swap mogelijkheden

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
Gebruikersavatar
Fleur
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 06 apr 2003 12:27
Locatie:Deventer
Contacteer:

Bericht door Fleur » ma 08 dec 2003 15:05

Ik doe ook mee ;-)
Afbeelding Groetjes Marije

Gebruikersavatar
Lies
Bead Fan
Berichten:325
Lid geworden op:vr 22 aug 2003 13:22
Locatie:Turnhout

Bericht door Lies » ma 08 dec 2003 15:40

Hey, voor mij is alles goed.
Drie pakketjes vind ik een prima idee. Misschien drie verschillende technieken gebruiken? Of kiest iedereen zelf?

Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 08 dec 2003 15:50

Ik wil ook wel meedoen, maar het hangt er echt vanaf wanneer de swap wordt gehouden en hoeveel het kost... ik ben maar een arm tienertje dat middenin de Tweede Fase zit he :lol: ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » ma 08 dec 2003 18:23

Ik denk dat het leuk is dat iedereen zelf de technieken verzint, zodat je echt kan zien wat ieder maakt van de setjes! Lijkt mij wel leuk eigen creatieviteit. En Stephanie, hoeveel had jij dan in gedachten, misschien dat Sandra daar dan rekening mee kan houden? Sandra??

Gebruikersavatar
patricia
Bead Designer
Berichten:870
Lid geworden op:za 13 sep 2003 09:47
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door patricia » ma 08 dec 2003 18:36

helemaal mee eens sharon!
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 08 dec 2003 18:56

goed idee allemaal!
dus:
- 3 sieraden kan je ervan maken
- het moet niet te duur zijn. wat van 10,- totaal? wat moet er allemaal in het pakket? ik stel voor alleen kralen, aangezien je wat techniek betreft veel vrijheid moet hebben. bedels, tussenzetsels en verdelers erbij zou het ook wel leuk maken. benodigdheden voeg je er dan zelf aan toe. anders doen we dat je voor 10,- aan kralen bij mij koopt en maximaal 5,- aan artikelen eraan toevoegt?

het lijkt me leuk als je zelf mag weten wat je ervan wil maken, bijvoorbeeld ring, armband, oorbellen, ketting, haarversiersel, etc. het verdelen van de artikelen wordt dan alleen lastiger...alhoewel het vast wel te doen moet zijn. desnoods doe je dat alles van persoon a naar persoon b gaat en van persoon c naar persoon d. wel moeten we dan weten wie geen ring of oorbel of weet ik het wat wil. ;)

wat regels betreft denk ik aan het volgende:
- je moet alle kralen van het pakket gebruiken, maar je mag ook kralen en dergelijke toevoegen.

laat me maar weten wat jullie ervan denken, als je enig iets mag maken. ;)

ben benieuwd, lijkt me heel geinig om te doen. :)

en goed idee sharon, opletten of je van alles genoeg in voorraad heb. dat zal meestal wel lukken hoor. mocht iemand een bepaalde voorkeur hebben voor een bepaalde bedel, kraal, of wat dan ook, mail het naar me, dan kan ik alvast wat leuks samenstellen. ;) rood, blauw en paars zijn volgens mij sowieso de populairste kleuren, misschien is het leuk om vrolijke kleuren te doen, aangezien het al snel lente is tegen de tijd dat iedereen wat heeft gemaakt.

ik ben benieuwd! :D :D
groetjes,
Sandra

Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 08 dec 2003 19:49

10 euro ligt binnen mijn budget :D Nu nog een goede datum... ;)
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 08 dec 2003 19:50

wat lijkt jullie beter:
- vaste afspraak wat voor type artikel je maakt (bijvoorbeeld 2 kettingen en 1 armband)
- je mag zelf weten wat je maakt (bijvoorbeeld ring, ketting, armband, etc, als je de kralen maar opmaakt)

ikzelf vind de 2de het leukst, dan heb je nog meer creatieve vrijheid.

Riantje
Bead Fan
Berichten:395
Lid geworden op:di 02 sep 2003 21:37
Locatie:Rijswijk Zuid Holland

Bericht door Riantje » ma 08 dec 2003 19:57

Ik doe deze keer toch maar niet mee...
Ik vindt zelf het idee miet echt leuk om allemaal met dezelfde kralen te werk te gaan...
de meiden die wel mee doen veel plezier en ik ben wel erg benieuwd wat jullie gaan maken!
Groetjes Rianne!

Piërra
Bead Believer
Berichten:292
Lid geworden op:ma 28 apr 2003 13:47
Locatie:Wognum (Noord-Holland)

Bericht door Piërra » ma 08 dec 2003 20:07

Ik vind het juist steeds leuker worden. Ik ben helemaal voor!!!! :D Wanneer zou dan de begin en sluitdatum worden, want daar ligt het wel een beetje aan bij mij. Ik heb het erg druk tot aan de kerstvakantie, in de kerstvakantie ben ik lekker een weekje weg en daarna komen bij mij de rapporten eraan (voor de kinderen dus). Ik hoor het graag!!!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 08 dec 2003 20:21

Zelf kiezen wat voor sieraden is leuk, maar dan vind ik wel dat je een voorkeur moet kunnen aangeven voor wat je wel en niet wilt... als haardingen draag ik alleen mijn 'kralenelastiekjes' (elastieken armbandjes van kleine kraaltjes die ik om m'n staart doe - het is mijn handelsmerk geworden ;)) en ringen... tja, ik heb ??n mooie ring en meer draag ik er niet.

However, alle kettingen, armbanden, enkelbandjes, oorbellen, heupriemen enz. zijn welkom ;):D
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 08 dec 2003 20:24

ikzelf denk aan minimaal einddatum eind februari of zelfs maart, aangezien we nog niet 'uit-gebrainstormed' zijn. ook moet ik dan eerst een mix samenstellen enzo, het wordt nog best wat geregel denk ik. ;)

er zijn dus meerdere dingen die jullie mij via e-mail kunnen laten weten:
- als er bepaalde items te vinden zijn bij mijn shop die je graag wil gebruiken voor deze swap
- als er bepaalde sieraden zijn die je nooit draagt, zoals ring of oorbel.

ik mag er dus vanuit gaan dat jullie het leukst vinden als je helemaal zelf wat mag maken van de kralen, dus niet verplicht kettingen?

Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 08 dec 2003 20:27

Ik wel in elk geval :D!
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Karine
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 08:46
Locatie:Houten

Bericht door Karine » ma 08 dec 2003 21:09

Hm, leuk idee!! Weet nog niet zeker of ik mee ga doen, maar het lijkt me in ieder geval erg leuk!
Inderdaad dat je zelf mag kiezen wat voor soort sieraad je gaat maken, dan worden er ook heel verschillende dingen gemaakt. Ben benieuwd wat voor mooie creaties er allemaal tevoorschijn komen :wink:
Ik vind zelf de veneziaanse kralen op jouw site erg mooi om er voor te gebruiken. Maar eigenlijk... vind ik de meeste kralen op je site wel mooi :P Dus het maakt mij niet echt uit welke ervoor de swap gebruikt gaan worden.
~ Karine ~

:vis:

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » ma 08 dec 2003 21:39

10 euro vind ik een mooi budget, dus stem daar helemaal in mee.
ehm tja wat ik het leukste vindt, ik vraag mij af of er mensen zijn die echt haarspelden dragen van kralen. en als je een ring maak vraag ik me af of je dan de kralen kan gebruiken die je als setje maak! Maar ja dat zullen we wel zien, inderdaad is het het leukst als iedereen kan maken wat hij wil.
Verder vind ik het een prima idee, en qua kleuren inderdaad een beetje vrolijk is wel leuk. Tja en de einddatum, misschien kunnen we die afspreken als Sandra de pakketje klaar heeft. Zo dat Sandra lekker de tijd heb om ze te maken en daarna samen brainstormen over de vaste regels en de einddatum.

Gesloten