Nieuwe ruil-uitdaging?

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » do 11 okt 2007 17:33

Vendelle schreef:Heeft iedereen eigenlijk zijn kralen al binnen? Ik heb ze nog niet, ben benieuwd wanneer ze komen. Ik zal Pijkie eens een pbtje sturen om te vragen.
Ik heb ze ook nog niet binnen. Ik zal Ineke eens een Pb-tje sturen.

Jose86
Bead Believer
Berichten:260
Lid geworden op:vr 05 jan 2007 10:10
Locatie:Eersel

Bericht door Jose86 » vr 12 okt 2007 07:19

Mootje heb jij die van mij al binnen?

Gebruikersavatar
Pixie
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:zo 17 jun 2007 23:23

Bericht door Pixie » vr 12 okt 2007 14:28

Fijn dat je de kralen leuk vindt...is toch altijd spannend. heb de kleuren gekozen die als stipjes in de grote kraal naar voren komen.
Sucses ermee. ik heb de kralen al een tijd binnen en ga vanavond eens zien of ik een gaatje kan vinden om even lekker te kralen.... :)

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » vr 12 okt 2007 16:45

Pixie schreef:Fijn dat je de kralen leuk vindt...is toch altijd spannend. heb de kleuren gekozen die als stipjes in de grote kraal naar voren komen.
Sucses ermee. ik heb de kralen al een tijd binnen en ga vanavond eens zien of ik een gaatje kan vinden om even lekker te kralen.... :)
Hahaha!!! :D :D Een gaatje om te kralen! Erg leuk gevonden! Succes vanavond! Misschien dat ik ook wat ga proberen. :-DD

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 13 okt 2007 13:58

Vandaag is het pakketje binnengekomen :D
Ik moet zeggen dat ik het wel een moeilijke combinatie vind, vooral met de grotere 'eenling' kralen, maar het is in ieder geval wel een van mijn lievelingskleuren :D

Nu nog even wat inspiratie :P

Afbeelding

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » za 13 okt 2007 15:11

Heeft nu iedereen de kralen binnen? Laat het even weten!

Foto's van de kralen en de creaties die gemaakt zijn mogen naar r.rozema@kpnplanet.nl , ik zal er dan z.s.m een album van maken!

Veel kraalplezier!

Enne....geniet ook nog een beetje van het mooie weer he!:wink:

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 13 okt 2007 17:31

Rooos schreef:Heeft nu iedereen de kralen binnen? Laat het even weten!

Foto's van de kralen en de creaties die gemaakt zijn mogen naar r.rozema@kpnplanet.nl , ik zal er dan z.s.m een album van maken!

Veel kraalplezier!

Enne....geniet ook nog een beetje van het mooie weer he!:wink:
Ineke heeft ze nog niet binnen, die moet ze van mootje krijgen.

Jose86
Bead Believer
Berichten:260
Lid geworden op:vr 05 jan 2007 10:10
Locatie:Eersel

Bericht door Jose86 » za 13 okt 2007 18:52

Ik heb Mootje een pb gestuurd of ze mijn kralen al heeft gehad maar heb nog niks terug gehad..

Pijkie
Bead Dreamer
Berichten:599
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 14:02
Locatie:Utrecht

Bericht door Pijkie » za 13 okt 2007 18:54

En Vendelle ook nog niet, die moet ze van mij krijgen.....
Even een korte uitleg: ik kreeg de kans om mijn weekend weg in Berlijn te verlengen en die heb ik met beide handen aangegrepen! Ik heb Vendelle al een PB gestuurd, maar ze zijn inmiddels onderweg!

Mijn kralen zijn inmiddels binnen, maar ook dar had ik de tijd nog niet voor..... Morgen maak ik even een foto met wat ik gehad heb enzo... Vond het in ieder geval een superpakketje!

Overigens ook leuk: een paar van de zelfde soort kralen had ik eerder uit de pakketruil van klaasje gehaald, maar kon er niks mee omdat het er maar 2 van elk waren, nu kan ik er iets mee maken! Jullie zien het morgen!

Groetjes,

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » za 13 okt 2007 20:21

Ik ben blij dat je de kralen leuk vind. Je had het over kleurrijk, dus ik dacht dat het pakketje dat wel was.

Ik heb inmiddels al 3 kettingen en een armband af. Ik zal de foto's volgende week doorsturen. Wel heel leuk om mee bezig te zijn. Uitdagend, want ik heb dingen gemaakt die ik anders nooit gemaakt zou hebben :lol:
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » zo 14 okt 2007 13:53

JAAAA ik ben klaar! Ik heb gisteravond een heeeeeerlijk knutsel-avondje gehad, en hier zijn de resultaten:


Bij de eerste ketting heb ik de halfgrote lichtblauwe en donkerblause kralen gecombineerd. Wat verzilverde tussenkraaltjes ertussen en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem best mooi geworden vind. 8)




Met de kleine donkerblauwe schijfjes wist ik me eerst geen raad, maar in combinatie met het restje metalen blokjes dat ik deze week toevallig van DrakenDame had overgenomen, kregen ze een beetje egyptische look:




En hetzelfde trucje heb ik met de zwarte kralen uitgehaald. Metalen tussenkralen ertussen en wat rocailles ertegenaan smijten en huppekee:



Dus niet alles in één ketting kunnen combineren, maar toch lekker bezig geweest en tevreden over het resultaat :D

En dit heb ik nog over:
(En zoals ik stiekem al had verwacht zijn de grote 'eenling' kralen overgebleven :lol: )




Kortom, voor mij is de ruiluitdaging echt een succes geweest! Wanneer is de volgende ruiluitdaging? :lol:

Jose86
Bead Believer
Berichten:260
Lid geworden op:vr 05 jan 2007 10:10
Locatie:Eersel

Bericht door Jose86 » zo 14 okt 2007 15:50

Ooh je eerste ketting vind ik helemaal goed Lissie!

Ik ga vanavond met mijn kraaltjes knutselen!

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » zo 14 okt 2007 20:27

Mooie kettingen Lissie!
Ik zou van de kralen die je nog over hebt een armband maken, rijgen of kettelen. Dat hoeft ook niet symmetrisch, dus dan kan je die enkele kralen fijn opmaken. Eventueel wat zilver erbij.

Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven

Bericht door Vendelle » ma 15 okt 2007 11:14

Lissie, ik vind alle drie de kettingen mooi, maar die eerste is echt geweldig! Ik ben benieuwd wat ik vandaag in de post zal vinden...

Jose86
Bead Believer
Berichten:260
Lid geworden op:vr 05 jan 2007 10:10
Locatie:Eersel

Bericht door Jose86 » di 16 okt 2007 10:18

Nog niks van Mootje gehoord..???

Gesloten