Swappen

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gesloten
DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:
Swappen

Bericht door DMBijoux » ma 03 nov 2003 10:21

Okay Ik had beloofd dat we een ketting swap zouden gaan doen dus hier komt die ;)
Geef je hier op voor de ketting swap! Als ik weet hoeveel mensen er mee gaan doen dan ga ik verdere details uitleggen van het swappen! Tot vrijdag de tijd om je op te geven.

Swappen??

Ik hoop groepjes van 5 te maken. Dus 5 verschillende mensen die meedoen wat inhoudt dat je 4 kettinkjes moet maken zodat iedereen in je groep een ketting van je ontvangt maar het houdt ook in dat je zelf ook 4 kettinkjes ontvangt.
Ik wil de kosten niet te hoog maken zodat voor iedereen deze swap mogelijk is! Dus reken zelf alleen de materiaal kosten en niet wat een ketting zou kosten als ik hem ga verkopen! We doen dit voor onze LOL toch ;) Er zijn wel een paar regeltjes aan verbonden!!
kettingjes gemaakt van alleen geregen rocailles of plastic kralen die worden niet geaccepteerd! Dit omdat andere er ook werk en geld in duwen en we wel allemaal iets leuks terug willen krijgen en kunnen dragen.
Je mag wel geweven etc kettinkjes in sturen geen probleem! Maar let ook op dat je zelf niet een ketting met swarovski gaat maken om op te sturen! tuurlijk je mede swappers zijn je dankbaar maar dat wordt gewoon zo kostbaar voor jezelf dus dat moet je niet doen.

de einddatum voor de swap is 30 november dus dan moet alles hier bij mij binnen zijn!! Stuur je swappakketje naar mij toe en voeg een extra envelope met genoeg postzegels erop met je naam en adres erop. Zodat ik alleen de kettinkjes hoef uit te zoeken en ze gelijk in de desbetreffende envelopes kan doen om ze versturen. Als er kettinkjes worden gestuurd zonder retourenvelope met postzegels beschouw ik dat als Kadootjes VOOR MIJ!! dus hou hier rekening mee!! stuur de retour envelope (bubbeltjes) groot genoeg. dus niet de allerkleinste maat sturen!!

Een ander ideetje wat je kan doen is als je net als ik een groot assortiment kettinkjes en sieraden hebt er een paar daar van uitzoeken en die opsturen zo wordt je voorraad toch ook goed besteedt ;) LOL

nou meiden ik hoor wel wie er mee willen doen OPGEVEN VIA PBTJES!!!! Niet alleen melden hier alsjeblieft want dat wordt erg onoverzichtelijk op den duur!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 03 nov 2003 15:26

Leuk! Maar ehm... iets van alleen kleine kraaltjes is wel een beetje mijn 'specialiteit', eigenlijk ;). Staafjes dan :P ?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » ma 03 nov 2003 16:02

Volgens mij bedoelt Ria vooral dat je niet gewoon kleine kraaltjes op een enkel draadje moet gaan rijgen. Dus als je een patroontje (zoals bijv. netting ofzo) gebruikt lijkt het mij wel goed.
Afbeelding

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 03 nov 2003 16:06

Als dat zo is, doe ik zeker mee! Mooi excuus om nieuwe technieken uit te proberen ;). Ik ben sowieso met een heel leuk techniekje uit een Bead & Button bezig... die gaat dan zeker mee!

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » ma 03 nov 2003 16:35

Ik doe mee!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 03 nov 2003 17:40

Precies Marieke!! Dat bedoel ik niet alleen kleine kraaltjes op een draadje en klaar ;) En Steph ik denk zeker dat jij er wel wat van weet te maken :) De oorbellen swap was ook erg leuk met je!!

Oh en voor alle andere ik heb jullie pbtjes gehad hoor ;)

groetjes Ria

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 03 nov 2003 17:57

Ok?, dan doe ik zeker mee :D!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 04 nov 2003 12:45

Heb nog nooit meegedaan aan een swap, maar deze keer ga ik dat dus wel doen, lijkt me wel leuk! Alleen zal ik een beetje in tijdnood zitten vrees ik, aangezien alles nu in het teken staat van een beurs 16 november. Maar ik heb toch een schoon voorraadje, dus dat zal wel lukken :wink:

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 05 nov 2003 21:22

Ik ga ook meedoen!! Ben wel benieuwd....! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 nov 2003 21:58

Op dit moment heb ik op de lijst van meiden die meedoen staan:
Saartje
katskralen
patricia
Fleur
St?phanie
Marieke
sweety
Riantje
En ik zelf doe 2 x mee dus moet 8 kettingen doen :) Ik wil van iedereen een ketting hebben :) lekker inhalig he ;)

Als er niemand zich meer aanmeldt dan zijn dit de groepjes. Het wordt wel in 2 groepen gedeelt.

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 05 nov 2003 22:56

veel plezier, lijkt me leuk als jullie je 'cadeautjes' ook op het forum laten zien! ik vind het een heel leuk idee, maar omdat ik toch al veels te veel sieraden heb met te weinig tijd, doe ik maar niet mee. ;) wel leuk initiatief ria! :applaus:

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 05 nov 2003 22:58

Dat zou ik ook wel leuk vinden, dat we allemaal onze ontvangen kettingen laten zien, zo kan iedereen meegenieten!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 nov 2003 22:58

Ja San niet iedereen kan meedoen of wil meedoen en dat is maar goed ook want het is uiteindelijk wel een geregel maar wel heel erg leuK! Ik zal foto's maken van alles en dat plaatsen op mijn soon to be swap page ;)

groetjes Ria

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 05 nov 2003 23:01

Oh Ria, dat vind ik nog een beter idee, dat jij de foto's maakt, want ik heb helaas nog altijd niet door hoe ik een fatsoenlijke foto kan maken met onze digitale camera :cry: En neen, ik ben niet blond :P

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 05 nov 2003 23:10

Geeft niks Meid :) komt allemaal wel goed!! En ik ben ook niet blond maar wel een BIMBO!!

groetjes Ria

Gesloten