Nou meiden de swap is dus gesloten.
Dit zijn de meiden die meedoen.
Meggie ---- alles behalve bruin, roze en paars
Sofieke ---- zwart, paars, crystal, aquablauw
Fleur(marije)---zwart-paars- roze- turquoise
Fieke -> zwart, christal, blauw, paars
Melanie----- crystal, crystal ab, roze, aquablauw
Sharon ------ zwart- blauw- crystal ab
Ria ---- Paars - maar alles is goed hoor!
Elina ----- Alles als het maar felle kleurtjes zijn, liefst roze, turquoise, chrystal AB
renje......zwart/paars of bruintinten kleuren voor de winter in ieder geval
Brigitte ...... bruin/goud/paars nouja maakt eigenlijk niet zoveel uit
Helena-----geen roze graag
Anouk(Nouk)----- Géén paars, zwart of bruin en voor de rest vrolijke kleurtjes!
We zijn met twaalf meiden en Kwa kleuren willen de meeste toch wel hetzelfde

dus zodra de pakketjes hier zijn ga ik ze verdelen over iedereen. Zodat het een klein beetje een verrassing blijft met wie je aan het swappen bent. Zoals ik al zei ga ik proberen om met iedereen te swappen en mochten er mensen zijn die ook meer dan de 4 paar willen swappen dan kunnen ze gewoon de extra oorbellen erbij doen als ze dat willen. (mocht je nou specifiek voor bepaalde mensen oorbellen hebben gemaakt zet er dan eventjes de naam van die persoon extra bij dan kijk ik of ik ze kan swappen voor je) Verpak de oorbellen in een gripzakje/papier zakje met een briefje of kaartje met je naam erop zodat iedereen weet van wie hij wat krijg.
Zorg er wel voor dat er genoeg postzegels op je pakketje zitten zowel naar mij toe als terug naar jezelf en kies niet de kleinste bubbeltjes envelope om naar je zelf terug te sturen want misschien krijg je wel allemaal supergrote oorbellen terug en dan moet ik ze houden

hahahaha
Nou meiden leuk dat het toch nog een flinke groep is geworden vergeet niet om je pakketje uiterlijk de 24ste hier bij mij thuis te hebben! Mijn adres gegevens staan in het eerste berichtje van dit topic
SWAP ZE!!!!!!!!!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria