Resultaten kerstwedstrijd
Die zijn nu te zien op http://www.kralen.com/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Oh wat moeilijk deze keer.
Sommige kettingen zijn gewoon prachtig,
andere weer heel goed bedacht
en weer andere zou ik op zich nooit dragen, maar sluiten wel perfect aan bij het kerstthema.
Moeilijk, moeilijk
. Ik denk dat ik er nog maar een nachtje over slaap, voordat ik definitief ga stemmen.
Alvast mijn complimenten voor alle maaksters
Sommige kettingen zijn gewoon prachtig,
andere weer heel goed bedacht
en weer andere zou ik op zich nooit dragen, maar sluiten wel perfect aan bij het kerstthema.
Moeilijk, moeilijk
Alvast mijn complimenten voor alle maaksters
Wat een ontzettend moeilijke keuze wordt dat zeg! Ik heb een voorkeur voor geregen maar zelfs daarvan heb ik meerdere hele mooie gezien!
Ik wil alle deelneemsters dus inderdaad alvast complimenteren met wat ze gemaakt hebben!
Ik ga nog een paar keer kijken voordat ik stem!
Ik heb gestemd en ik ben erg benieuwd of mijn idee van maakster van bepaalde kettingen ook kloppen!
Ik wil alle deelneemsters dus inderdaad alvast complimenteren met wat ze gemaakt hebben!
Ik ga nog een paar keer kijken voordat ik stem!
Ik heb gestemd en ik ben erg benieuwd of mijn idee van maakster van bepaalde kettingen ook kloppen!
Laatst gewijzigd door Elsje op wo 21 dec 2005 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Els,
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Shit shit, sorry.....het is er helemaal bij in geschoten bij mij. Ik ben het gewoon vergeten..balen..grrr
Maar ik heb de creaties gezien en het niveau, als je dat zo kunt noemen, ligt erg hoog!!! Wat een boel mooie kettingen zeg!!!
Ik heb mijn stem uitgebracht! Ben benieuwd naar de resultaten...en de volgende keer zal ik beter op letten!
Maar ik heb de creaties gezien en het niveau, als je dat zo kunt noemen, ligt erg hoog!!! Wat een boel mooie kettingen zeg!!!
Ik heb mijn stem uitgebracht! Ben benieuwd naar de resultaten...en de volgende keer zal ik beter op letten!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
Alle maakster: Geweldig jullie hebben echt je best gedaan! Wordt super moeilijk om te stemmen. Als ik vanavond thuis ben ga ik even goed kijken en stemmen!!!