wat voor swap
- dutch_dayz
- Bead Producer
Nou, ik vind het hartstikke leuk om te doen hoor! Dus eeh, graag gedaan!
Ik heb overigens niet zulke superopvallende kralen uitgezocht, omdat ik denk dat dan de keuze van wat er mee te maken wat beperkter wordt. Met deze "mix" hangt het meer af van de gebruikte techniek, denk ik.
(Ik hoop wel dat jullie de kralen mooi vinden
).
En ik denk dat ik deze week toch nog bij moet bestellen, haha... 20 aanmeldingen al
(incl. mezelf haha).
Ik hou jullie op de hoogte!

Ik heb overigens niet zulke superopvallende kralen uitgezocht, omdat ik denk dat dan de keuze van wat er mee te maken wat beperkter wordt. Met deze "mix" hangt het meer af van de gebruikte techniek, denk ik.
(Ik hoop wel dat jullie de kralen mooi vinden
En ik denk dat ik deze week toch nog bij moet bestellen, haha... 20 aanmeldingen al
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes, Nicole.
Okee, kom maar op met dat geld!
Ik heb bijna alle pakketjes al klaar, ik heb wel nog kralen bij moeten bestellen
, als het meezit heb ik die morgen.
Ik stuur iedereen die mij een PB heeft gestuurd even een PBtje, met mijn gegevens. Zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het pakketje op.
De verzendkosten zijn 0.78 euro en voor de belgjes 1.22 euro (priority).
Zouden jullie als jullie de ketting/armband/... terugsturen, ook een voldoende gefrankeerde en aan jezelf geadresseerde envelop mee willen sturen? Dat maakt het voor mij weer wat makkelijker.
(Ik weet niet of dit voor de belgjes ook kan?)
En dan nog een verzoekje: Zouden jullie de creaties in de laatste week van november terug willen sturen? Dan kan ik alles afwerken voor de decemberdrukte in de winkel.
Alvast bedankt!
Ik heb bijna alle pakketjes al klaar, ik heb wel nog kralen bij moeten bestellen
Ik stuur iedereen die mij een PB heeft gestuurd even een PBtje, met mijn gegevens. Zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het pakketje op.
De verzendkosten zijn 0.78 euro en voor de belgjes 1.22 euro (priority).
Zouden jullie als jullie de ketting/armband/... terugsturen, ook een voldoende gefrankeerde en aan jezelf geadresseerde envelop mee willen sturen? Dat maakt het voor mij weer wat makkelijker.
(Ik weet niet of dit voor de belgjes ook kan?)
En dan nog een verzoekje: Zouden jullie de creaties in de laatste week van november terug willen sturen? Dan kan ik alles afwerken voor de decemberdrukte in de winkel.
Alvast bedankt!
Groetjes, Nicole.
Hmmm. dat vermoeden had ik al.volvoke schreef:Nicole
ik denk dat je voor ons belgjes beter wat meer rekent want wij kunnen niet aan de verrreiste postzegels komen om terug te sturen
Zou je dan 5 euro plus 2x 1,22 over willen maken? Dat is denk ik wel genoeg, mocht het pakketje met sieraad zwaarder zijn, dan leg ik de rest zelf wel bij.
Groetjes, Nicole.