Sieradenwedstrijd Parels bij CreaDream.nl

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 05 feb 2007 18:32

haha nee hoor je bent wel duidelijk. ;) Ik snap dat het mijn wedstrijd is en dat ik het dus mag bepalen, maar ik wil ook niet te streng zijn qua regels, waardoor veel mensen alsnog niet mee kunnen doen. Ik wil nl wel zoveel mogelijk inzendingen, leuker dan bv maar stuk of 15.

Ik weet nu welke creatie je bedoelt klaasje, mooie creatie, meesten komen wel bij mijn shop vandaan dus ik dacht ik denk er nog even over na of er echt alleen parels van mij gebruikt moet zijn of ook wel wat andere parels. Ik had ook al inzendingen waarvan geen enkele parel bij mij is gekocht, die heb ik wel al gemaild dat die niet mee kunnen doen met de wedstrijd.

Ik wacht anders nog wel wat reacties af, en kijk eens na hoeveel inzendingen met gemixte parels zijn gemaakt.

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » ma 05 feb 2007 19:02

ik doe zelf niet mee met de wedstrijd maar ik vond die 10% wel heel erg weinig. ik zou een grens trekken van rond de 50% denk ik, zo lastig is het toch ook weer niet om eens parels bij een andere shop te bestellen :roll:

het is gewoon jouw wedstrijd dus ook jou regels, als mensen de regels lastig vinden jammer dan (zou ik zeggen hoor)
Groetjes Marit

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » ma 05 feb 2007 19:26

Ik vind het heel normaal hoor dat je regels stelt...jij bent creadream...creadream maakt een wedstrijd...ja logisch toch dat je dan materialen gebruikt van creadream?
Ik ging automatisch al wel uit van 50-50: dus minimaal 50% parels creadream....ben reeds bezig.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 05 feb 2007 19:29

vicky stellwag schreef:Ik vind het heel normaal hoor dat je regels stelt...jij bent creadream...creadream maakt een wedstrijd...ja logisch toch dat je dan materialen gebruikt van creadream?
Ik ging automatisch al wel uit van 50-50: dus minimaal 50% parels creadream....ben reeds bezig.
Vicky, bedoel je dat de 50% dan ook andere parels mogen zijn, of minimaal 50% parels, en rest mag evt andere artikelen zijn, zolang alle parels bij CreaDream zijn gekocht? Ik twijfel dus tussen 50% parels van creadream, er mag dan ook parels van andere shops bij, of alleen parels van creadream (idd bv minimaal 50%) en dan enige andere artikel erbij (geen parels), die dan wel ergens anders gekocht mag zijn. Hoop dat dit nog duidelijk is uitgelegd. :lol:

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » ma 05 feb 2007 19:41

ik doe zelf, althans dat was mijn bedoeling, 50% van de ketting van parels van creadream de rest andere materialen behalve parels van andere shops.
De parels doe ik alleen van creadream.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 05 feb 2007 19:49

Dat is dan sowieso prima. :) Ik denk dat ik het ook zo ga houden, dus alle parels van creadream, overige artikelen mogen wel bij andere shops vandaan komen. Dat staat ook eigenlijk al bij de regels...alleen houden velen zich er niet aan.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 06 feb 2007 08:34

klaasje schreef:oei, realiseer me net dat ik een ketting ingestuurd heb met een combi van natuurlijke parels (die dus niet bij jou vandaan komen) en glas of kunststof parels die wel weer bij jou vandaan komen.

Op het moment van insturen is mijn eigen gedachte daarbij geweest: ik zie wel of het wel of niet mag. mag het niet, dan krijg ik vanzelf wel een berichtje of wordt hij niet geplaatst als inzending.

waar dit hele verhaal op neerkomt is dat het jouw winkel is, jouw wedstrijd. jij bepaalt de regels en iedereen die eraan mee wil doen zal het vervolgens volgens jouw regels moeten doen. Twijfel je of iets met je eigen parels gemaakt is, dan stuur je diegene toch gewoon een berichtje. nog tijd genoeg om eenzelfde model wel geheel met jouw parels te maken!

ben volgens mij weer lekker wazig, teveel koffie vandaag geloof ik.
Sorry, maar ik ga me toch maar aan de regel houden dat alle parels bij CreaDream vandaan moeten komen. Het staat toch al vanaf het begin bij de aanmeldformulier, dus dan kan het ook zijn dat mensen zich niet hadden aangemeld omdat ook andere parels in hun sieraad verwerkt waren, en de pest in hebben als het stemmen is begonnen en dan blijkt dat ze wel konden meedoen.

Gebruikersavatar
klaasje
Bead Interested
Berichten:172
Lid geworden op:za 29 jul 2006 13:34

Bericht door klaasje » di 06 feb 2007 08:56

he, je hebt helemaal gelijk! Maakt voor mij niet uit hoor, ben dolblij met die bewuste ketting,of hij nu wel of niet mee mag doen!

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 06 feb 2007 09:33

je hebt groot gelijk! Je kan tenslotte een cadeaubon winnen van jou webshop en niet van een andere webshop :wink:
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 06 feb 2007 11:04

Jolanda van soest schreef:je hebt groot gelijk! Je kan tenslotte een cadeaubon winnen van jou webshop en niet van een andere webshop :wink:
helemaal mee eens, ik vind dat je best wel streng mag zijn, de mensen die iets insturen hebben ook werkelijk moeite gedaan om met jou parels iets moois te maken, is dat niet beter dan 100 inzendingen met allerlei parels? ik vind dat je best verschil mag maken tussen de wedstrijd van kralen.com en creadream... bij andere webshops gaat het ook zo... ik ga binnenkort jou parels eens opzoeken en iets moois maken :)
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Mar=ka
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:41
Locatie:Hijken
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » vr 09 feb 2007 11:32

Ik kan het niet zo snel vinden, maar wanneer is de uiterste inzenddatum?
Groetjes,
Mariska

Gebruikersavatar
juliet
Bead Dreamer
Berichten:547
Lid geworden op:ma 03 mei 2004 18:10
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door juliet » vr 09 feb 2007 11:45

Mar=ka schreef:Ik kan het niet zo snel vinden, maar wanneer is de uiterste inzenddatum?
Inzenden kan via het formulier op CreaDream t/m 1 maart. Stemmen kan vanaf 2 maart.

groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » vr 09 feb 2007 14:26

ik heb mijn creatie klaar, maar ben helemaal niet tevreden...ik ga de hele boel weer slopen...en dan toch maar weer opnieuw beginnen....
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
Mar=ka
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:41
Locatie:Hijken
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » vr 09 feb 2007 15:16

juliet schreef:
Mar=ka schreef:Ik kan het niet zo snel vinden, maar wanneer is de uiterste inzenddatum?
Inzenden kan via het formulier op CreaDream t/m 1 maart. Stemmen kan vanaf 2 maart.

groetjes Wilma

Oooow dan heb ik nog effies. Dank je Wilma. :wink:
Groetjes,
Mariska

Gebruikersavatar
Siemie
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:vr 26 jan 2007 19:31

Bericht door Siemie » za 17 feb 2007 17:29

Ik wilde nog iets maken met parels van creadream en witte ronde parels (die kan ik bij jou nergens vinden helaas) maar dan mag het dus niet?
Snap opzich wel waarom je de regel hebt opgesteld van alleen parels van creadream. :wink:

Gesloten