De ruil-uitdaging (NL) - NOG EEN KLEIN WEEKJE TE GAAN!

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » di 06 feb 2007 09:07

klaasje schreef:
Lissie schreef:
klaasje schreef:lol,ik bezorg je wel wat problemen geloof ik. zat er in het grote ruilpakket niets meer wat uit dezelfde mix vandaan gekomen is, of had jij net het andere pakket?
Hihi, ik heb uit het ruilpakket idd heel veel lila gevist, maar ik ga eerst proberen om het 'sec' met deze kralen te doen, dat lijkt me het meeste uitdaging.
da's zeker een uitdaging!!! Maar volgens mij moet je ook met deze joekels jouw specialiteit van minimale kettingen kunnen maken!
Klopt, maar dan zou ik er maar een paar van gebruiken, en dat is weer jammer van de schitterende combinatie van kralen!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 07 feb 2007 13:02

YES!!! Gisteravond heb ik lekker zitten freubelen en ik heb mijn eerste echte lariat gemaakt!! De meeste van de rocailles zitten erin, en op 2 kralen na alle grote kralen. Hij is ruim 1,20 meter geworden, dus daar kun je lekker veel kanten mee op.
Zodra ik foto's gemaakt heb, zet ik ze er meteen op!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 10 feb 2007 13:49

JAHOEEE De mijne is klaar en gefotografeerd!!! Ik ben er best een beetje trots op, en het is mijn allereerste echte lariat. Hij is 1,20 meter geworden.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden, en ook heel benieuwd naar de laatste crea's die nog moeten komen!!!






muis26
Bead Dreamer
Berichten:531
Lid geworden op:vr 16 jul 2004 19:21
Locatie:Almere
Contacteer:

Bericht door muis26 » za 10 feb 2007 13:51

Hij is mooi, Lissie! Wat een mooie kralen zitten er ook in!

Mijn crea is helaas nog niet af; ik ben een lang weekend weggeweest en heb de rest van de week nodig gehad om bij te komen :lol:
Ik heb al wel een idee wat ik er mee zal maken, dus het komt zeker nog wel!
Groetjes,
Christa

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » za 10 feb 2007 14:33

nou ik kom niet uit mijn creatie, mag ik zal kralen toevoegen want die grote halen bijvoorbeeld de bocht niet.
X Sanne
:flirt:

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 10 feb 2007 14:36

Sanne schreef:nou ik kom niet uit mijn creatie, mag ik zal kralen toevoegen want die grote halen bijvoorbeeld de bocht niet.
Hoi Sanne, tuurlijk mag je kralen toevoegen! Ik dacht dat ik dat er ook bij had gezet in de beschrijving van de ruiluitdaging? Je mag zoveel eigen materiaal toevoegen als je wilt, want het moet natuurlijk wel een beetje werkbaar zijn! :wink:
Hopelijk maakt dat het wat makkelijker voor je. Heel veel succes!

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door Mieke » zo 11 feb 2007 19:27

Ik heb dus toch nog niets gemaakt. :( Ik heb hardstikke mooie kralen gekregen, maar weet niet goed wat ik ervan moet maken. :(
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 12 feb 2007 12:20

Mieke schreef:Ik heb dus toch nog niets gemaakt. :( Ik heb hardstikke mooie kralen gekregen, maar weet niet goed wat ik ervan moet maken. :(
same here :P :P
X Sanne
:flirt:

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 12 feb 2007 14:03

Sanne schreef:
Mieke schreef:Ik heb dus toch nog niets gemaakt. :( Ik heb hardstikke mooie kralen gekregen, maar weet niet goed wat ik ervan moet maken. :(
same here :P :P

Tja, daarom heet het ook ruil- uitdaging :mrgreen:

Als ze iets later komen vind ik het ook niet zo erg hoor, het moet natuurlijk geen stresswerk of nachtwerk worden hihihi

Je kan ook alvast de foto met de kralen opsturen, dan kunnen anderen je misschien nog wat ideeën geven?

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » ma 12 feb 2007 22:17

Pfff, de ketting is af. Was zo blij met de kralen en er al aan begonnen en toen even gestopt door fam. omstandigheden.

Nu nog de foto's! Heb heeele mooie kralen gekregen, vind ik zelf. Ik zal alvast verklappen dat het bijna Valentijn is, was dus al een beetje met deze kralen in de stemming.............??!!!!! :wink:
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 12 feb 2007 22:28

Tara schreef:Pfff, de ketting is af. Was zo blij met de kralen en er al aan begonnen en toen even gestopt door fam. omstandigheden.

Nu nog de foto's! Heb heeele mooie kralen gekregen, vind ik zelf. Ik zal alvast verklappen dat het bijna Valentijn is, was dus al een beetje met deze kralen in de stemming.............??!!!!! :wink:
ben benieuwd :lol: :D
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » di 13 feb 2007 17:03

zo ik heb even andere creaties gemaakt van de kralen, de foto's zijn niet super omdat ze om 5 uur zijn gemaakt, ben de rest van de week overdag niet thuis om foto's te maken dus dit is het beste wat ik ervan kan maken:

Afbeelding

Afbeelding
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » di 13 feb 2007 17:23

De tweede is mijn favoriet :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
M@non
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:wo 14 sep 2005 01:54
Contacteer:

Bericht door M@non » di 13 feb 2007 17:50

De kettingen zijn leuk geworden.
Ik ben zelf bijna klaar. Ik hoop donderdag de laatste hand te leggen aan sieraad nummer 5. Ik heb nu 3 kettingen en 1 armbandje af en nog steeds kralen over... Maar het einde is in zicht :D .

Manon

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » di 13 feb 2007 17:52

soow jij bent flink bezig geweest haha
X Sanne
:flirt:

Gesloten