wat voor swap
-
- Bead Professional
- Contacteer:
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nicole, ik heb je pakketje ontvangen!! Hartstikke leuk en fijntjes.
Ik heb begrepen uit alle voorgaande berichten dat ik zelf mag kiezen voor armband en/of ketting(kunnen het dus ook beiden worden?) Maar dat ik alle kralen moet gebruiken, zoveel mogelijk iig. En draad en slotje zelf toevoegen he!?> En zeker geen foto tonen als ie klaar is?>
Ik heb er zin in
Ik heb begrepen uit alle voorgaande berichten dat ik zelf mag kiezen voor armband en/of ketting(kunnen het dus ook beiden worden?) Maar dat ik alle kralen moet gebruiken, zoveel mogelijk iig. En draad en slotje zelf toevoegen he!?> En zeker geen foto tonen als ie klaar is?>
Ik heb er zin in

Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet

- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik ben blij dat je ze leuk vindt!allema schreef:ik kom van de tandarts af (2 vullingen rijker)![]()
en wat ligt daar het pakketje !!!!
dag weer goed natuurlijk ik vindt de kralen heel mooi vooral die doorzichtige ronde met witte binnenkant waar heb je die vandaan ???
groetjes sharon

Enne, alle kralen komen bij mij vandaan. (ik heb een sieraden- en kralenwinkel).
Groetjes, Nicole.
Ooh, ik ben zooo blij dat jullie ze leuk vinden!
*slaakt een zucht van verlichting
*
Wat mij betreft mogen jullie er ook oorbellen, armband of setje van maken, als idd. alle kralen maar (bijna) op zijn en andere benodigdheden zelf toevoegen.
Als sommigen van jullie setjes maken, probeer ik wel setjes met setjes te ruilen, dat lijkt me wel zo eerlijk.
Vandaag heb ik pakketjes op de post gedaan voor:
moon34 (nog even geduld!
)
kralenenquete
renata
ellen
cakira
pee
pienjo
alpha
esther (v.g.)
De rest heb ik nog geen geld van ontvangen, maar zodra ik het heb, stuur ik het gelijk op!
*slaakt een zucht van verlichting

Wat mij betreft mogen jullie er ook oorbellen, armband of setje van maken, als idd. alle kralen maar (bijna) op zijn en andere benodigdheden zelf toevoegen.
Als sommigen van jullie setjes maken, probeer ik wel setjes met setjes te ruilen, dat lijkt me wel zo eerlijk.
Vandaag heb ik pakketjes op de post gedaan voor:
moon34 (nog even geduld!

kralenenquete
renata
ellen
cakira
pee
pienjo
alpha
esther (v.g.)
De rest heb ik nog geen geld van ontvangen, maar zodra ik het heb, stuur ik het gelijk op!
Groetjes, Nicole.
Ooh ja, idd nog geen foto van je creatie op het forum zetten, haha...
Ik moet nog even bekijken of ik foto's kan maken van alle sieraden, of dat ik vraag of jullie het zelf willen/kunnen doen. Ik heb nl. problemen met digitale camera (zucht), maar misschien heb ik op tijd een oplossing.
Rianne, heb je je pakketje ontvangen? Ik hoop het wel.
Estherenzo, jouw geld was nog niet bijgeschreven, daarom had je vandaag nog niks ontvangen.
Bank doet er lang over, vind ik. Geld staat er pas 's middags op, terwijl het al zeker een dag eerder is overgemaakt.
Ik moet nog even bekijken of ik foto's kan maken van alle sieraden, of dat ik vraag of jullie het zelf willen/kunnen doen. Ik heb nl. problemen met digitale camera (zucht), maar misschien heb ik op tijd een oplossing.
Rianne, heb je je pakketje ontvangen? Ik hoop het wel.
Estherenzo, jouw geld was nog niet bijgeschreven, daarom had je vandaag nog niks ontvangen.
Bank doet er lang over, vind ik. Geld staat er pas 's middags op, terwijl het al zeker een dag eerder is overgemaakt.

Groetjes, Nicole.
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer: