Geef je hier op voor de ketting swap! Als ik weet hoeveel mensen er mee gaan doen dan ga ik verdere details uitleggen van het swappen! Tot vrijdag de tijd om je op te geven.
Swappen??
Ik hoop groepjes van 5 te maken. Dus 5 verschillende mensen die meedoen wat inhoudt dat je 4 kettinkjes moet maken zodat iedereen in je groep een ketting van je ontvangt maar het houdt ook in dat je zelf ook 4 kettinkjes ontvangt.
Ik wil de kosten niet te hoog maken zodat voor iedereen deze swap mogelijk is! Dus reken zelf alleen de materiaal kosten en niet wat een ketting zou kosten als ik hem ga verkopen! We doen dit voor onze LOL toch
kettingjes gemaakt van alleen geregen rocailles of plastic kralen die worden niet geaccepteerd! Dit omdat andere er ook werk en geld in duwen en we wel allemaal iets leuks terug willen krijgen en kunnen dragen.
Je mag wel geweven etc kettinkjes in sturen geen probleem! Maar let ook op dat je zelf niet een ketting met swarovski gaat maken om op te sturen! tuurlijk je mede swappers zijn je dankbaar maar dat wordt gewoon zo kostbaar voor jezelf dus dat moet je niet doen.
de einddatum voor de swap is 30 november dus dan moet alles hier bij mij binnen zijn!! Stuur je swappakketje naar mij toe en voeg een extra envelope met genoeg postzegels erop met je naam en adres erop. Zodat ik alleen de kettinkjes hoef uit te zoeken en ze gelijk in de desbetreffende envelopes kan doen om ze versturen. Als er kettinkjes worden gestuurd zonder retourenvelope met postzegels beschouw ik dat als Kadootjes VOOR MIJ!! dus hou hier rekening mee!! stuur de retour envelope (bubbeltjes) groot genoeg. dus niet de allerkleinste maat sturen!!
Een ander ideetje wat je kan doen is als je net als ik een groot assortiment kettinkjes en sieraden hebt er een paar daar van uitzoeken en die opsturen zo wordt je voorraad toch ook goed besteedt
nou meiden ik hoor wel wie er mee willen doen OPGEVEN VIA PBTJES!!!! Niet alleen melden hier alsjeblieft want dat wordt erg onoverzichtelijk op den duur!!