr 05 jan 2007 10:10
Locatie:Eersel

Bericht door Jose86 » vr 02 nov 2007 19:32

Leuk geworden trouwens!

Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven

Bericht door Vendelle » za 03 nov 2007 07:36

Ja, het is inderdaad heel erg leuk geworden!

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » zo 04 nov 2007 22:29

Hey ladies!

Ik heb mijn best gedaan en heb de foto's die ik heb gekregen of ergens van het forum kon plukken, in een mapje geplakt en ze staan als het goed is nu online.

http://www.mijnalbum.nl/Album=TFEHS7HV

Ik hoop zo dat dit werkt.....laat het even weten, ook als er nog foto's missen die ik wel had kunnen toevoegen of als je nog foto's hebt gemaakt.

Ik moet tot mijn grote schande bekennen, dat ik vanavond de ketting (waar ik al over twijfelde) helemaal gesloopt heb en ik heb dus nu weer een bakje kralen, ga daar z.s.m mee aan de slag! :oops: Vandaar voor nu even een albumpje als zoethoudertje....

Nog even een toevoeging:
Pixie, Pijkie en Jose 86, we hebben van jullie nog niets gezien.....zijn jullie al zo ver of wordt er door jullie ook nog driftig nagedacht en gezocht naar inspiratie????

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » zo 04 nov 2007 22:37

Hoi dames,

Ik was echt van plan vandaag iets te maken met de kralen...... Heb zelfs op de Kreadoe speciaal naar combikralen voor de mix gekeken.

Ware het niet dat (zie mijn andere topic) er vannacht een man pal op mijn stoep (nou ja, schuin tegenover) is neergeschoten en ik de halve nacht ben opgeweest. Had vandaag dus even niet zo'n zin in mijn kralen....

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » zo 04 nov 2007 22:48

Pijkie schreef:Hoi dames,

Ik was echt van plan vandaag iets te maken met de kralen...... Heb zelfs op de Kreadoe speciaal naar combikralen voor de mix gekeken.

Ware het niet dat (zie mijn andere topic) er vannacht een man pal op mijn stoep (nou ja, schuin tegenover) is neergeschoten en ik de halve nacht ben opgeweest. Had vandaag dus even niet zo'n zin in mijn kralen....
Oh, ja, :oops: sorry! Daar had ik even niet bij nagedacht. Ik weet hoe je daarvan van slag kunt zijn! (ik heb een half jaar geleden meegemaakt dat er een buurman hier van zijn balkon van 6hoog sprong, dat gaat je ook niet in je kouwe kleren zitten, helaas was ik thuis die dag, het komt nog regelmatig bovendrijven in mijn hoofd, dromen en gedachten)

Dus we wachten nog wel rustig af, ik heb ten slotte ook nog niets om te tonen!

Maar de boel (link) werkt wel dan??????

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » zo 04 nov 2007 22:57

Niks om je voor te schamen hoor Roos! Ik heb alleen gewoon de hele dag een beetje confuus door het huis gelopen, heb zelfs de hele marathon zitten kijken, mar die beelden van vannacht gaan mijn hoofd niet uit....

De link werkt op mijn computer gewoon hoor! En wat mij betreft is het ook gewoon goed om dit als site aan te houden.

Ik ga echt proberen van de week iets te maken, heb er speciaal kralen voor gekocht op de Kreadoe, dus het moet iets worden!!!!!!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » zo 04 nov 2007 23:03

Wat een verhalen dames! Vooral zo vlak bij je huis lijkt me absoluut niet fijn (zacht uitgedrukt). Pijkie, sterkte!

Rooos, het ziet er prima en heel overzichtelijk uit! :yes:

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » zo 11 nov 2007 18:39

Joehoe!!!!! Ik heb het voor elkaar hoor, de hele boel weer gesloopt, maar nu weer in elkaar geknutseld, ik heb niet alle kralen op, maar wel bijna!
Afbeelding
Simpele ketting met vintage ornament en grote bronzen kralen.
Afbeelding
Armband met glaskralen en ook weer bronskleurig metaal.

Hoe is het met Pixie, Pijkie en Jose 86?

Hebben jullie ook al een creatie kunnen maken????

Gebruikersavatar
Pixie
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:zo 17 jun 2007 23:23

Bericht door Pixie » ma 12 nov 2007 09:26

Dames...ben net terug van een paar weken weg...nou ja..groote delen van de week weg voor het werk, de andere dagen geen tijd gehad om wat dan ook maar te doen met kralen.
Maar nu VAKANTIE!!!
Dus meteen achter de PC. Heb een creatie afgekregen, de andere is in de maak en vandaag komt deze af. Vanmiddag zal ik ze mailen naar onze verzamelplaats....komt goed!!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 12 nov 2007 18:42

Prachtig rooos!!!!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » zo 18 nov 2007 09:18

En hoe staat het met de rest van de ruiluitdagers? :?:

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » zo 18 nov 2007 18:18

Heb ik eindelijk iets af..... Zijn mijn batterijen niet opgeladen...... Ze zitten in de oplader, dan mak ik gelijk foto's!

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » ma 19 nov 2007 16:46

Batterijen zijn weer opgeladen, dus hierbij de eerste creaties. Moet zeggen dat het echt een uitdiging was!

Hierbij de kralen die ik ontvangen:
Afbeelding

En dan een tweetal ketting die ik ermee heb gemaakt:






Het groen is in het echt limegroen, nu ziet er namleijk als mint uit.

Met de transparante moet ik nog iets verzinnen, maar dat volgt nog!

Groetjes,
Marijke

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 03 dec 2007 19:31

Heb al heel lang niet naar dit topic gekeken :oops: en nu zie ik de crea van Pijkie. Ze zijn heel mooi geworden Pijkie! Ik vind de eerste superleuk met die driehoekjes zo! Heel vrolijk. De tweede is ook mooi, en ik vind het knap dat je met deze moeilijke kleuren (knalgeel en knalrood) zo iets moois kan maken! :yes:


Ik ben ook heel erg benieuwd of de rest ook al klaar is. Ik ben zooooo benieuwd wat er met de paarse stipjes-kralen is gebeurd 8)

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » ma 03 dec 2007 19:34

Ik vind ze hartstikke leuk geworden. Leuk idee om ze met lime te combineren. Ook vind ik de driehoekjes erg leuk zo tussen de ringen. Tof om te zien dat je er iets heel vrolijks van hebt gemaakt.
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Gesloten