'Eerlijk' stemmen bij de kerstwedstrijd?
Op het gevaar af dat iedereen nu vreselijk kwaad op me wordt: ik loop al een tijdje rond met een probleem. Al een paar maal is op dit forum gevraagd om in een (niet-kralen)wedstrijd op een bepaald iemand te stemmen, zodat die persoon zou winnen. Dat stemmen gebeurde meestal enthousiast, en ik deed daar ook aan mee. Maar nu we hier zelf een wedstrijd hebben, denk ik opeens: zouden sommige deelnemers nu ook aan allerlei anderen vragen om op hun creatie te stemmen???
Natuurlijk wil ik niemand nu al beschuldigen, en misschien ben ik veel te wantrouwig, maar ik zit er toch een beetje mee en ben erg benieuwd hoe jullie hier over denken.
Natuurlijk wil ik niemand nu al beschuldigen, en misschien ben ik veel te wantrouwig, maar ik zit er toch een beetje mee en ben erg benieuwd hoe jullie hier over denken.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
tijd terug deed iemand dat idd, was geen forummer hoor, maar haar creatie was heel eenvouidg en toch stond ze al bovenaan. ik mailde haar netjes van goh hebben veel vrienden gestemd, en toen zei ze meteen enthousiast ja.
ik heb nu een trucje om te zorgen dat niet zomaar iedereen kan stemmen, ik ga maar niet nu uitleggen hoe en wat, anders kunnen sommigen alsnog hun kans grijpen, maar ik probeer dat dus wel te voorkomen.
ik heb nu een trucje om te zorgen dat niet zomaar iedereen kan stemmen, ik ga maar niet nu uitleggen hoe en wat, anders kunnen sommigen alsnog hun kans grijpen, maar ik probeer dat dus wel te voorkomen.

De vorige keer heb ik er 'commentaar' op gegeven dat je eerst de resultaten van de stemming kun bekijken voordat je zelf je stem uit kan brengen.
Ik vind dat jammer, want zo wordt je toch beïnvloed bij je eigen stem.
Wat vinden jullie daarvan? Zeur ik, of zijn jullie het ermee eens?
(Ik weet trouwens niet of het mogelijk om dit anders te maken.)
Ik vind dat jammer, want zo wordt je toch beïnvloed bij je eigen stem.
Wat vinden jullie daarvan? Zeur ik, of zijn jullie het ermee eens?
(Ik weet trouwens niet of het mogelijk om dit anders te maken.)
zal ik anders doen dat alleen de deelnemers via een speciale link de stemuitslagen kunnen zien? dat is wel makkelijk, dan kunnen alleen bepaalde mensen stemmen (zodat men niet vrienden kan laten stemmen), uitslag pas te zien nadat er niet meer gestemd kan worden, en alleen degene die kans maken op prijs, kunnen het in de tussentijd zien.
ja dit vind ik een supergoede oplossing ,zo word niemand beinvloed door de tussenstandsandra schreef:zal ik anders doen dat alleen de deelnemers via een speciale link de stemuitslagen kunnen zien? dat is wel makkelijk, dan kunnen alleen bepaalde mensen stemmen (zodat men niet vrienden kan laten stemmen), uitslag pas te zien nadat er niet meer gestemd kan worden, en alleen degene die kans maken op prijs, kunnen het in de tussentijd zien.

groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.