had nog wel even een vraagje: wat voor foto moet het zijn?? ik snap dat je de foto niet mag bewerken enzo, maar mag je bv van details een foto maken en dan een soort 'collage' maken?? of moet het echt een rechte foto zijn alleen van de ketting zelf??
Nieuwe sieradenwedstrijd bij Kralen.com met thema liefde?
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik heb mijn crea af.....ik fotografeer hem morgen en dan doe ik hem lekker direct zelf om.
Normaal kijkt mijn man niet op of om eigenlijk als ik bezig ben...zo gewoon vindt hij het al, maar nu kreeg ik zowaar een compliment van hem...hij vond mijn ketting mooi gemaakt.
Dus denk wel dat die het waard is in te sturen voor de wedstrijd.
Normaal kijkt mijn man niet op of om eigenlijk als ik bezig ben...zo gewoon vindt hij het al, maar nu kreeg ik zowaar een compliment van hem...hij vond mijn ketting mooi gemaakt.
Dus denk wel dat die het waard is in te sturen voor de wedstrijd.
What's life whithout beads
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
hoe kan je dat nou raden kraaltjes....uiteraard heb ik fimo gebruikt...hahaaha...ik kan niet meer zonder de combi kralen-fimo...en hoe langer ik er mee bezig ben hoe meer ideen ik krijg. Ik heb weer wat nieuws met fimo gedaan, al meerdere sets van gemaakt...maar dat kan ik nu nog niet laten zien, want dan zou ik ook al een deel van mijn ingezonden creatie verklappen...na 14-2 laat ik mijn nieuwigheden zien.
What's life whithout beads
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
vicky stellwag schreef:hoe kan je dat nou raden kraaltjes....uiteraard heb ik fimo gebruikt...hahaaha...ik kan niet meer zonder de combi kralen-fimo...en hoe langer ik er mee bezig ben hoe meer ideen ik krijg. Ik heb weer wat nieuws met fimo gedaan, al meerdere sets van gemaakt...maar dat kan ik nu nog niet laten zien, want dan zou ik ook al een deel van mijn ingezonden creatie verklappen...na 14-2 laat ik mijn nieuwigheden zien.
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer: