Dit gaat als volgt. Ik maak groepjes van 5 mensen- als je meedoet moet je 4 paar oorbellen naar mij opsturen en dan krijg je 4 paar terug, je bent zelf de 5de persoon. Het leukste is als je 5 paar vergelijkbare oorbellen maakt. En 1 paar hou je dan zelf. Kosten per paar tussen de 2,00-3,50 zodat het wel voor iedereen leuk blijft.
Wel graag nickel vrij materiaal gebruiken zodat iedereen er wel plezier aan heeft. Ik let wel op dat iedereen een beetje voor dezelfde waarde aan oorbellen terug krijgt. Want het moet wel eerlijk blijven toch?
Inschrijven voor de swap kan tot 11 september en de oorbellen dienen dan 24 september hier bij mij thuis te zijn.
Je doet de oorbellen in een bubbelenvelope met je naam en genoeg POSTZEGELS erop in een grotere envelope waar je mijn naam op kalkt : Ria van Son
Boergoensestraat 126B
3082KD Rotterdam
wederom met genoeg postzegels natuurlijk! En stuurt het op. Zodra ik hier alle aanmeldingen binnen heb, worden ze gefotografeerd en verdeeld en weer opgestuurd.
Kleine NOTE!
Alle pakketjes die geen postzegels erop hebben zitten worden gezien als Kadootjes voor de Swapmistress dus be warned

groetjes Ria